سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط حاکم بر این باشگاه از اتفاقی خبر داد که در فوتبال ایران کم سابقه است. وی تاکید کرد که قراردادش را از باشگاه برده اند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: خیلی از مبالغ دست کم در مورد چهره‌های شاخص فوتبال ما غیر واقعی است. باشگاه‌های دیگر هم کارهایی کرده‌اند که نیازی به گفتن نیست.
باشگاه استقلال هنوز نتوانسته است که برای تمدید قرارداد، با سعید مهری به توافق برسد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال انتقادات تندی را نسبت به تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌ها و عدم وجود ضمانت اجرایی برای این قانون مطرح کرد کرد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که قرارداد منتظر محمد هنوز ثبت نشده است!
روزی که جواد نکونام هدایت استقلال را بر عهده گرفت برای تقویت این تیم فهرستی را در اختیار مدیران باشگاهش قرار داد. در این فهرست نام روبرتو تورس قرار داشت.
در چند روز گذشته اخبار خوبی از باشگاه استقلال به گوش نرسیده است.
سیدحجت کریمی مدیرعامل پیشین استقلال در پاسخ به شبهات درباره خارج کردن اسناد باشگاه استقلال واکنش نشان می دهد.
سرپرست مدیرعاملی سابق استقلال نسبت به ادعای جواد نکونام و گم شدن قرارداد این سرمربی واکنش نشان داد.
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: از نکونام حمایت می‌کنیم تا او بتواند در استقلال موفق باشد.
مدیرعامل جدید استقلال خبر گم شدن نسخه قرارداد باشگاه استقلال با جواد نکونام را تایید کرد.
جواد نکونام در مصاحبه تند بعدازظهر روز گذشته، درباره یک موضوع به خصوص صحبت کرد؛ اینکه قراردادش در دفتر باشگاه مفقود شده است.
نکونام ادامه داد: می‌گویم بازیکن می‌خواهم و الان هم اسم می‌آورم تا فردا نگویند که نکونام بازیکن نخواست. ما لیست اولیه دادیم، ولی هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که آمد، من خودم با هر دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که این واقعاً کار بزرگی بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط حاکم بر این باشگاه از اتفاقی خبر داد که در فوتبال ایران کم سابقه است. وی تاکید کرد که قراردادش را از باشگاه برده اند!
سرمربی استقلال در پایان دیدار برابر پیکان گفت از روزی که کارش را در این تیم شروع کرده، هیچ اتفاقی در این باشگاه نیفتاده و نخواهد افتاد.
سعید مهری که قراردادش را با استقلال فسخ کرده بود، با مدیران این باشگاه به توافق رسید.
هر چند باشگاه استقلال در آخرین روز خردادماه در مراسمی از عقد قرارداد با جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم خبر داد، اما منابع خبری به ایسنا گفته‌اند که نکونام قرارداد رسمی با استقلال ندارد.
در شرایطی که یحیی خواستار تمدید قرارداد کریم باقری شده، ولی شایعاتی به گوش می‌رسد که کریم باقری نیز مانند جواد نکونام که نیاز به دریافت مجوز برای حضور در باشگاه استقلال داشت، با مشکلاتی سیاسی مواجه شده است. دلیل این موضوع به فعالیت‌های اینستاگرامی باقری در اعتراضات نیمه دوم سال گذشته برمی‌گردد. کریم در پست‌های متعددی اعلام کرده بود در چنین شرایطی تمامی بازیکنان فوتبال باید کنار مردم باشند. به غیر از آن موارد، سایر پست‌های کریم باقری در آن برهه هم زیر ذره‌بین رفته و حالا ظاهرا برای ادامه حضورش در باشگاه پرسپولیس نیاز به گرفتن مجوز دارد
اولین جلسه تمرینی آبی‌ها با حضور بازیکنان تحت قرارداد باشگاه برگزار شد.
باشگاه گل‌گهر به صورت رسمی از پیوستن محمدرضا اخباری به این باشگاه رونمایی کرد.
باشگاه استقلال روز نخست نقل و انتقالاتی خود را با جذب 2 بازیکن جوان و البته 2 تمدیدی آغاز کرده است.
باشگاه استقلال سقف مشخصی برای عقد قرارداد با بازیکنان مدنظرش مشخص کرد.
جواد نکونام سرمربی جدید استقلال مایل است قرارداد محمد محبی از سوی باشگاه استقلال تمدید شود و این منوط به رضایت باشگاه سانتاکلارا است.
پس از موافقت مسئولان وزارت ورزش با سرمربیگری جواد نکونام در تیم استقلال برای فصل آینده ظاهراً این مربی با رقم معقولی با باشگاه استقلال قرارداد.
با اعلام سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال قرارداد جواد نکونام روز چهارشنبه به امضا می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ