در عالم خلقت برخی غذا‌ها و برخی گیاهان نسبت به برخی دیگر برتری داده شده‌اند، درست مانند انسان‌ها که به برخی در برابر برخی دیگر فضیلت داده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوشیدن آب بخش مهمی از درمان خانگی سرگیجه است. برای رهایی از سرگیجه در طول روز به اندازه‌ی کافی مایعات بنوشید، به‌خصوص وقتی که هوا گرم است، بیمار هستید یا ورزش می‌کنید. گاهی اوقات هم غذا خوردن به افت فشار خون و درنتیجه سرگیجه و سبکی سر منجر می‌شود که با نوشیدن یک لیوان آب ۱۵ دقیقه قبل از صرف غذا می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.
برخی از مطالعات نشان می‌دهند که فعال سازی رفتاری در مدیریت آنهدونیا بهتر از درمان‌های استاندارد نیست. این ممکن است بدان خاطر باشد که ماهیت آنهدونیا شامل فقدان انگیزه است و شرکت در هر درمانی را برای بیماران دشوارتر می‌سازد حتی در اشکالی از درمان که ممکن است بیش‌ترین سود را برای آنان داشته باشد.
دروازه بان با تجربه لیگ برتری بعد از نجات از حادثه آتش سوزی مراحل درمانی اش را طی می کند.
چای سبز، چای سیاه و حتی چای سفید هرکدام به نحوی دارای خواص پیشگیری از سرطان هستند. بر اساس یک تحقیق در سال ۲۰۱۵، چای سیاه توانایی القای آپوپتوز (مرگ سلولی) در سلول‌های سرطانی در روده بزرگ انسان را دارد.
تفاهم نامه سه جانبه‌ حول محور حمایت از توسعه فناوری و تجاری سازی داروهای راهبردی در درمان سرطان و بیماری های ایمنی به امضا رسید.
رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن تاکید بر اینکه دولت شوک درمانی نمی کند، نوشت: سیاست‌های غیرقیمتی انرژی می‌تواند بدون ایجاد تکانه‌های جدید به بهینه سازی مصرف انرژی کمک کند.
معاون خدمات تخصصی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی با اشاره به استفاده سالانه ۲۴۰ هزار زوج نابارور از خدمات پژوهشگاه رویان از موفقیت در تجاری سازی پروژه سلول درمانی در بیماری ویتیلیگو خبر داد.
کلروفیل دارای ویتامین ها، آنتی اکسیدان‌ها و خواص درمانی نیز است که می‌تواند به طور بالقوه برای بدن انسان مفید باشد.
گوجه سبز سرشار از مقدار زیادی پروتئین، چربی، انواع کربوهیدرات‌ها و نمک‌های معدنی، اسید‌های ارگانیک سبز شامل اسید سیتریک، اسید مالیک، تانیک اسید، اسید بنزوئیک، اسید تارتاریک و... است.
رئیس سازمان بهزیستی ضمن درخواست از سازمان ملی مسکن گفت: همه مراکز درمانی برای معلولان مناسب سازی شود.
حلزون تراپی‌یکی از عمل‌های زیبایی است که به تازگی مد شده و افراد به اشتباه برای زیبایی و جوان سازی پوستشان انجام می‌دهند، اما اینکه حلزون‌ها چگونه پرورش پیدا کردند و آیا ناقل بیماری‌هستند یا خیر هنوز مشخص نیست.
گوجه سبز یکی از میوه‌های نوبرانه فصل بهار است، بسیار پرطرفدار و در واسط فصل بهار تا اوایل تابستان در دسترس است. گوجه سبز یک میوه کوچک و آبدار و از پوست نازک به رنگ سبز یا سرخ و دارای هسته سخت است، سرشار ز ویتامین سی، اسید مالیک و اسید سیتریک است.
پیاز دارای مواد مغذی متراکم است، به این معنی که کالری کمی دارد، اما سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است. یک پیاز متوسط فقط ۴۴ کالری دارد، اما دوز قابل توجهی از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر را ارائه می‌دهد. این سبزی به ویژه سرشار از ویتامین C است، یک ماده مغذی که در تنظیم سلامت ایمنی، تولید کلاژن، ترمیم بافت و جذب آهن نقش دارد.
ریحان در برخی کشور‌ها فقط یک سبزی است، ولی دربسیاری جا‌ها مخصوصا هند مصرف پزشکی گسترده دارد.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: هدف اصلی در درمان شخصی شده را روی سرطان معده منعطف کردیم که عوارض کمتری برای بیمار داشته باشد و بتواند در درمان و بهبودی تقریباً کامل تر و بهتر باشد.
کدو سبز یکی از کم‌خوراکی‌ترین مواد غذایی در جهان است که باید به آن توجه بیشتری شود و استفاده بیشتری از آن کرد. کدو سبز، سرشار از کاروتنوئیدها، لوتئین و ایزومر زیگزانتین آن است. (در ۱۰۰ گرم - ۴/۳۵ درصد از ارزش روزانه زیگزانتین بدن را تأمین می‌کند.) این مواد قادر به جمع شدن در بافت‌های چشم هستند و از بینایی محافظت می‌کنند.
پس از اعلام خبر تلف شدن پیروز با وجود همه تلاش‌ها برای حفظ این توله یوز و شفاف سازی همه اقدامات و فعالیت‌های انجام شده از طریق پورتال سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان راوی اول، گزارش‌ها و اظهارات متناقض در مورد شرایط و روند درمان این حیوان انتشار یافت که موجب تشویش اذهان عمومی شده است.
معاون سازمان محیط زیست گفت: کالبدگشایی پیروز انجام شده و در صورت بروز خطای دامپزشکی برخورد می‌شود.
مرزه یکی از گیاهان دارویی است که خواص و فواید فراوانی برای بدن و سلامتی دارد. از جمله خواص مرزه می‌توان به کمک به سلامت پوست و مو و درمان التهاب اشاره کرد. طبع سبزی مرزه گرم و خشک است.
اسپند گیاهی است دارای ارتفاعی بطول حدوداً ۳۰ تا ۵۰ سانتی متر است. ظاهر آن بوته مانند ارتفاع آن کم و ظاهرا شبیه سداب است. دارای برگ‌های سبز با تقسیمات باریک و دراز و نامنظم است. گل‌های آن درشت و دارای کاسبرگ نازک و گلبرگ بزرگ برنگ سفید مایل به سبز، میوه آن پوشینه و حاوی دانه‌های متعدد برنگ سیاه است.
شرکت مدرنا با کمک فناوری mRNA واکسنی شخصی سازی شده برای سرطان توسعه داده که در آزمایش ها، مرگ و میر و عود کردن سرطان در بیماران را کاهش داده است.
سازمان دارو و غذای آمریکا (FAD) استفاده از دارویی را در درمان هموفیلی تائید کرد که به‌گفته شرکت دارویی سازنده، این درمان تک دُزی، ۳.۵ میلیون دلار هزینه دارد.
در پی دستور رئیس قوه قضائیه، تعدادی از مسئولین سازمان زندان‌ها با حضور در بیمارستان محل بستری حادثه دیدگان آتش‌سوزی زندان اوین، در جریان رسیدگی به وضعیت درمانی آنها قرار گرفتند.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری، ۴۵۹ مجموعه دانش‌بنیان برای رونق بازار بومی دارو و فرآورده‌های پیشرفته درمانی رقابت می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ