یکی از کسانی که شاهد ملاقات دنی آلوز و همسرش در زندان برایانز 2 بارسلونا بود، ادعا کرد که برای ستاره برزیلی در زندان تبعیض قائل می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وکیل یکی از متهمان توهین نژادپرستانه به وینیسیوس در ورزشگاه والنسیا مدعی شد او فقط زیر بغلش را خارانده بود و مقابل وینیسیوس ادای میمون در نیاورد!
یکی از مسئولان کمیته داوران از اعلام نام داور دربی در روز شنبه خبر داد.
"ژو لی" یکی از محققان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های چین نیز گفت که مکانی که کووید-19 برای اولین بار در آن کشف شد، لزوما محل پیدایش ویروس نبوده است.
مناظره رئیس سازمان خصوصی‌سازی با مدیرعامل و یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال، به وضوح نشان داد که چه فاصله وحشتناکی میان مدیران فوتبال ایران و دانش مدیریتی وجود دارد.
پس از حواشی زیادی که اظهارات یکی از بازیکنان تیم ملی روسیه علیه ایران به وجود آورد، دو ملی پوش دیگر روس هم از شرایط میزبانی کشورمان انتقاد کردند و علاوه بر اینترنت، بحث هوا را پیش کشیدند!
علی اصغر مدیرروستا یکی از اعضای سابق کمیته فنی مدعی شده است، سردار آزمون برای غیبت در تمرینات تیم ملی هیچ هماهنگی با امیر قلعه نویی نداشت.
سرمربی یکی از تیم های لیگ برتر ادعای عجیبی را در مورد نتایجش با تیم ملی در صورت قبول هدایت این تیم مطرح کرد!
یکی از حواشی پیش از دیدار دو تیم تراکتور و پرسپوليس مربوط به مصاحبه پاکو خمز و ادعایش مربوط به حمایت داوران از حریف بود.
نیروی دریایی انگلیس مدعی شد که یکی کشتی حامل تسلیحات ایران را در دریای عمان متوقف کرده است.
باشگاه سایپا با انتشار بیانیه‌ای خواستار رعایت عدالت از سوی کمیته داوران در لیگ یک شد.
رئیس دفتر روحانی در دولت دوازدهم گفت: اگر یکی از اعضای دولت و وزرا در زندان بودند قطعا من در جریان قرار می گرفتم اما هیچ کس در زندان نیست.
وزیر ورزش و جوانان دستور بررسی و پیگیری گزارش‌های رسیده از یک مدرسه فوتبال در شهر مشهد را صادر کرده است.
یکی از خبرنگاران عمان ضمن انتقاد از عملکرد برانکو ایوانکوویچ در نخستین دیدار در جام خلیج فارس، او را به کم کاری و تلاش برای جدایی از عمان متهم کرد!
‌ادعای اعتصاب غذای محمد مهدی کرمی یکی از محکومان پرونده شهادت روح‌الله عجمیان صحت ندارد.
ادعاهای وکیل پرونده یکی از متهمان اغتشاشات اخیر که به اعدام محکوم شده، تکذیب شد.
جرارد پیکه به ادعای داور بازی بارسا-اوساسونا مبنی بر اینکه او به مادرش توهین کرده واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گزارش منتشر شده در روزنامه وال استریت ژورنال مبنی بر تهدیداتی علیه یکی از کشورهای منطقه و اتهامات بی پایه و اساس به جمهوری اسلامی ایران در این خصوص را رد کرد.
مارکو آسنسیو یکی از گزینه های بارسلونا برای فصل بعد است اما مدیران باشگاه در این مورد هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده اند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی به شهادت رساندن یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» در نابلس شد و به محمود عباس توصیه کرد که برای بقای تشکیلات خودگردان اوضاع میدانی کرانه باختری را کنترل کند.
ادعای یکی از عاملان جنایت در سفره خانه
یکی از رزیدنت‌های معترض با بیان این که هر سال سؤالات آزمون‌های وزارت بهداشت به نحوی به بیرون درز پیدا می‌کند می‌گوید: برخی سال‌ها این موضوع پیگیری می‌شود و کار به دیوان عدالت می‌کشد. از رزیدنت‌ها خواسته می‌شود بیشتر از زمان استاندارد، در بخش حضور داشته باشند و حتی کشیک بدهند و به دنبال آن اساتید برای جبران فرصت کم مطالعه رزیدنت‌ها و ارتقاء وجهه بالینی و علمی گروه دستیاری خود در مقابل سایر گروه‌های دانشگاه‌های کشور در امتحانات سراسری و کشوری، برخی سؤالات آزمون را به شیوه‌های مختلف برای آن‌ها فاش می‌کنند!
ادعای مطرح شده در یکی از رسانه‌های ترکیه مبنی بر انتقال کریستیانو رونالدو به فنرباغچه تکذیب شد.
یکی از اتهامات اصلی رایان گیگز، سرمربی سابق تیم ملی ولز، ضرب و شتم عمدی نامزد سابقش در طول مدت ارتباط با او است.
یکی از مسئولین رده بالای شرکت فولاد با انتشار استوری از ادامه حضور نکو در جمع فولادمردان برای فصل آتی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ