وزیر خارجه کشورمان گفت: هیچ‌گاه از مذاکره و دیپلماسی فاصله نگرفته‌ایم. هرجا که منافعی برای ملت بزرگ ایران متصور باشد، ما فعالانه در آنجا حضور داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه کشورمان گفت: علاوه بر استمرار فرآیند خنثی‌سازی تحریم‌های غیرقانونی، هیچ‌گاه مسیر مذاکره و دیپلماسی ترک نشده است.
همیشه تحریم، به خاطر اثر ذاتی آن نمی‌تواند نعمت باشد اگر چنین بود کلیه مقررات و اقدامات تحریمی در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی بی‌مورد و بلااثر بود.
این ماشین پرطرفدار که سال ۱۹۹۸ به جهان معرفی شد، مدل‌های متفاوتی دارد و در ایران هم با دو مدل معمولی و صندوق‌دار شناخته می‌شود. ناگفته نماند که پژو ۲۰۷ ایران‌خودرو هم در اصل مدلی از پژو ۲۰۶ است و با ۲۰۷ واقعی زمین تا آسمان تفاوت دارد.
آلومینیوم اراک برای چهارمین فصل متوالی از دروازه‌بان قرضی استفاده می‌کند.
سرمربی جدید مس کرمان با انتشار پیامی از مس سونگون و هوادارانش خداحافظی کرد.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: ایران ضمن این که سیاست خنثی‌سازی تحریم‌ها را دنبال می‌کند، هیچ‌گاه فرآیندهای دیپلماتیک با هدف رفع تحریم‌ها را ترک نکرده است.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تاکید کرد: هیچ‌گاه میز مذاکره را ترک نکردیم.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از آحاد ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
رئیس دستگاه دیپلماسی گفت: ما هیچگاه میز مذاکره را ترک نخواهیم کرد. ضمن اینکه نشان دادیم در سخت‌ترین شرایط اغتشاشاتی که طرف‌های خارجی تلاش کردند بر آن دامن بزنند از خطوط قرمز خود عقب ننشستیم و امروز دیپلماسی و مذاکره در مقابل ما قرار دارد و ما در این وظیفه ذاتی خود هیچ کوتاهی نخواهیم کرد.
وزیر امور خارجه با اشاره به روند مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت: طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفتگو با ایران است از جمله این که اصرار فراوانی برای مذاکره مستقیم با ایران دارد.
لازم است تأکید نمایم که در مدت ۳ سال زندان، هرگز از "هیچکس" تقاضایی تحت عنوان حل مشکل و یا تخفیف زندان و یا آزادی از زندان نداشته‌ام تا آنجا که حتی برادر عزیزم مرحوم علیرضا را هم از پیگیری‌های دلسوزانه‌ای که داشت و گاه در ملاقات‌ها بیان می‌کرد نهی کردم.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان به امنیت ملی اعلام نمود: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.
وزارت دفاع با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.
وزیر دفاع در پیامی به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: انتقام خون سردار سلیمانی هیچگاه از دستور کار نیروهای مسلح کشور خارج نخواهد شد.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: مردم در عمل ثابت کرده‌اند که در جبهه حق حضور داشته و هیچ‌گاه مغلوب جبهه باطل نمی‌شوند.
شهردار تهران با بیان اینکه لیست ساختمان‌های ناایمن هیچ‌گاه وجود نداشته است، گفت: اقدامات لازم در حوزه ایمن سازی ساختمان‌های سطح پایتخت در ۲۲ منطقه شهر تهران آغاز شده است.
مصطفی میرسلیم که چندی پیش خبر دستگیری پسرش به اتهام همکاری با منافقین اعلام شد،‌ در واکنش به حواشی پیرامون زندگی‌اش گفت: هیچگاه در امور شخصی ادعای عصمت نداشته‌ و از تذکر مشفقانه دیگران هم استقبال کرده‌ به ویژه وقتی برادرانه و بدون قصد تخریب بیان شود.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ‌گاه مورد اعتماد نبوده‌اند و خروج آمریکا از برجام نمونه بارز بدعهدی این کشور به پیمان‌های بین المللی است.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینترنت ثابت هیچ گاه قطع نبوده است. در این مدت اینترنت ثابت همیشه بدون محدودیت باز بوده است؛ البته به غیر از محدودیتی که آن دو پلتفرم (واتس آپ و اینستاگرام) داشته‌اند.
دو پرسپولیسی سابق و دو بازیکن حال حاضر سرخ‌ها انگیزه‌های بالایی برای درخشش در خط دفاعی تیم ملی دارند‌.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال استفاده از یک کلمه خاص در مصاحبه روز گذشته اش را تکذیب کرد.
سردار کوثری در مورد برداشتن تحریم های سپاه بعد از توافق گفت: اصلا هیچگاه سپاه در مورد مذاکرات برجام دخالتی نکرده است.
آتش خشم که بعد از ۱۰ سال شعله ور ماند
در حین سخنرانی سید حسن خمینی برخی از حضار با شعارهای همچون «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» حاشیه هایی را ایجاد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ