وقتی از ساره در مورد سن او پرسیده شد، فقط لبخند زد و به سوال خبرنگار پاسخی نداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین، ستاره انگلیسی سابق تاتنهام با قراردادی 4 ساله به ارزش 120 میلیون یورو به بایرن مونیخ آلمان پیوست
با ترفند ساده با خیال راحت بطری نوشابه را در یخچال قرار دهید و تا هر زمان که دلتان خواست همان نوشابه گازدار اولیه را بنوشید.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
ساعتی پیش دو سارق مسلح، اقدام به سرقت از یک طلافروشی در شهرستان زرندیه کردند. در جریان سرقت و با تیراندازی سارقان، مالک طلافروشی هدف گلوله قرار گرفته و جان باخت. سارق که در یک ساختمان مسکونی پنهان شده بود، پس از مقاومت و تیراندازی، با شلیک عوامل انتظامی کشته شد و همدستش که یک زن بود دستگیر شد.
ویدئویی از سرقت ناموفق ۲ سارق در فضای مجازی منتشر شده است که به علت روشن نشدن موتور در سرقت ناکام می‌مانند.
کریم بنزما در اولین صحبت‌هایش پس از امضای قرارداد انتقالش به الاتحاد عربستان در جده به زبان عربی سخن گفت و خطاب به هواداران الاتحاد گفت: از دیدن شما در جده هیجان زده هستم. کریم بنزما، مهاجم باتجربه فرانسوی، تا سال ۲۰۲۶ به الاتحاد عربستان پیوست. گفته می‌شود که ستاره سابق رئال مادرید برای هر فصل حضور در تیم عربستانی، مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو را دریافت می‌کند.
مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: شب گذشته دو کودک هفت و هشت ساله از ترن هوایی در پارک شادی یزد سقوط کردند. یکی از کودکان مصدوم این حادثه از اورژانس مرخص شد و دومین مصدوم این حادثه در بخش مراقبت‌های ویژه ICU شهید رهنمون بستری است.
مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیسبوک، در اولین تورنمنت جوجیتسو برزیلی مقابل حریف خود شکست خورد. ویدئوی این مسابقه که در شهر ردوود ایالت کالیفرنیا برگزار شد، میلیاردر ۳۸ ساله را نشان می‌دهد که تلاش می‌کند رقیب خود را به زمین سنجاق کند، اما در نهایت خودش به تشک می‌چسبد.
در نزاع دسته جمعی که بین گروهی از مسافران در اطراف ماهان رخ داده، متاسفانه چند نفر مجروح و یک بانوی ۵۹ ساله نیز فوت شده‌ است.
دوران فوتبال موتسوهیکو نومورا ۱۸ جام جهانی یا ۷۰ سال را در برگرفته است. اکنون بازیکن سابق تیم ملی ژاپنی با مو‌های سفید عضوی از تیم بالای ۸۰ سال لیگ فوتبال توکیو (SFL) است که اولین بازی خود را در ۱۲ آوریل ۲۰۲۳ انجام داد. هم تیمی‌های او در میان تعداد فزاینده‌ای از سالمندانی هستند که مرز‌های زندگی فعال در ژاپن را که یکی از سریع‌ترین جوامع پیر جهان است، پیش می‌برند.
مادر ۲۵ ساله ساکن اصفهان در اولین زایمان خود با بارداری طبیعی، صاحب نوزادان چهار قلو شد.
سرهنگ مؤمنی معاون پلیس راهور تهران بزرگ از اولین تصادف منجر به فوت پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد. در این حادثه که در بزرگراه شهید خرازی تهران به وقوع پیوست، یک جوان ۲۱ ساله بر اثر سرعت زیاد و برخورد با گاردریل و نبستن کمربند ایمنی از خودرو به بیرون پرتاب شد و جان خود را از دست داد.
فقط با چند قلم مواد اولیه ساده می‌توانید یک شیرینی نوروزی عالی تهیه کنید. شیرینی بهشتی یک شیرینی ساده و خوشمزه برای عید نوروز درست کنید و از خوردن و طعم بهشتی آن لذت ببرید. طرز تهیه آن را این فیلم برایتان آورده‌ایم.
کریستیانو رونالدو پس از این که ۳۸ ساله شد، در اولین بازی خود طوفان به راه انداخت و موفق شد در بازی النصر مقابل الوحده ۴ گل به ثمر برساند
نیکلاس آکلند به ۱۹ ماه حبس و محرومیت از رانندگی به مدت ۳ سال و ۹ ماه محکوم شد. تصویر منتشر شده در دادگاه مربوط به فوریه ۲۰۲۲ است که امروز منتشر شد. سارق با سرعت ۲۰۰ کیلومتر با خودروی سرقتی رنجروور هنگام تعقیب و گریز با پلیس چپ کرد.
ستاره ایرانی هال سیتی اولین پاس گل فصل خود را مقابل ویگان داد.
اولین مورد اعدام در ملاءعام از سوی طالبان در شهر فراه انجام شد و حالا یک قاضی ۳۴ ساله طالبان می‌گوید که از زمان بازگشت به قدرت در اوت ۲۰۲۱ حدود ده‌ها حکم اعدام در ولایت غزنی صادر شده است.
روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریور اولین موتورسیکلت پرنده جهان در نمایشگاه خودروی دیترویت در ایالات متحده عرضه شد. استارت‌آپ ژاپنی «اروینس تکنولوژی» این موتورسیکلت یا «هاوربایک» پیشرفته را ساخته است؛ وسیله نقلیه‌ای که می‌تواند ۴۰ دقیقه پرواز کند و به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد. قیمت تخمینی نسخه آمریکایی این موتورسیکلت ۷۷۷ هزار دلار اعلام شده است. رییس نمایشگاه خودروی موتورسیتی گفت: «احساس می‌کنم به معنای واقعی کلمه ۱۵ ساله هستم و به تازگی از جنگ ستارگان بیرون آمده‌ام و سوار دوچرخه‌شان شده‌ام. این هاوربایک عالی است. البته در ابتدا کمی دلهره خواهید داشت، اما من فقط حس خوشحالی داشتم.» شوهی کوماتسو، بنیانگذار و مدیرعامل اروینس تکنولوژی نیز می‌گوید این شرکت ساخت پهپاد‌ها و وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین را آغاز کرده است.
پیمان بابایی ستاره جدید استقلال موفق شد در همان ابتدای بازی با جا گذاشتن علیرضا حقیقی اولین گل خود را برای استقلال در لیگ برتر به ثمر برساند.
گروهی از دانشمندان که در گرجستان فعالیت می‌کنند یک دندان را از زیر خاک بیرون آورده اند که قدمت آن‌ها به ۱.۸ میلیون سال پیش باز می‌گردند.
یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس که از لیست این تیم مقابل فولاد بیرون مانده، برای اولین مرتبه در استادیوم آزادی حاضر شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد. سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی قضایی در روز بیست و هفتم مردادماه سال جاری سارق جوان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.
شهردار منطقه۱۱ تهران ضمن اشاره به ناایمنی و خطرساز بودن ساختمان پاساژ آزاد درق محدوده سه راه جمهوری در خیابان حضرت ولیعصر عج گفت: طی روز های گذشته با فرماندار تهران نشستی داشتیم و موضوع ضرورت تخلیه پاساژ مذکور به عنوان‌ اولین گام رفع خطر مطرح وپیگیری شد. ضمنا موضوع به شورای تامین استان نیز ارجاع و در شورا مطرح شده است.
برای جنگجویان طالبان، شادی پیروزی بر بحران اقتصادی کنونی سایه افکنده است. یک جنگجو گفت: ما ممکن است فقیر باشیم، اما پرچم سفید اسلام اکنون برای همیشه در افغانستان برافراشته خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ