این دست برنزی در حالی پیدا شد که گل و خاک اطراف آن را پوشانده بود و به طرز ترسناکی زنده و طبیعی به نظر می‌رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابتدا میوه‌ها با دست چیده و شسته می‌شوند. سپس آن‌ها را در ظروف مخصوصی که از خاک رس یا سرامیک ساخته شده‌اند، به نام گلدان‌های کانگینه قرار می‌دهند. گلدان‌ها با مخلوطی از گل و کاه مهر و موم می‌شوند که یک عتیق طبیعی هوا را ایجاد می‌کند.
اجتماع محکومیت هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم «حسین علیخانی» با حضور خودجوش مردم ولایت‌مدار کرمانشاهی برگزار شد. مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرمانشاه در محکومیت هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم «حسین علیخانی» مقابل منزل این شهید والامقام با در دست داشتن پلاکارد‌هایی از مسؤولان کشوری و استانی خواستار مقابله با بی‌حجابی شدند.
مهدی طارمی در دیدار دوستانه برابر ولورهمپتون نیز از تلاش برای گرفتن خطای پنالتی دست نکشید
وقتی صحبت از کوتاهی اندام می‌شود، دست‌های تی‌رکس تمام توجهات را به خود معطوف می‌کند. اما تک‌پنجه که کمی شبیه طاووس بی‌پیرایه به نظر می‌رسد، نقش مارمولک ظالم را بهتر بازی می‌کند: او به جای هر دست، یک پنجه ۳ اینچی دارد.
ساکنان یک محله در شهر توس وقتی دیدند جوان ۲۰ ساله‌ای خودش را از پشت‌بام خانه ویلایی به پایین پرت کرد و او را با دست و پای شکسته به بیمارستان رساندند، هرگز تصور نمی‌کردند این آغاز عملیات نجات ۱۳ گروگان است.
این اولین باری است که دانشمندان از اسکنرهای بدون تماس برای به دست آوردن تصاویری از یک پرتو مانتا باردار وحشی استفاده می کنند. در مجموع، فرومن ۸۱ اسکن از ۵۵ مانتای صخره ای آزاد را در مطالعه جدید خود در مجله زیست شناسی ماهی توصیف می کند.
در پی ازدحام جمعیت در یک استادیوم فوتبال در السالوادور دست کم ۱۲ نفر جان خود را از دست دادند
دانشمندان با استفاده از یک تکنیک تازه توانسته‌اند اطلاعاتی دربارۀ صاحب یک گردنبد باستانی که ۲۰ هزار سال قبل مورد استفاده قرار می‌گرفته به دست بیاورند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
در نزاع دسته جمعی که بین گروهی از مسافران در اطراف ماهان رخ داده، متاسفانه چند نفر مجروح و یک بانوی ۵۹ ساله نیز فوت شده‌ است.
گروه خونی میچالوک O+ است و به گفته خودش، کمک کردن و نجات دادن زندگی دیگران از طریق اهدای خون، او را خوشحال می‌کند.
عکس‌های کمتر دیده شده از انیشتین از یک آلبوم شخصی را تماشا می‌کنید.
بندیکت شانزدهم یک محافظه‌کار مذهبی بود، در نویسندگی و موسیقی دست داشت و از علاقمندان موتزارت بود.
رهبر کره شمالی در حالی که می‌خندید یک دستش را دور سرباز گرفته بود و با دست دیگرش صورتش را نوازش کرد. سرباز به زمین نگاه می‌کند و مشخص است از در آغوش گرفتن ناگهانی یکی از بدنام‌ترین دیکتاتور‌های جهان شوکه شده است.
اعتراضات در تونس پس از مرگ مالک السلیمی جوان ۱۷ ساله شعله ور شد، فردی که به گفته مردم، در پی مجروح شدن به دست نیرو‌های امنیتی فوت کرد. مالک حدود یک ماه در یکی از بیمارستان‌های پایتخت در کما بود.
تصاویری ترسناک از سقوط صخره سنگ و له شدن خودروی ساینا را در جاده کوهستانی ببینید. خوشبختانه شانس با این خانواده یار بود و کسی جان خود را در این سانحه از دست نداد. جالب اینکه اینبار کیسه‌های هوا باز شد.
شهردار خارکف با بیان اینکه یکی از موشک‌ها به خانه‌ای اصابت کرد و یک زن در این حمله جان خود را از دست داد، خاطرنشان کرد: خانه‌ای در همان منطقه به دلیل سقوط قطعات موشک در آتش سوخت.
یک سال از روی کار آمدن دوباره طالبان در افغانستان و کنترل شهر‌های این کشور به دست این گروه گذشت. در این یک سال چهره شهر‌های افغانستان تغییر کرده، بسیاری از مراکز آموزشی و فرهنگی و نهاد‌های اجتماعی تعطیل شده و یا تغییر کاربری داده است و قوانین تازه‌ای در شهر‌ها و در میان مردم حاکم شده است. زنان از صحنه فعالیت‌های اجتماعی حذف شده و مدارس آن‌ها تقریبا تعطیل شده است. چهره‌ی شهر‌ها امنیتی است و در جای جای شهر نیرو‌های نظامی طالبان که عمدتا از جوانان تشکیل شده است، کنترل اوضاع را به دست گرفته‌اند. مقامات بلند پایه طالبان همچنان در تلاشند تا روابط بین‌المللی خود را گسترش دهند، اما توفیق چندانی کسب نکرده‌اند.
در حالی که فرگی یک دست خود را روی شانه امیرخان گذاشت تا گپ و گفتش با بوکسور بازنشسته حالت صمیمانه‌تری به خود بگیرد، امیرخان دستان خود را روی شکم فرگوسن گذاشت که این حرکت او برای عده‌ای به سوژه طنزپردازی و برای عده‌ای دیگر به سوژه‌ای برای انتقاد از او تبدیل شد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ