وزارت خارجه اسرائیل قصد دارد از ستاره فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو برای پیشبرد روند عادی سازی روابط با عربستان کمک بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آی‌۲۴ مدعی شد که با اقداماتی از سوی شین بت و نهادهای امنیتی اسرائیل ، عوامل ایرانی نتوانستند به هدفشان از انجام دادن حملات هکری دست پیدا کنند.
جراید ایتالیا از جمله "لارپوبلیکا" نوشته‌اند که در این قایق دست کم بیش از ده افسر اطلاعاتی اسرائیل حضور داشتند. بر اساس گزارش ترافیک هوایی، یک روز بعد از واقعۀ غرق شدن کشتی تفریحی در دریاچۀ "ماژور"، یعنی در بیست و نهم ماه مه، یک هواپیمای جت مقامات اسرائیلی در فرودگاه میلان به زمین نشست و ساعاتی بعد میلان را به قصد تل‌آویو ترک کرد.
سازمان همکاری و توسعه اقتصادی در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در اثر عدم توانایی دستگاه حاکمیتی خود با نقص جدی در کادر پزشکی و بیمارستانی دست و پنجه نرم می‌کند.
این تفنگ در جنگ‌های سال ۱۹۶۷ و ۱۹۷۳ در نقش تفنگ سازمانی این رژیم ایفای نقش کرد و سرانجام با تفنگ تهاجمی ام ۱۶/گلیل و تسلیحات دیگر جایگزین شد. اگرچه همچنان در برخی تمرین‌ها این سلاح دیده می‌شود.
یک وزیر افراطی کابینه اسرائیل امروز یکشنبه در زمان تشدید تنش‌ها با فلسطینی‌ها از مکان مقدس و حساس بیت المقدس بازدید کرد.
وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که جنایات رژیم صهیونیستی علیه سوریه و فلسطین زیر چتر حمایت دولت آمریکا صورت می‌گیرد.
این اقدام آنانیموس سودان ساعاتی پس از آن روی می‌دهد که به رژیم صهیونیستی هشدار داد که به حملات گسترده‌تری علیه رژیم صهیونیستی دست خواهد زد.
رئیس قوه قضاییه گفت: رژیم جعلی و غاصب اسرائیل بیش از ۷۰ سال است که مشغول جنایت و ظلم است و از وظایف نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادیخواهان جهان است که به افشای جنایات این رژیم سفاک بپردازند.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به گزارش‌ها درباره مداخله سازمان اطلاعات جاسوسی این رژیم در اعتراضات اخیر در اراضی اشغالی واکنش نشان داد.
رسانه‌های عبری در روزهای اخیر درباره تضعیف توان راهبردی رژیم صهیونیستی در دو عرصه داخلی و خارجی هشدار داده‌اند.
«رئیس جمهور آمریکا تاکنون دعوت نامه ای را برای نتانیاهو جهت سفر به این کشور ارسال نکرده و یا در شرایطی که اخیرا وزیر دارایی این رژیم در آمریکا جهت شرکت در یک کنفرانس به سر می برد، هیچ مقام دولتی آمریکایی حاضر به دیدار با وی نشده است. مسائلی که همه و همه از عمق شکاف و اختلافات جدی در روابط اسرائیل و آمریکا در شرایط کنونی حکایت دارند. با این حال، نکته مهم این است که این شکاف ها، عملا به مساله ایران و نوع رویکرد دو طرف به این موضوع نیز تسری پیدا کرده‌اند.»
خالد مشعل گفت: آرام‌سازی اوضاع یعنی اینکه فلسطینیان در برابر حق خود سکوت کرده و دست از مقاومت بکشند تا عرصه برای اشغالگران اسرائیلی خالی شود و آن‌ها هر کاری خواستند انجام دهند.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با بیان اینکه از دست دادن حمایت آمریکا، از هر بحران و حتی جنگ برای این رژیم خطرناک تر است، گفت: با ادامه سیاست نتانیاهو، همه چیز روی سرمان خراب می شود.
وزیر امور خارجه امریکا اظهار داشت: تعهد ما به امنیت اسرائیل محکم است و هرگز آن را رها نخواهیم کرد.یکی از موثرترین راه ها برای ایجاد امنیت اسرائیل، گسترش توافق ابراهیمی است.
صفحه رسمی «اسرائیل به زبان عربی» اعلام کرد تعداد کشته‌ها به ۹ تن رسیده و تعداد زخمی‌ها ۱۲ تن است. شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد، مجری عملیات به نام «علقم خیری» از اردوگاه شفعاط در شمال قدس و ۲۱ ساله است.
حماس به شهادت شماری از فلسطینیان به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی در کرانه باختری واکنش نشان داد و اعلام کرد که دشمن صهیونیستی دست به جنایتی آشکار علیه ملت فلسطین زده است.
رژیم صهیونیستی در تلاش است با ایجاد یک آبراهه جدید از دل اراضی اشغالی، دریای سرخ را به دریای مدیترانه مرتبط ساخته و درآمدهای هنگفت کانال سوئز را از آنِ خود کند.
رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «حزب ملی دموکراتیک اسرائیل طبق نتایج اولیه به آستانه نزدیک می‌شود که به این ترتیب بلوک نتانیاهو را با از دست دادن اکثریت خود در کنست تهدید می‌کند».
یونی بن مناحیم روزنامه صهیونیست اذعان کرد که شمال کرانه باختری به طور کلی از کنترل رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان خارج شده است.
سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی گفت: «دولت بایدن خواستار راه حل دیپلماتیک با ایران بوده اما تنها بر اساس شرایطی که وی تعیین کرده است».
سردار حاجی زاده گفت: هرچه آقا گفت اتفاق افتاد پس اسرائیل هم نابود است و بیهوده دست و پا می‌زند. / خبرگزاری دانشجو
سردار حاجی زاده گفت: هرچه آقا گفت اتفاق افتاد پس اسرائیل هم نابود است و بیهوده دست و پا می‌زند. / خبرگزاری دانشجو
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و پنجمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: ای کاش اسراییل جرئت کرده و یک غلطی بکند و بهانه ای به دست ما بدهد تا ما او را از روی زمین محو کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ