روزحادثه برای انجام کار‌های طلاق‌مان قصد داشتیم به دادگاه برویم که روبه‌روی مجتمع باهم بحث‌مان شد و کارمان به درگیری کشید و من هم او را با چاقو زدم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل و همدست وی در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.
در حالی که پدر و پسر و سروش یکدیگر را متهم به قتل می‌کردند و می‌گفتند دیگری آن‌ها را در عمل انجام‌شده قرار داده، فرضیه کارآگاهان بر بررسی مدارک و شواهد متمرکز شد. اعترافات افراد مختلف گروه حکایت از آن داشت که سروش بوده که به طمع تصاحب اموال دکتر سناریو قتل‌ها را طراحی کرده است، اما مدارک مشخصی در مورد ماجرا به دست نیاوردند، بنابراین تحقیقات ادامه یافت.
متهم اصرار داشت که علت فوت همسرش مصرف قرص بوده است، اما با توجه به اینکه ادله و شواهد علیه او بود، متهم شناخته شد و پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد،، اما قبل از رسیدن موعد محاکمه پدر لیدا از قصاص قاتل فرزندش اعلام گذشت کرد و به این ترتیب متهم بزودی به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه خواهد رفت.
بررسی‌ها نشان داد که قاتل پس از ورود به خانه در نقش پیک، اقدام به قتل زن جوان کرده و پس از یک ساعت سراسیمه از خانه خارج شده و این در حالی بود که در زمان خروج از خانه ماسک به صورت نداشت و همین کافی بود تا سرنخ اصلی در اختیار پلیس قرار گیرد.
مرد جوان وقتی فهمید همسرش به او خیانت کرده است سراغ مرد قوی‌هیکل و زنش رفت و جنایت هولناکی را در پاکدشت رقم زد.
شاهدان ماجرا در این تحقیقات ادعا کردند صدای شلیک گلوله‌ها را شنیده‌اند بلافاصله پدر خانواده را دیده‌اند که از خانه بیرون آمده و نزد آن‌ها ادعا کرده است همسر و دو پسر ۹ساله و۱۷ساله را کشته و محل جنایت را ترک کرده است.
رباب اهل روستای فال نبود. چند سالی می‌شد که با علی اکبر شیبانی ازدواج کرده و به این روستا آمده بود. وقتی رباب ناگهان ناپدید شد، علی اکبر به اصفهان سفر کرده بود. تماس‌های بی پاسخ علی اکبر به همسرش سبب نگرانی او شد، برای همین از خواهرش درخواست کرد به خانه شان برود و سراغی از رباب بگیرد. خواهرشوهر رباب و چند همسایه که وارد خانه او شدند، صحنه جنایت را به چشم دیدند.
قاتل چند ماه قبل از جنایت بخاطر اختلافات خانوادگی از همسرش جدا شده و پس از طلاق تصمیم به قتل برادرزنش گرفته و در سناریوی فجیع برادرزن جوانش را به قتل رسانده است.
پسر سرمربی الهلال ، قاتل همسرش شد!
برایان والش ۴۷ ساله به اتهام قتل و مثله و امحاء کردن جسد همسرش دستگیر و محاکمه شده است. کشف متهم اصلی این قتل به مدد موتور جستجوی گوگل صورت گرفته، چون جستجوهای محرمانه او در گوگل پیش و پس از ارتکاب به قتل همسرش، کلید افشای راز قاتل شد./آخرین خبر
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ حکم قصاص برای قاتل مرد معتاد/ قتل مرد برنج‌فروش به خاطر کیف دلار/ درگیری با مادرزن!/ عود روشن خوابگاه را به آتش کشید/ زورگیری وحشتناک از دختر ۷ ساله/ سرقت وسایل خودرو در ۳ ثانیه با چوب‌بستنی/ مرد ضایعات فروش به قتل رسید، همسرش غش کرد!/ داماد شیشه‌ای در یک قدمی چوبه دار
متهم گفت: ۱۴آبان امسال بود که با دوستم و همسرش به گردنه قوچک رفتیم. در آنجا نشسته بودیم که روبه‌رویم مردی سن بالاتر از من هم نشسته بود. او به من نگاه می‌کرد. من هم به او نگاه کردم. در نهایت گفت برای چی نگاه می‌کنی. همین باعث یک درگیری شد. من هم مشروب خورده بودم و او مرتب داشت مرا کتک می‌زد. برای همین من هم از چاقویی که در جیبم داشتم استفاده کردم و باعث قتل او شدم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرد خلافکار قاتل همسرش بود/ ماجرای دزد ناجوانمرد/ کشف پیکر حلق‌آویزدانشجوی ارشد روی پشت‌بام/ مرگ دلخراش خانواده شیرازی/ قتل پیرزن برای ۱۱۰ گرم طلا/ دختر دم بخت در دام خواستگار اخاذ/ آخرین دفاع مقصران مرگ ۳ بیمار کرونایی در بیمارستان/ رقص تیغ قصاص در مرداب ارتباط خیابانی!/ درخواست ۲ خواهر برای قصاص برادر
مرد خلافکار قاتل همسرش بود
متهم گفت: همسرم عکس دو نفره عروسی را برداشت که روی شاسی چوبی خودنمایی می‌کرد. او با خشمی نهفته رو به مادرش کرد و گفت: «مادر کبریت را بده تا این عکس را آتش بزنم!» با شنیدن این جمله، دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم. در پذیرایی را قفل کردم و چاقو را از کنار ساق پایم بیرون کشیدم و بدون تامل به سمت همسرم هجوم بردم و بعد هم نفهمیدم چه می‌کنم به طوری که ضربات متعدد چاقو را بر نقاط مختلف بدنش فرود می‌آوردم!
متهم به قتل در توضیح ماجرا به مأموران گفت: چند هفته از ازدواج‌مان نگذشته بود که به رفتار‌های همسرم مشکوک شدم و فکر می‌کردم با حمید که مدیر رستوران بود، ارتباط دارد. از شدت عصبانیت نمی‌دانستم چه کار می‌کنم. از همسرم خواستم با حمید قرار بگذارد. روز حادثه وقتی با حمید مواجه شدم از او خواستم تا دست از سر زندگی‌ام بردارد، اما او موضوع را کتمان کرد تا اینکه با هم درگیر شدیم و من در یک لحظه با چاقویی که در جیبم بود، ضربه‌ای به پهلوی او زدم.
سیزدهم تیر گذشته، یک دستگاه نیسان آبی رنگ در خیابان رسالت مشهد توقف کرد و ناگهان راننده ۳۱ ساله آن در حالی که قمه بزرگی را در دست می‌فشرد با چهره‌ای غضبناک پا به درون بنگاه املاک گذاشت و بدون آن که کلامی بر زبان جاری کند به طرف زن ۲۴ ساله‌ای به نام «مهدیه» هجوم برد و او را با ضربات متعدد قمه نقش بر زمین کرد. در همین حال مادر ۴۴ ساله دختر جوان خود را روی پیکر دخترش انداخت تا از وارد آمدن ضربات بیشتر به او جلوگیری کند، ولی راننده نیسان بی رحمانه ضربات دیگر را بر پیکر زن ۴۴ ساله وارد کرد و او را نیز در کنار دخترش درحالی به قتل رساند.
متهم در تشریح ماجرا گفت: من و مریم از همان ابتدا باهم مشکل داشتیم تا اینکه حس کردم او به من خیانت می‌کند و تصمیم گرفتم همسرم را بکشم. وقتی دختر ۴ ساله‌ام خوابید در اتاق را بستم و همسرم را خفه کردم. بعد هم برای اینکه پلیس متوجه ماجرا نشود سعی کردم سناریوی گم شدن و بعد هم خودکشی او را برای پلیس بازگو کنم، اما نشد.
تجسس‌های مأموران پلیس تا ۲سال ادامه داشت تا اینکه در سال۸۶ آن‌ها به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد متهم با هویتی جعلی و به‌طور مخفیانه زندگی می‌کند. او در یک نانوایی به‌عنوان کارگر کار می‌کرد که پس از ۲سال فرار دستگیر شد و به قتل برادر همسرش اعتراف کرد؛ اما گفت قصد کشتن او را نداشته است.
شیراز - معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس گفت: مادری که با همدستی فردی در استان البرز همسر و دو فرزند دختر و پسر خود را به قتل رسانده بود توسط پلیس دستگیر شد.
قصاص و شلاق، مجازات قاتل همسر دوم
متهم گفت: من برای اینکه زندگی‌ام را حفظ کنم تصمیم گرفتم با طرح نقشه‌ای ساختگی به همسرم ثابت کنم که به خاطر علاقه به او و فرزندانم نسرین را کشته‌ام و با گرفتن فیلم از این صحنه خیالش را راحت کنم. وقتی موضوع را با نسرین در میان گذاشتم او هم پذیرفت که با من همکاری کند.
اگر سجامی شدن یکی از معیارهای سنجیدن میزان استقبال مردم به بورس باشد، آخرین آمار نشان میدهد که استقابال در آخرین ماه قرن گذشته از سوی مردم نسبت به ماه های قبل افزایش داشته و به بیش از ۲۳۴ هزار نفر طی یک ماه رسیده است.
به خاطر جلب رضایت همسر اولم قاتل شدم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ