ذبیح الله مجاهد سخنگوی دولت موقت طالبان، بسته شدن سفارت عربستان در کابل را امری موقت دانست و عنوان کرد کارمندان این سفارتخانه برای امور آموزشی به ریاض بازگشته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این اتفاق را در تیم اتحاد نیز تکرار کنم و با این تیم قهرمان شوم.
سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: نتیجه خیلی خوبی با بزرگترین باشگاه آسیا که استقلال است گرفتم و امیدوارم این اتفاق را در تیم اتحاد نیز تکرار کنم و با این تیم قهرمان شوم.
شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، بر آمادگی وزارت خارجه کشورش برای کمک به پیشبرد روابط دوجانبه و تحقق نیات خوب رهبران دو کشور تاکید کرد.
رویترز: "دبی تا قبل از این برای توریست‌های روسی جاذبه داشت، اما بعد از جنگ در اوکراین، برای فعالان اقتصادی روسیه نیز جذاب شد".
تاکنون امارات متحده عربی، چهار توافقنامه مشارکت اقتصادی جامع را منعقد کرده و برای ایجاد این توافقنامه با تایلند نیز وارد مذاکرات شده است.
تاکنون 10 باشگاه اماراتی مربیان خود را تغییر داده‌اند، وضعیت سه سرمربی نیز نامشخص است و مجیدی تنها مربی فصل بعد است که خیالش بابت ادامه حضور در کلباء راحت است.
ایالات متحده، امارات و هند بخشی از گروه موسوم به I۲U۲L هستند که شامل اسرائیل نیز می‌شود. این ائتلاف در اکتبر ۲۰۲۱ برای همکاری در ابتکارات مشترک در زمینه آب، انرژی، حمل‌ونقل، فضا، سلامت و امنیت غذایی ایجاد شد. مکانیزم I۲U۲ همچنین به عنوان چارچوبی برای مقابله با نفوذ چین در منطقه دیده می‌شود.
چهارمین دیدار بانوان ملی‌پوش هاکی روی یخ کشورمان در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا نیز با پیروزی مقابل تیم قدرتمند امارات همراه بود.
توافق تهران و ریاض جنب و جوش تازه‌ای در منطقه ایجاد کرده است. بدیهی است که ایران نیز امیدوار است بتواند از این دستاورد دیپلماتیک، منافع امنیتی و اقتصادی مدنظرش را به‌دست آورد. این توافق می‌تواند موجب شود که روابط میان ایران و کشور‌های عربی نظیر مصر، بحرین و امارت متحده عربی بهبود یابد.
در این تصاویر که بسیار واقعی به نظر میرسد کریستیانو رونالدو و دیوید بکام پیشبند پوشیده و مشغول سرو و آماده سازی غذا هستند. ویل اسمیت مشغول کوبیدن ادویه است. کیانو ریوز و تام کروز و دیگر سلبریتی‌ها نیز به خوبی در این محیط قرار گرفته اند.
براساس تحقیقات انجام شده روزنامه آمریکایی تایمز، صندوق سرمایه گذاری مستقل امارات حدود ۲۰۰ میلیون دلار در شرکت (Affinity Equity) کوشنر و یک صندوق قطری نیز در همین مبلغ سرمایه گذاری انجام داده است.
منابع آگاه به وال استریت ژورنال گفتند که شیخ تحنون بن زاید آل نهیان، مشاور امنیت ملی که رابطه ای نزدیک با محمد بن سلمان دارد بارها برای دیدار با ولیعهد 37 ساله عربستان به ریاض سفر کرده با این همه نتوانسته تنش ها را کاهش دهد. شواهد هم نشان می دهد رهبران امارات و عربستان از یکدیگر دور شده اند چرا که از زویایی متفاوت مسائل را رصد می کرده و همچنین سبک رهبری شان نیز با یکدیگر متفاوت است.
رشد همکاری نظامی- امنیتی میان رژیم صهیونیستی و امارات به تولید مشترک شناور بدون سرنشین یا پهپادهای مبتنی بر هوش مصنوعی خلاصه نمی‌شود، بلکه دو طرف همکاری در منطقه‌ را نیز در دستور کار دارند.
دریابان شمخانی در سفر به امارات علاوه بر مذاکره با همتای اماراتی خود با مقامات بلند پایه این کشور نیز دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو خواهد کرد.
نخست وزیر اقلیم کردستان عراق در دبی با رئیس امارات و نیز دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس دیدار و گفتگو کرد.
تیم ملی تکواندو در پایان رقابت های پرزیدنت کاپ ترکیه به ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز رسید و گروهی دیگر از تکواندوکاران ایران نیز در تورنمنت امارات صاحب ۱۳ مدال شدند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ۶۳ اسیر این کشور در نتیجه یک فرآیند پیچیده مذاکره با اوکراین آزاد شدند. در این تبادل که با میانجی گری امارات صورت گرفت ۱۱۶ نظامی اوکراین نیز آزاد شدند.
با لغو سفر علی فتح‌الله‌زاده به امارات حالا باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
عابد ملکی گفت: دانشگاه‌ها و مدارس در تمامی مقاطع برای فردا و پس فردا به جز دو شهرستان فیروزکوه و دماوند غیر حضوری شدند، همچنین کارمندان حساس نیز می‌توانند از ظرفیت دورکاری بهره بگیرند.
توافق امارات و اسرائیل تجارت آزاد و افزایش تجارت غیر نفتی میان دوطرف را نیز شامل می‌شود. البته این تجارت اخیرا شاهد افزایش گسترده به میزان ۱۱۴درصد بود.
علی مبخوب پس از به ثمر رساندن دو گل در هفته اول لیگ امارات، در هفته دوم نیز هت‌تریک کرد تا عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به جای بگذارد.
پس از عربستان و قطر، حالا امارات نیز مکانیزم انتخاب نمایندگان خود در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرده ولی هنوز خبری از ساز و کار فدراسیون برای تعیین سهمیه 3+1 ایران نیست.
مراکش و اتیوپی نیز مانند امارات برنامه‌های بارورسازی ابرها دارند. عربستان سعودی به تازگی یک برنامه در مقیاس بزرگ را آغاز کرده است و ده‌ها کشور دیگر خاورمیانه و شمال آفریقا در حال بررسی آن هستند.
مهاجم تازه وارد استقلال فعلا در امارات حضور دارد و به دیدار با ملوان نیز نخواهد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ