بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از بازی با اروگوئه پروفایل اینستاگرامشان را مشکی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
در رونمایی از یک بازیکن سرشناس اقدام عجیبی از سوی تیم جدیدش صورت گرفت
مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان پس از پایان دیدار برابر تراکتور برای هم تیمی اش آرزوی بهبود هر چه سریعتر کرد.
باشگاه مس رفسنجان از زحمات بازیکن پیشین خود تقدیر به عمل آورد.
ستاره ایرانی جدید روستوف اقدام جالبی در بدو ورود به این باشگاه انجام داد.
ستاره ایرانی جدید روستوف اقدام جالبی در بدو ورود به این باشگاه انجام داد.
عباس سلیمی‌نمین استاد و پژوهشگر تاریخ معاصر ایران و تحلیل‌گر مسائل سیاسی در برنامه حضور در حسینیه جماران گفت: عده‌ای در جمهوری اسلامی معتقد بودند که این‌ها منافق هستند و قطعاً نباید فرصتی به این‌ها داد. اما نگرش امام یک مقدار متفاوت است. امام معتقد بود درست است سردمداران این جریان دارای نفاق جدی هستند، اما کسانی را که این‌ها جذب کرده‌اند باید حتماً به آن‌ها فرصت داده شود تا بتوانند تشخیص درستی داشته باشند. نگاه بسیار انسانی که امام به قضیه دارد، باید از سال ۶۰ رصد شود.
«کیم کارداشیان» برای اینکه لازم نباشد سال‌ها به یک عکس ناجور روی گواهینامه‌اش نگاه کند یک گروه حرفه‌ای را استخدام کرد تا بهترین تصویر ممکن را بگیرند.
وزارت ورزش و جوانان به رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام کرد تا تعیین تکلیف دوره‌های آموزشی سال گذشته این فدراسیون، از برگزاری هرگونه دوره آموزشی جدید خودداری شود.
زن ایده آل کیست و چه ویژگی هایی دارد. از دید هوش مصنوعی زن ایده آل موی بلوند با اندام انحنادار و ظاهری جدی و حتی همراه با اخم دارد.
مهم‌ترین مساله در ریکاوری اطلاعات، زمان است، در واقع هرچه سریع‎تر اقدام به بازیابی کنید، احتمال اینکه اطلاعات بیشتری را بازیابی کنید بیشتر است. به زبان ساده روش‌های بازیابی عکس و اسناد هنگامی می‌تواند کاربردی باشد که شما پس از پاک شدن اطلاعاتتان هیچ چیز جدیدی وارد گوشی‌تان نکنید. چرا که وقتی عکس می‌گیرید و یا فایلی را ذخیره می‌کنید، این اطلاعات جدید با اطلاعات قبلی جایگزین شده و دیگر ریکاوری مفید نخواهد بود.
در حالی که طی روز‌های اخیر برخی رسانه‌ها به شکل دسته‌جمعی به مصاحبه عادل فردوسی‌پور، مجری سابق صداوسیما و کاپیتان تیم ملی حمله کردند، چند کانال تلگرامی در هجمه جدید علیه فردوسی‌پور با انتشار این عکس نوشتند: عاقبت تزویر، رسوایی است!
فدراسیون فوتبال ایتالیا در اقدامی جالب، به شکلی خاص لباس این تیم مقابل انگلیس را معرفی کرده است.
کریستیانو رونالدو به مناسبت شروع ماه رمضان توئیت جدیدی منتشر کرد.
جوانا سانز، همسر دنی آلوز، با انتشار یک دست‌نوشته به صورت رسمی از پایان زندگی مشترکش با ستاره برزیلی خبر داد.
این کشف جدید توسط «راسل انگلمن»، دانشجوی دکترای دانشگاه کیس وسترن در آمریکا حاصل شده است. او در دوران کرونا مشغول بررسی گونه Dunk در موزه طبیعی کلیولند بود که با ابهامی درباره تناسب اندام این آبزی مواجه شد و درنهایت به این جواب رسید. او در ابتدا از کشفی که درباره جثه کوچک‌تر این هیولای دریایی داشت، سرخورده شد، اما درنهایت پذیرفت که کشف حقیقت از هر چیزی دیگر مهم‌تر است و باید اولویت بالاتری داشته باشد.
تصاویر جدید از حضور احسان علیخانی و هادی حجازی‌فر دو هنرمند معروف در شهر خوی برای توزیع اقلام بین هموطنان زلزله‌زده که در فضای مجازی منتشر شده است را ببینید.
مورایس در مصاف برابر هوادار برای اولین مرتبه به طور مستقیم درباره داوری دیدار تیمش و به طور کلی وضعیت داوری در ایران صحبت کرد.
پیراهن مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو برای تامین هزینه‌های درمانی یک کودک پرتغالی به حراج گذاشته شد.
قصه‌ی لوکادیا و پرسپولیس کاملا به پایان رسید.
جانی اینفانتینو، رییس فیفا، این بار با عکس گرفتن در کنار تابوت پله جنجال جدیدی به راه انداخته است.
اثر هنری که یکی از هنرمندان اسپانیایی در شهر بارسلونا از لیونل مسی به مناسبت افتخارآفرینی جدید این ستاره آرژانتینی طراحی کرده بود، تخریب شد.
آژانس خبری مرکزی کره شمالی اعلام کرده، یک موسسۀ تحت نظارت آکادمی علوم دفاعی کره شمالی امروز (جمعه ۲۵ آذر) یک موتور سوخت جامد با رانش بالا را آزمایش کرده است. این اقدام به منظور دستیابی به سلاح جدید استراتژیک توسط کره شمالی با موفقیت انجام شده است. کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی شخصا در محل آزمایش این موتور حضور داشته است. این آزمایش برای نخستین بار در کره شمالی و در مرکز ازمایش‌های ماهواره‌ای سو‌های انجام شده است.
مهرزاد معدنچی و جواد کاظمیان دعوت فدراسیون فوتبال برای رونمایی از پیراهن تیم ملی را به دلیل اتفاقات اخیر کشور رد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ