لیورپول در دیداری تماشایی و مهیج موفق شد با نتیجه 0-1 از سد منچسترسیتی عبور کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصوبه جدید کارگروه نقل و انتقالات لیگ برتر کام در شرایطی با کام تراکتور تبریز شد که براساس تصمیم جدید این کارگروه هر تیم می تواند دو سهمیه دیگر برای جذب بازیکنان جوان داشته باشد.
برتری برایتون با پنالتی مک آلیستر مقابل منچستریونایتد عناوین اصلی روزنامه‌های انگلیسی را به خود اختصاص داده است.
تیم فوتبال شمس آذر قزوین که شانس اول صعود به لیگ برتر است، دیدار حساس بالانشینان را به سایپا واگذار کرد.
هفته پایانی لیگ برتر در سال جاری با تغییراتی در بالای جدول همراه بود که استقلال و سپاهان برنده های بزرگ هفته بودند و پرسپولیس که هفته ها صدر را در اختیار داشت به جایگاه سوم سقوط کرد.
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است، در هفته بیستم برابر پیکان به پیروزی رسید تا همچنان سایه به سایه صدرنشینان کارش را ادامه دهد.
دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال با شکست صدرنشین مسابقات، پیروزی یکی از مدعیان قهرمانی و برد نماینده اردکان برابر پیکان تهران همراه شد.
برتری شیرین تیم ملی ایران مقابل آمریکا
هوادار در ادامه روند شکست ناپذیری خود و با برتری شیرین خارج از خانه برابر نفت آبادان چند پله دیگر در جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.
هورسان رامسر سه بر صفر سایپا را شکست داد و با همراهی هزار تماشاگر در خانه انتقام باخت دور رفت را از حریف گرفت.
نیان الکترونیک با شکست راه‌یاب ملل مریوان شانس خود را برای صعود به پلی آف لیگ برتر والیبال افزایش داد.
تیم فوتبال منچستریونایتد در دیدار حساس هفته بیستم لیگ برتر انگلیس برابر منچسترسیتی به پیروزی بزرگ دست یافت.
پیکان با شکست سایپا در شهرآورد هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال در تهران به یازدهمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.
فولاد سیرجان با غلبه بر مس رفسنجان دو پله صعود را در جدول لیگ برتر والیبال تجربه کرد.
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است در دیدار هفته سیزدهم برابر صنعت نفت به پیروزی رسید و به رقیب سنتی در صدر جدول چسبید!
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است در دیدار هفته سیزدهم برابر صنعت نفت به پیروزی رسید و به رقیب سنتی در صدر جدول چسبید!
ذوب‌آهن با پیروزی مقابل رقیب مستقیم خود به رتبه ششم صعود کرد.
استقلال در سوپر جام قهرمان شد و در لیگ برتر سایه به سایه پرسپولیس حرکت می کند و یکی از مدعیان قهرمان بشمار می رود.
یکی از تیم‌هایی که چند سالی در فوتبال نامش شنیده می‌شود دوباره احیا شده و ستاره‌های سابق لیگ برتری را دورهم جمع کرده است.
استقلال در جدالی سنگین و پربرخورد و جنجالی که دقایق آخر به زدوخورد و اخراج چندنفر انجامید ، به مصاف گل‌گهر رفت و به برتری شیرین 2 بر یک دست یافت. این سناریو مثل فصل قبل تکرار شد با این تفاوت که قلعه‌نویی یک گوشه نیمکت نشست و تماشاگر بلوای دقایق آخر بود
به نظر می‌رسد با شروع دوباره لیگ برتر، کادرفنی پرسپولیس تمامی بازیکنان خود را برای چینش ترکیب ایده‌آل در اختیار خواهد داشت.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر سومین پیروزی متوالی خود در فصل بیست‌و‌دوم را جشن گرفت.
پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت در حضور هواداران خانم، رقم خوردن نخستین شکست صدرنشین سه هفته ابتدایی لیگ برتر و پیروزی شیرین فولاد در ثانیه های پایانی از مهمترین اتفاقات هفته چهارم بودند.
مس کرمان در یک دیدار پر گل در خانه خود پیکان را از پیش رو برداشت تا بدین ترتیب اولین پیروزی خود بعد از هشت سال دوری از لیگ برتر را رقم بزند.
تیم ملی والیبال ایران اولین بازی خود در فصل ۲۰۲۲ لیگ ملتهای والیبال جهان را مقابل چین تجربه کرد؛ یک تجربه شیرین که با برتری ایران همراه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ