قرارداد امیر قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال امروز تایید و آماده امضای سرمربی تیم ملی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه محمد رستمی صفا را به ۱۵ سال حبس تعزیری، محرومیت از هرگونه خدمات دولتی و رد مال در حق شبکه بانکی کشور به میزان ۱۸۱ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۴۱۷ یورو، ۹۶ میلیون و ۲۷۶ هزار و ۴۳ دلار، یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۴۵ ین ژاپن و ۱۹ هزار و ۴۹۷ میلیارد و ۱۹۲ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۱۲۴ ریال محکوم کرد.
پرونده موسوم به باند مجرمین تقلب و افشای سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در دادگاه کیفری دو شهرستان پیرانشهر مورد رسیدگی قرار گرفت.
رئیس قوه قضائیه گفت: خیلی اوقات از طرف رئیس دیوان عالی کشور نسبت به رای صادر شده از سوی دیوان درخواست ماده ۴۷۷ می‌شود، یعنی این حکم خلاف شرع بیّن صادر شده است. چرا در دیوان عالی کشور حکم و رای خلاف شرع بیّن باید صادر شود که بعد از آن رییس دیوان عالی درخواست ماده ۴۷۷ کند؟
افسانه بایگان به دو سال حبس تعزیری و مراجعه هفته مراجعه به روان‌شناس محکوم شد.
با حکم بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه، برای آزاده صمدی و لیلا بلوکات قرار به دادرسی صادر شد.
رای دادگاه علیه این بازیکن جنجالی صادر و حکم بازداشت ستاره و بازیکن لیگ صادر شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رأی پرونده عامل زیرگرفتن یک روحانی در خیابان مرزداران تهران خبر داد و گفت که شاکی پرونده در جلسه دادگاه گذشت کرد.
دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: حکم قصاص قاتل شهید ستوان یکم «سجاد دالمن» صادر شد.
ستایشی با اشاره به ترک فعل‌ها در خصوص اجرای قانون هوای پاک گفت: پرونده اجرای قانون هوای پاک در شعبه سوم ناحیه ۲۸ مطرح رسیدگی بوده و برای پنج مسئول دولت سابق قرار نهایی جلب دادرسی و کیفرخواست قانونی به اتهام سوءاستفاده از مقام و موقعیت شغلی صادر شده است.
کیفرخواست ۵ مدیردولت سابق صادر شد/ درخواست مبادله اسدالله اسدی با جاسوس/ علت عدم صدور حکم اعدام برای متهمان پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی/دادگاه نیلوفر حامدی و الهه محمدی به زودی تعیین وقت می‌شود
دادگاه حکم جلب غلامرضا فتح آبادی ستاره سابق استقلال و پرسپولیس را صادر کرده است.
آرش صادقی علاوه بر پنج سال و هشت ماه زندان به مجازات‌های دیگری از جمله دو سال منع حضور در تهران و استانهای شمالی و مجاور، منع خروج از کشور و فعالیت در فضای مجازی محکوم شده است.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: حکم رئیس فدراسیون اسکواش بزودی صادر خواهد شد.
رسانه‌های پاکستان اعلام کردند که حکم بازداشت نخست‌وزیر سابق و چند تن از مسئولان ارشد حزب تحریک این کشور صادر شده است.
میزان نوشت: بازداشت یلدا معیری هیچ ارتباطی با فعالیت رسانه‌ای وی نداشته و براساس بخشی از حکم بدوی دادگاه برای این فرد، وی به خدمات عمومی رایگان در پارک بانوان محکوم شده است.
یک منبع آگاه گفت که حکم عامل بلژیکی سرویس جاسوسی آمریکا بعد از جلسات دادگاه حداقل در ۴ عنوان اتهامی برای دادگاه ثابت و رای وی صادر شد.
ری- رئیس میراث فرهنگی و گردشگری ری از صدور حکم خلع ید « کاروانسرای کنارگرد» فشافویه خبر داد.
نخست وزیر جدید عراق با استناد به اختیارات قانونی و با صدور حکمی، نخست وزیر سابق و وزرای کابینه او را بازنشسته اعلام کرد.
نخست وزیر جدید عراق با استناد به اختیارات قانونی و با صدور حکمی، نخست وزیر سابق و وزرای کابینه او را بازنشسته اعلام کرد.
وزارت ورزش و جوانان با تایید خبر جابجایی در مدیریت باشگاه استقلال، تصویری از حمید سجادی و علی فتح الله زاده را منتشر کرد.
مهاجم سابق تراکتور و پرسپولیس به دلیل آزار و اذیت همسرش به حبس محکوم شد.
وکیل مدافع امیر حسین مرادی از صدور حکم موکلش و دو نفر از متهمان حوادث آبان ۹۸ خبرداد.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با اشاره به پیگیری مشکلات کشتارگاه سنتی اهواز و تشکیل پرونده برای متخلفان گفت: حکم حبس برای متولی کشتارگاه صادر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ