جانشین فرمانده کل سپاه گفت: مردم در عمل ثابت کرده‌اند که در جبهه حق حضور داشته و هیچ‌گاه مغلوب جبهه باطل نمی‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدباقر قالیباف گفت: توطئه‌گران و دشمنان مردم ایران برای جدا کردن مردم از اهل‌بیت برنامه‌ریزی کرده بودند، اما باز هم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما ملت امام حسین (ع) هستیم.
قالیباف گفت: توطئه‌گران و دشمنان مردم ایران برای جدا کردن مردم از اهل بیت برنامه‌ریزی کرده بودند، اما باز هم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما ملت امام حسین هستیم و شعله عشق دیرینه ایرانیان و اهل بیت هر روز برافروخته‌تر می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توطئه‌گران و دشمنان مردم ایران برای جدا کردن مردم از اهل بیت برنامه‌ریزی کرده بودند، اما باز هم شکست خوردند و به جهانیان ثابت شد ما ملت امام حسینیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توطئه‌گران و دشمنان مردم ایران برای جدا کردن مردم از اهل بیت برنامه‌ریزی کرده بودند، اما باز هم شکست خوردند و به جهانیان ثابت شد ما ملت امام حسینیم.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: مردم ما همیشه ثابت کرده‌اند که پاسخ اعتماد را با اعتماد می‌دهند و هیچگاه از نظام خود فاصله نمی‌گیرند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقامه دین، شرط توفیق و سعادت است، گفت: مردم عاقل‌تر از این هستند که دنبال هر شعار عاری از دین راه بیفتند. قیام ۳۰ تیر این حقیقت را بر ما ثابت کرد. در مسئولیت‌های کشور و موقعیت‌های مختلف هم تا زمانی که پرچم دین برافراشته باشد، دشمن بر ما مسلط نمی‌شود، خدا پشتیبان شماست، شما را هدایت می‌کند و به‌پیش می‌روید، اما اگر شما دین را رها کردید، اولین نقطه سقوط و شکست فرامی‌رسد بنابراین باید به این نکته توجه داشت که افراد در زاویه با دین و ولایت در عرصه‌های نظام قدرت ظهور نداشته باشند.
در توضیح این نمایشگاه آمده است: «خشونت‌طلبان، جهان را با کلمه‌ی جنگ آراسته‌ تا در هر نقطه‌ای از جهان، سایه‌ی ویرانی، مرگ و جراحات ماندگار فرصت زندگی مردم را مبدل به رنج‌های همیشگی کند…. هدف ما ثبت این وقایع دردناک بوده که نباید تکرار شوند. تصاویری که به عنوان اسناد تاریخی، تمام قد در برابر فراموشی می‌ایستند…»
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: ثبات امنیتی در کشور برقرار است و هیچ احدی نمی‌تواند در مخیله خود بگنجاند که می‌تواند به کشور ما تعرض کند.
فرمانده کل فراجا گفت: مردم ما ثابت کرده‌اند که به نسبت به شعائر دینی ملزم هستند و خودشان رعایت می‌کنند.
من به‌عنوان یک فرد در اکباتان زندگی می‌کنم و طی این چهارماه اعتراض و حضور مردم در خیابان برای بروز نارضایتی‌هایشان بسیار محدود و حتی می‌توانم بگویم در این دوره اعتراضات هیچ کدام نامی از خاندان پهلوی، رضاشاه، محمدرضا یا رضا پهلویِ پسر را نیاورده‌اند. پس چنین پایگاهی وجود ندارد که بگوییم چه اتفاقی در داخل و فضای سیاسی جامعه افتاده است و چه تاثیری بر معترضان داخلی دارد. این جریان در آن سوی مرز‌ها به‌دنبال تحمیل خودشان بر اعتراضات مردمی هستند و می‌خواهند بگویند ما صدای نارضایتی مردم هستیم.
احتیاج به این جام‌ها نداریم. ما جام شرف را بردیم. بازیکنان ما ثابت کردند که بهترین هستند و باشرف. یک سال و نیم من با این تیم قرارداد دارم و هیچکس هم نمی‌تواند من را تکان دهد؛ نه درویش و نه هیئت مدیره. چون مردم پشت تیم هستند.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است، به‌ طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه در این سال‌ها سفره مردم «دلاریزه» شده است، تأکید کرد: آنچه باعث رنج مردم می‌شود، ما را هم می‌رنجاند و برنامه دولت برقراری ثبات در سفره مردم است به‌طوری که با نوسان دلار دچار تغییر قیمت نشود.
سخنگوی شورای نگهبان درباره ثبت نام کاندیدا‌هایی که محکومیت‌های قضایی دارند، گفت: مبنای شورای نگهبان قانون است طبیعتا اگر قانون اصلاح شد، قانون جدید مبنا خواهد بود. طحان نظیف درباره الکترونیکی شدن انتخابات گفت: بحث جدیدی نسبت به انتخابات سال گذشته در خصوص انتخابات الکترونیکی مطرح نشده است. ما با انتخابات الکترونیکی مشکلی نداریم مشروط بر اینکه برای حصول اطمینان از امنیت آرای مردم، زیرساخت‌های لازم فراهم شود.
قالیباف با تأکید بر اینکه دشمنان می خواهند «ما نمی توانیم» را گسترش دهد، تاکید کرد: دخالت مردم در امور باعث می شود شرایط اقتصادی به گونه ای پیش برود که بتوانیم در برنامه هفتم به ثبات اقتصادی برسیم و در واقع دولت نباید در اموری که مردم قادر به انجام آن هستند، دخالت کند.
آیت الله العظمی جوادی آملی درباره شناخت حقوق بشر بیان داشت: ما باید اول انسان را بشناسیم تا حقوقش را بشناسیم، یکی از پربرکت‌ترین دامنه‌های حقوق بشر این است که آیا بشر با مردن می‌پوسد یا از پوست به در می‌آید؟! ما خیال می‌کنیم مرگ پوسیدن است، در حالی که مرگ از پوست به در آمدن است نه پوسیدن، روح بعد از مردن ثابت است نه ساکن، ماییم که هستیم که هستیم که هستیم!
فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: امروز دشمن از اینکه نتوانسته است نظام را بی ‌ثبات کند و از ما کشته بگیرد در تمام راهبردهای خود در این موضوع نیز با شکست مواجه شد و ملت ایران در این فتنه بزرگی جهانی علیه انقلاب اسلامی پیروز شد.
دیشب هم در حافظه تاریخی مردم ما ثبت شد. شبی که تمام خیابان‌های کشور غرق در شور و نشاط و خوشحالی بود، اما رسانه‌های فارسی‌زبان ضدایرانی عزا گرفتند. چرا این رسانه‌ها از برد تیم ملی ناراحت‌اند؟
نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: مردم در صحنه‌های مختلف ثابت کردند جانانه پای انقلابشان ایستاده‌اند و فتنه‌های دشمنان را در نطفه خفه می‌کنند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: مطالبه جامعه، بازگشت ثبات و آرامش به جامعه است لذا این توقع را ما و مردم ما از نیروهای خدوم انتظامی داریم که این غائله را یکباره تمام کنند انشالله.
یکی از مقامات بهداشتی ایالت تگزاس آمریکا در این باره گفت: آبله میمونی یک بیماری جدی است به ویژه برای کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند. ما همچنان از مردم می‌خواهیم که اگر در معرض خطر ابتلا به آبله میمونی قرار گرفته‌اند یا علائم این بیماری را دارند به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.
باقری اصل ادامه داد: سرعت و پهنای باند کنونی برای تحول در اقتصاد دیجیتال کافی نیست. متوسط سرعت اینترنت ثابت ما زیر ۱۰ مگ است و رتبه ۱۴۴ دنیاییم.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم، «ما می‌توانیم» است که موردپسند ما و فرهنگ پیروز است، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواست ملت ایران با این‌ همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی در راستای استقلال و خودکفایی بردارد. رئیسی یادآور شد: کشتی ما را با قلدری دزدیدند و ایران ثابت کرد دوران بزن‌ دررو تمام شده؛ یکی گرفتند، دو کشتی آنان را توقیف کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ