اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتنهام در هفته دوم لیگ برتر موفق شد در خانه‌اش یونایتد را 2-0 شکست داده و سه امتیاز شیرین به دست بیاورد.
لیورپول در هفته دوم لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد مقابل بورنموث با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.
مصوبه جدید کارگروه نقل و انتقالات لیگ برتر کام در شرایطی با کام تراکتور تبریز شد که براساس تصمیم جدید این کارگروه هر تیم می تواند دو سهمیه دیگر برای جذب بازیکنان جوان داشته باشد.
حضور سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر، فرصتی برای یک مصاحبه خوشایند و شیرین با این فوق ستاره تیم ملی فوتبال ایران بود.
حامد شیری مدافع میانی و کاپیتان نساجی در سن 37 سالگی از این تیم جدا شد و فصل آینده در صورت ادامه ی حضور در لیگ برتر بازی در تیم دیگری را دنبال خواهد کرد.
برتری برایتون با پنالتی مک آلیستر مقابل منچستریونایتد عناوین اصلی روزنامه‌های انگلیسی را به خود اختصاص داده است.
پیروزی سرخپوشان تبریزی برابر صدرنشین رقابتهای لیگ برتر نه تنها سه امتیاز شیرین را برای تراکتور به ارمغان آورد بلکه باعث افزایش جذابیت های صدر جدول و لبخند دو تیم پایتخت نشین شد.
تیم فوتبال شمس آذر قزوین که شانس اول صعود به لیگ برتر است، دیدار حساس بالانشینان را به سایپا واگذار کرد.
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است، در هفته بیستم برابر پیکان به پیروزی رسید تا همچنان سایه به سایه صدرنشینان کارش را ادامه دهد.
هوادار در ادامه روند شکست ناپذیری خود و با برتری شیرین خارج از خانه برابر نفت آبادان چند پله دیگر در جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.
استقلال خوزستان در هفته های اخیر رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تبدیل به تیم بهتری شده است.
تیم فوتبال منچستریونایتد در دیدار حساس هفته بیستم لیگ برتر انگلیس برابر منچسترسیتی به پیروزی بزرگ دست یافت.
کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران با حضور در دیدار هفته سیزدهم مقابل هوادار سیصدمین بازی خود را در لیگ برتر تجربه کرد.
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است در دیدار هفته سیزدهم برابر صنعت نفت به پیروزی رسید و به رقیب سنتی در صدر جدول چسبید!
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است در دیدار هفته سیزدهم برابر صنعت نفت به پیروزی رسید و به رقیب سنتی در صدر جدول چسبید!
یکی از تیم‌هایی که چند سالی در فوتبال نامش شنیده می‌شود دوباره احیا شده و ستاره‌های سابق لیگ برتری را دورهم جمع کرده است.
حامد شیری می‌گوید رتبه پنجم، پایان کار نساجی در لیگ برتر نخواهد بود و این تیم برای حضور در جایگاه بهتری در جدول تلاش می‌کند.
حامد شیری می‌گوید رتبه پنجم، پایان کار نساجی در لیگ برتر نخواهد بود و این تیم برای حضور در جایگاه بهتری در جدول تلاش می‌کند.
فرهاد مجیدی در استادیوم الوصل فراموش نشدنی است. او سال های سال برای این تیم در لیگ برتر امارات بازی کرد و خاطرات شیرینی برای تماشاگران این تیم ثبت کرد.
لیورپول در دیداری تماشایی و مهیج موفق شد با نتیجه 0-1 از سد منچسترسیتی عبور کند.
استقلال در جدالی سنگین و پربرخورد و جنجالی که دقایق آخر به زدوخورد و اخراج چندنفر انجامید ، به مصاف گل‌گهر رفت و به برتری شیرین 2 بر یک دست یافت. این سناریو مثل فصل قبل تکرار شد با این تفاوت که قلعه‌نویی یک گوشه نیمکت نشست و تماشاگر بلوای دقایق آخر بود
نمایش تیم ملی فوتبال ایران برابر اروگوئه هر چند خیلی مقتدرانه نبود اما این امیدواری را به وجود آورد که در فاصله باقی مانده تا جام‌جهانی، کی‌روش بتواند تاثیرات بهتری در این تیم داشته باشد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر سومین پیروزی متوالی خود در فصل بیست‌و‌دوم را جشن گرفت.
تیم ملی والیبال ایران اولین بازی خود در فصل ۲۰۲۲ لیگ ملتهای والیبال جهان را مقابل چین تجربه کرد؛ یک تجربه شیرین که با برتری ایران همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ