نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: امکان صادرات سیب‌زمینی با تعرفه گمرکی پیش‌بینی شده وجود ندارد و اگر محصول آنها تا عید بر زمین بماند، فاسد می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامه‌ای از سازمان توسعه تجارت منتشر شد مبنی بر اینکه تجار برای رفع تعهد ارزی باید ارز را به بانک دهند و امکان واردات در قبال صادرات وجود ندارد که کنفدراسیون صادرات در این مورد شفاف‌سازی کرد.
طبق اعلام سازمان توسعه تجارت، از تاریخ ۲۷ تیر ارز حاصل از صادرات باید به بانک ارائه شود تا رفع تعهد ارزی انجام پذیرد و در قبال صادرات، واردات نمی‌توان انجام داد.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش سرعت ساخت و ساز مسکن گفت: ۸۰ درصد از مصالح ساختمانی تولید داخل امکان صادرات دارد
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که در حال حاضر امکان بازگشت این کشور به توافق صادرات غلات وجود ندارد.
وزیر نیرو از امکان ورود بخش خصوصی به صادرات پارت به پارت برق خبر داد و گفت: به دنبال ایجاد شبکه یکپارچه برق با کشورهای منطقه هستیم.
وزیر نیرو از امکان ورود بخش خصوصی به صادرات پارت به پارت برق خبر داد و گفت: دنبال ایجاد شبکه یکپارچه برق با کشورهای منطقه هستیم.
۳۰ درصد از محصولات کشاورزی در ایران تبدیل به ضایعات می‌شود. با کاهش یک میلیون تن ضایعات سبزی و صیفی، امکان افزایش صادرات تا حدود ۵ میلیون تن فراهم می‌شود.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اعلام کرد که با بهره‌برداری تجهیزات جدید ایستگاه بازرگان، امکان مناقشه‌های فنی و مالی حوزه صادرات گاز بین ایران و ترکیه به حداقل می‌رسد.
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران امکان تبدیل شدن به منطقه برای صادرات انرژی را دارد، افزود: باید شاهد پاسخگویی در تمامی عرصه‌ها باشیم؛ یکی از مزایای پاسخگویی شفافیت و به دنبال آن افزایش کارآمدی است. باید از فساد هم دوری کرد، فساد از مسائلی است که در اقتصاد ایران لانه کرده است.
با اعمال تحریم علیه ایران ارتباط ما با کشورهای اروپایی با مشکلاتی مواجه شده است بنابراین هر فضایی که امکان هم افزایی بدهد باید با دید مثبت مورد ارزیابی قرار گیرد.
دولت موظف است به منظور توسعه صادرات کالا‌ها و خدمات فنی و مهندسی کشور، حمایت همه جانبه و هدفمند خود از صادرکنندگان بخش خصوصی را محقق سازد؛ برای نمونه، امکان ارائه خدمات بیمه‌ای مربوط به نوسانات قیمت‌ها و نوسانات نرخ ارز برای واحد‌های تولیدی و صادراتی فراهم شود.
دولت موظف است به منظور توسعه صادرات کالا‌ها و خدمات فنی و مهندسی کشور، حمایت همه جانبه و هدفمند خود از صادرکنندگان بخش خصوصی را محقق سازد؛ به عنوان نمونه امکان ارائه خدمات بیمه‌ای مربوط به نوسانات قیمت‌ها و نوسانات نرخ ارز برای واحد‌های تولیدی و صادراتی فراهم شود.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به کشت گیاه وحشی آنغوزه شدند که می تواند به عنوان ماده اولیه عطر سازی مورد استفاده قرار بگیرد.
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از امکان صادرات مرغ با عوارض صفر خبر داد و گفت: براساس برآوردها تا پایان سال هیچ مشکلی در حوزه تولید و مصرف مرغ نخواهیم داشت.
وقتی مصرفمان از حد بگذرد، دیگر بحث درباره صادرات معنی ندارد. از نظر زیرساخت هم ما اصلا قابل مقایسه با قطر نیستیم. به هرحال وقتی سرمایه گذاری وجود نداشته باشد، زیرساخت هم با مشکل مواجه خواهد شد؛ بنابراین ما اصلا امکان صادرات نداریم و صرفا به میزان بسیار پایینی به کشور‌هایی نظیر ترکیه و عراق صادر می‌کنیم
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: خانه‌های فناوری صادراتی باید بستر حضور شرکت‌ها در بازار جهانی را فراهم کنند.
جنگ روسیه و اوکراین و خرابکاری در خط لوله نورد استریم امکان صادرات گاز روسیه به اروپا را از بین برده است. به همین دلیل روسیه به دنبال استفاده از ظرفیت همسایگان به منظور فروش گازش است.
محدودیت های صادراتی محصولات صنایع معدنی لغو و صادرات کلیه محصولات صنایع معدنی برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط امکان پذیر شد.
روزهای اخیر هیئتی از لبنان به کشورمان آمده بودند و مذاکره‌هایی در این باره انجام شده تا طرح امکان اتصال برق کشورمان به لبنان بررسی شود.
​سرپرستان خانواده‌های عازم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی میتوانند از شعب منتخب ارزی بانک صادرات ایران به صورت یکجا برای اعضای خانواده ارز خریداری کنند.
نگرانی اسرائیل در مورد پیامد‌های غیر هسته‌ای توافق، مهم‌تر و فوری‌تر از تمام عواقب احتمالی بند‌های برجام است است. جدا از آن که لغو تحریم‌ها به ایران اجازه می‌دهد صادرات پرسود نفت خود را از سر بگیرد این توافق به تهران امکان دسترسی فوری به ۱۰۰ میلیارد دلار از دارایی‌های مالی مسدود شده اش در بانک‌های سراسر جهان را می‌دهد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی از پیشنهاد بخش خصوصی به وزارت جهاد کشاورزی برای اینجاد صندوق توسعه صادرات خبر داد.
قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو، از دریافت استاندارد کشورهای حوزه خلیج فارس (GSO) برای محصول دنا خبر داد و گفت: با دریافت این استاندارد، امکان صادرات دنا به کشور عمان و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس فراهم شده است.
یارانه عید قربان یا همان یارانه نقدی تیرماه ۱۴۰۱ به میزان دوره ۱۳۵ و ۱۳۶ پرداخت می‌شود. در چنین شرایطی اگر در دهک اول تا سوم قرار دارید و در اردیبهشت ماه ۴۰۰ هزار تومان دریافت کرده اید، در مرحله ۱۳۷ نیز به همین میزان دریافتی خواهید داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ