کادرفنی و بازیکنان و اعضای پرسپولیس طبق وعده‌ای که داده بودند برای کمک به مردم زلزله زده خوی اقدام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۰ مربوط به مرداد ماه ۱۴۰۲ یک روز زودتر یعنی ۱۹ مرداد، به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز شد.
سازمان ملل می‌گوید، مجبور شده است غذا، پرداخت نقدی و کمک به میلیون‌ها نفر در کشورهای گوناگون را به دلیل بحران فلج‌کننده بودجه کاهش دهد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: ۴۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک هزینه معیشتی به صورت نقدی و غیر نقدی به خانواده‌های زندانیان استان پرداخت شده است.
عطاری نقلی او در سرگوگل شده بود کلاس درس اخلاق. کسبه محله از او منش کاسبی یاد می‌گرفتند و مشتریان و اهالی تجریش هم راه و رسم کمک به همنوع را. معروف است که حاج نقی موقع حساب و کتاب کردن، اول پاکتی که قرار بود در آن نخود و لوبیا و... بفروشد را در یک کفه ترازو می‌گذاشت تا مبادا وزن پاکت را روی قیمت جنس حساب کرده باشد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر گفت: همزمان با آغاز هفته هلال‌احمر و صلیب سرخ، مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب ۲ هزار و ۸۰۰ سرپرست خانوار متأثر از زلزله در خوی واریز شد.
کمک داور دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: دربی آسانی نیست ولی امیدوارم قضاوت کم نقصی داشته باشیم.
ویتامین دی دارای خواص ضد التهابی است و در پیشگیری از تجمع کلافه‌های پروتئینی غیرطبیعی و پلاک‌های «بتا آمیلوئید» در مغز نقشی اساسی دارد.
تشکری هاشمی عنوان کرد: در پنج سال اخیر ۲۵۰۰ میلیارد تومان شهروندان بابت ورود به محدوده طرح ترافیک به شهرداری بدهکارند و در صورت اعمال تخفیف ۳۰ درصد برای کمک به شهروندان، مبلغ ۱۷۵۰ میلیارد تومان منابع نقدی به شهرداری اضافه می‌شود و در این لایحه آمده است که این تخفیف ۳۰ درصد فقط تا پایان اسفند ماه سال جاری باشد، اما پیشنهاد ما این است که این فرصت تا پایان فروردین ماه سال آینده تمدید شود. البته ما تاکید می‌کنیم که در سال آینده این موضوع تکرار نمی‌شود.
زمان وقوع بلا‌های طبیعی، امدادرسانی ضروری‌ترین کاری است که هر دولتی باید برای مردم خود انجام دهد. در این میان کمک‌های داوطلبانه، نقدی و غیرنقدی، بسیار موثرند و معمولا چهره‌ها و افراد اثرگذار جوامع مختلف در صف اول کمک‌های داوطلبانه قرار می‌گیرند.
ما از هیچکس تقاضای کمک نقدی نداریم و فقط پذیرش بیمارستان می‌خواهیم تا به این وسیله بتوانیم‌ به او کمک کنیم...
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: جمع کل کمک های نقدی و غیرنقدی به هموطنان زلزله زده شهرستان خوی از مرز ۱۵۴ میلیارد تومان گذشت.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه قابل برداشت است.
سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه قابل برداشت است.
کادرفنی و بازیکنان و اعضای پرسپولیس طبق وعده‌ای که داده بودند برای کمک به مردم زلزله زده خوی اقدام کردند.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از جمع‌آوری بیش از یک میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای مردم زلزله‌زده خوی خبر داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ قانون‌گذار دولت را مکلف کرده که به جای پرداخت نقدی یارانه، به شیوه کالابرگ الکترونیکی مواد پروتئینی که حداقل نیاز یک فرد را تامین می‌کند در اختیار مردم قرار گیرد، این بستر فراهم نبود، ولی اکنون فراهم شد از استان هرمزگان کار را آغاز کردیم. قیمت‌ها براساس قیمت شهریور ۱۴۰۰ است. خواهش می‌کنم استانداران در این طرح ملی کمک کنند.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر فرایند مددکاری و ارزش ریالی خدمات ارائه شده به بیماران نیازمند در حوزه دارو، بستری، توانبخشی، دندان پزشکی را در ۹ ماهه نخست سال جاری تشریح کرد.
تصمیم‌های وحید کاظمی و تیم داوری او، مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
یک وکیل دادگستری در مصاحبه با یکی از روزنامه‌ها ادعا کرد که حمید قره حسنلو یکی از متهمان اغتشاشات شهر کرج نقشی در حادثه نداشته و در روز ۱۲ آبان ماه و در جریان شهادت سید روح الله عجمیان، به یک روحانی مجروح نیز کمک کرده است.
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۴۲ مربوط به آذرماه ۱۴۰۱ امشب ساعت ۲۴ به حساب سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه واریز می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از جمع‌آوری ۲۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در پویش شور عاطفه‌ها از آغاز اجرای آن در مردادماه امسال تاکنون خبر داد.
رئیس کمیته امداد گفت: از ابتدای برگزاری جشن عاطفه‌ها تا امروز ۳۴۰ میلیارد تومان کمک نقدی و کالایی برای دانش‌آموزان جامعه هدف جمع‌آوری و به صورت بسته‌های تحصیلی در اختیار آنان قرار گرفته است.
گلابی منبع خوبی از فیبر‌های محلول و نامحلول است. شواهد روزافزونی مبنی بر اهمیت فیبر و نقشی که ممکن است در سلامت فلور میکروبی دستگاه گوارش ما (باکتری‌هایی که در روده ما زندگی می‌کنند) و در پیشگیری از چاقی و دیابت نوع دو ایفا کند، وجود دارد.
هنوز خبری از کمک نقدی و مالی وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتبال ذکر نشده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ