مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت، اعدام یک شهروند اروپایی یک عمل وحشتناک از نظر وی است که به دقت دنبال خواهد شد و همبستگی کامل خود را با انگلیس اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی جوزپ بورل در واکنش به توافق ایران و آمریکا برای مبادله زندانیان گفت: «ما امیدواریم که آن‌ها به زودی به خانواده خود بپیوندند.»
معاون شورای امنیت روسیه امروز به درخواست «جوزف بورل» درباره عدم واکنش مسکو به حمله اوکراین به کرملین پاسخ داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به حمله پهپادی دیروز اوکراین به کرملین واکنش نشان داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در قبال تحولات اخیر در سودان واکنش نشان داد.
«خالد البطش» از اتحادیه اروپا و «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی آن خواست تا در رویکرد خود در قبال مسئله فلسطین و جانبداری از اشغالگران صهیونیست تجدیدنظر کنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین اظهار داشت؛ برخی از دولتهای غربی بر اساس معیارهای خودساخته و غیرقانونیِ تحریمی، شمار قابل توجهی از شهروندان ایرانی را به دلایل واهی و اتهامات بی‌اساس، به شکلی خودسرانه بازداشت و به زندان‌های طویل‌المدت محکوم و یا به کشور متخاصم مسترد کرده‌اند.
مذاکره کننده ارشد هسته‌ای روسیه در خصوص مواضع ادعایی و تکراری غرب علیه ایران که در توئیت جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آمده بود، گفت: «بروکسل نمی‌فهمد که چنین زبانی با مقامات ایران کار نمی‌کند.»
روند ورود پول حقیقی به بورس نشان می‌دهد امروز 721 میلیارد تومان وارد بورس شده است که نسبت به روز چهارشنبه 14 دی، رشد‌ قابل توجهی داشته است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در واکنش به آتش‌بس پیشنهادی روسیه در اوکراین اعلام کرد: اعلام کرملین مبنی بر برقراری آتش‌بس در اوکراین فاقد اعتبار است!
امروز مطالبی همچون ده خبر مهم برای بورس فردا، کدام نماد‌ها سهامداران خود را بیچاره کردند؟، بازدهی ۱،۳۹۰،۰۰۰ درصدی این نماد!، شرط واریز سود سهام عدالت چیست؟، ۹ نماد تعلیق شدند| این نماد‌ها تا چه تاریخی تعلیق خواهند بود؟، خبری مهم برای ۴ نماد پالایشی و یک نماد بانکی، آیا افزایش قیمت طلا هیجانی است؟، خبری مهم برای سهامداران وتجارت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز به تشدید تنش‌ها میان صربستان و کوزوو واکنش نشان داد.
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی به اعدام محسن شکاری واکنش نشان داد.
نماینده آلمانی پارلمان اروپا در توییتی نوشت: سه‌شنبه آینده در پارلمان اروپا جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه کمیسیون اروپا حضور پیدا می‌کند تا درباره واکنش این نهاد به اتفاقات ایران بحث شود.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در واکنش به شایعات مطرح شده در خصوص استعفای خود اعلام کرد: تا لحظه آخر پای مسوولیت خود ایستاده‌ام.
مقامات امارات متحده عربی و قطر اظهارات اخیر جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که اروپا را باغ و جهان را جنگل تشبیه کرده بود، نژادپرستانه توصیف کردند.
اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیرامون واکنش به استفاده احتمالی از سلاح هسته ای در اوکراین با انتقاد «مارین لوپن» رهبر جناح راست افراطی فرانسه مواجه شد.
معاون شورای امنیت ملی و رئیس‌جمهور سابق روسیه به تهدید کشورش از سوی «جوزف بورل» پاسخ داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به حمله روسیه به پایتخت اوکراین واکنش نشان داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به فرمان پوتین برای بسیج محدود نیروهای ذخیره در روسیه واکنش نشان داد.
اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در واکنش به اظهارات اخیر جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در صفحه توییترش نوشت: البته او حق دارد بدبین باشد. اتحادیه اروپا کمک قابل توجهی به مذاکرات وین کرد. اگرچه، جا دارد بپرسیم که آیا تمامی ما (از جمله اتحادیه اروپا)، هر کاری که لازم بود را برای نهایی کردن موفقیت‌آمیز این روند انجام داده‌ایم یا نه؟ پاسخش لزوما مثبت نیست.
محمد مرندی در پیامی توئیتری در واکنش به اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: اروپا یادش رفته مذاکرات به خاطر نقض برجام توسط غرب است.
حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور سابق در واکنش به توئیت جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نوشت: زمان نشان می‌دهد اقدام مذاکره‌کنندگان تصمیم استراتژیک بوده یا خطای استراتژیک.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امروز ارزش‌گذاری نهایی باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای ارائه شد.
با تصمیم کادر فنی تیم ملی، حسن یزدانی و سایر ملی پوشان کشتی آزاد، تمرین امروزشان را که به تمرینات هوازی اختصاص داشت، در استادیوم صدهزار نفری برگزار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ