لژیونر هندبال بانوان ایران در ترکیه از آخرین شرایط خود و تیم سلیمان پاشا بعد از زلزله مهیب گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عابدی، مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان با اشاره به اعزام واحد‌های امدادی به محل حادثه، افزود: سه واحد امدادی آمبولانس اورژانس ۱۱۵ همراه با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. همچنین شش نفر دختر ۱۱ تا ۱۸ سال و سه پسر ۱۲ تا ۱۵ سال مصدومان این حادثه هستند. مصدومان از ناحیه ضربه به کمر دچار مصدومیت شدند، اما وضعیت آن‌ها پایدار است.
فرهادی، مدیر عامل آتش نشانی مشهد اعلام کرد: ظهر امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام گزارشی مبنی بر احتمال اقدام به خودکشی یک خانم جوان از روی پل عابر پیاده ، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاههای ۱۲ ،۷ ، ۳۸ را به همراه تشک نجات و خودرو نردبان ۳۲ متری به محل اعلامی در میدان شهید حسین فهمیده اعزام شدند.خانمی جوان بر روی عرشه پل هوایی در وضعیت ناپایدار قرار گرفته که نجاتگران آتش نشانی ضمن ارائه مشاوره های لازم به این بانو وی را از خودکشی منصرف و او را به سطح زمین منتقل کردند. علت و انگیزه این خانم از این اقدام، مشکلات خانوادگی اعلام شده است.
نوزاد پسر به علت نارسی شدید فوت و نوزاد دختر با وضعیت بالینی نامساعد در بخش ویژه با اتصال به دستگاه تحت مراقبت قرار می‌گیرد.
در مشهد یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین به دلیل نامعلومی پس از انحراف از مسیر خود به شدت با یک اصله درخت برخورد کرد و در پی این اتفاق یک دختر و پسر جوان در دم جان باخته و یک پسر دیگر با مجروحیت شدید راهی بیمارستان شد.
وزارت بهداشت روسیه در خصوص حادثه انفجار در سنت پترزبورگ اعلام کرد که ۳۲ نفر در پی حادثه انفجار در رستوران زخمی شدند و یک نفر جان خود را از دست داد. وضعیت جسمانی ۱۰ نفر از زخمی‌شدگان وخیم است ۱۶ نفر دیگر از جمله یک دختر ۱۴ ساله نیز جدی گزارش شده است و حال پنج زخمی دیگر نیز مساعد است و همگی در بیمارستان بستری هستند. یکی از زخمی‌ها نیز حاضر به بستری شدن در بیمارستان نشد.
ویدیویی پربازدید از وضعیت حجاب ازاد یک دختر جوان در قلب عربستان را ببینید.
فصیحی گفت: وضعیت بقیه بچه‌ها از من بدتر است و نمی‌دانیم چه کار کنیم. مدال که گرفتم خوشحال بودم اما دوست داشتم بقیه هم نتیجه بگیرند. دوست دارم همه با هم خوشحال باشیم. دوره قبل با این دوره خیلی متفاوت بود. بچه‌ها نسبت به امکاناتی که دارند، بهترین نتایج را گرفتند. نتیجه همیشه با امکانات ارتباط مستقیم دارد. هر نتیجه ضعیف نشان از شرایط و امکانات ضعیف دارد. بچه‌ها با انگیزه و استعداد ناب خودشان است که نتیجه می‌گیرند.
رئیس دفتر دولت دوازدهم می‌گوید: بعد از گذشت ۳ ماه و نیم هنوز هیچ حرف شفافی درباره مسئله مسمومیت دانش‌آموزان گفته نشده است این در حالی است که در شرایط فعلی موضوع مسمومیت دانش‌آموزان به مهم‌ترین محوریت اخبار رسانه‌های بیگانه تبدیل شده است.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده گم شدن دختر اصفهانی گفت: پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و یک نفر در این زمینه دستگیر شده است و فعلا در بازداشت است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش آخرین وضعیت جسمانی پیروز را تشریح کرد.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش با اشاره به اینکه وضعیت جسمانی پیروز مساعد نیست، گفت: پیروز از پردیسان به بیمارستان دامپزشکی منتقل شده است.
رئیس اورژانس بیمارستان باهنر کرمان گفت: متاسفانه وضعیت ریه دکتر پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان مناسب نیست و هموطنان برای بهبودی ایشان دعا کنند.
دکتر پهلوان خاطر نشان کرد: این مسمومیت به احتمال زیاد از نوع مسمومیت غذایی است، اما علت دقیق آن پس از تکمیل و آماده شدن نتایج آزمایشات مشخص می‌شود.
سرپرست دفتر مدیریت حیات‌وحش دلیل لاغری شدید یک شیر در باغ وحش ساری را پیری و کهولت سن آن اعلام کرد.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش درباره وضعیت جسمانی «پیروز» به علت برودت هوای سرد اظهارکرد: پیروز شرایط جسمانی خوبی دارد. از قبل به حضور در فضای باز عادت کرده بود، اما اکنون نیز باید بتواند خود را با شرایط وفق دهد.
دختر پله همزمان با وخیم‌تر شدن حال پله، اسطوره این کشور پیامی در اینستاگرام خود منتشر کرد.
دکتر طهرانچی گفت: طبق آخرین‌ آمارهایی که به دستم رسیده است، اکثریت نزدیک به مطلق این دانشجویان با تعهد دانشگاه آزاد اسلامی، مبنی بر اینکه دانشگاه آزاد خودش مسائل آنها را در کمیته انضباطی بررسی می‌کند، آزاد شده‌اند و پرونده آنها از پرونده قضایی به پرونده انضباطی تقلیل یافته است.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: بر اساس اخبار واصله از اداره کل حفاظت محیط زیست سمنان و گزارش‌های کارشناسان، حال توله‌ها بسیار خوب ارزیابی می‌شود و یک مرحله بحرانی رشد برای تغییر عادت غذایی را در پیش رو داریم.
برابر نظر پزشکان وضعیت عمومی تمامی دانش اموزان خوب است و فقط ۲ نفر از دانش آموزان به دلیل داشتن بیماری های زمینه ای تحت مراقبت های بیشتر پزشکی هستند.
رشت- دادستان مرکز گیلان خبر تیرخوردن یک دختر در رشت را تکذیب کرد و گفت: بازپرس ویژه برای پیگیری وضعیت جسمی این خانم در بیمارستان حاضر شده و این حادثه در دست بررسی است.
دکتر حمید سوری؛اپیدمیولوژیست گفت: اساس خاموشی اپیدمی و شاخصی که در آن مهم است، به ابتلا مرتبط است، نه بستری و مرگ؛ بنابراین کاهش مرگ یا بستری، عمدتا به ماهیت و شدت عامل بیماری‌زای ویروس بستگی دارد. ممکن است اکنون ویروس در شرایطی قرار گرفته که شدت کشندگی و بیماری‌زایی‌اش کم شده است. در نتیجه ویروس دارد در جامعه می‌چرخد، اما تعداد مرگ‌هایی که به جامعه بشری تحمیل می‌کند، کمتر است.
دکتر حمید سوری؛اپیدمیولوژیست گفت: اساس خاموشی اپیدمی و شاخصی که در آن مهم است، به ابتلا مرتبط است، نه بستری و مرگ؛ بنابراین کاهش مرگ یا بستری، عمدتا به ماهیت و شدت عامل بیماری‌زای ویروس بستگی دارد. ممکن است اکنون ویروس در شرایطی قرار گرفته که شدت کشندگی و بیماری‌زایی‌اش کم شده است. در نتیجه ویروس دارد در جامعه می‌چرخد، اما تعداد مرگ‌هایی که به جامعه بشری تحمیل می‌کند، کمتر است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: اراده دو خودروساز بزرگ کشور، نزدیک شدن دیدگاه ها به یکدیگر در راستای منافع ملی و صنعت خودرو است و در همین راستا، اولین دستاورد اتحاد استراتژیک ایران خودرو و سایپا به زودی به ثمر خواهد نشست.
وضعیت اقتصادی و معیشتی برای مردم سخت شده است و این دلیل خستگی ها و تفرقه هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ