زارع پور تنها بحث موجود در اینترنت کشور را فیلتر بودن اینستاگرام و واتس‌اپ دانسته و از وضعیت اینترنت کشور اظهار رضایت نموده است؛ ادعایی که به نظر غاطبه کاربران اینترنت کشور با آن موافق نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌گوید که بیانیه‌های کشورهای غربی درباره ارائه ضمانت‌های امنیتی به اوکراین، پوچ و بی‌اساس است.
یک هفته‌نامه آمریکایی به وعده‌های توخالی و دروغین دولت کنونی آمریکا در خصوص پایان دادن به جنگ یمن و بحران انسانی در این کشور اشاره کرد.
پائولو بنتوی پرتغالی که رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امارات انتخاب شد در مراسم معارفه‌اش گفت برای کار کردن در پروژه‌ای بلندمدت به این کشور آمده است.
اسماعیل گرامی مقدم گفت: با گذشت دو سال از عمر دولت نه تنها نشانه‌ای از تحقق این وعده‌ها مشاهده نمی‌شود؛ بلکه شاخص‌های کلان اقتصادی، اجتماعی و راهبردی کشور به سمت نزول حرکت کرده است.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: هیچ یک از وعده‌های وزیر نیرو به اصفهان در آبان ۱۴۰۰ محقق نشده است.
در دوران ابتدایی صنعت هوانوردی در هواپیماهای با بال ثابت اولین وعده های غذایی ساندویچ، قهوه و کوکتل در پروازهای بین لندن و پاریس بود. برای مدت زمانی بسیار طولانی غذا در آن پروازها بسیار خسته کننده به نظر می رسید زیرا هیچ راهی برای گرم کردن مواد غذایی وجود نداشت.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا طی ادعاهایی متعهد شد که کشورش با رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای همکاری خواهد کرد.
وعده‌های کارلوس کی‌روش به تیم ملی قطر
زمان زیادی تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران باقی نمانده و استقلال برخلاف وعده مدیرعامش، هنوز بازیکنی را جذب نکرده است.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش تاکنون دو مرتبه برای اعلام اسامی کاندیداهای دوچرخه سواری زمان تعیین کرده اما بدون نتیجه بوده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تقریباً ۱۰۷ هزار مجوز اشتغال داده شده و بر اساس این آمارها می‌توان گفت که وعده‌های رئیس‌جمهور در موضوع اشتغال محقق شده است.
تحقیقات نشان داده افرادی که فقط یک وعده غذایی در روز می‌خورند بیشتر از افرادی که وعده‌های غذایی روزانه بیشتری می‌خورند، در معرض مرگ هستند.
صحبت‌هایی که طی ماه‌های اخیر برای مشارکت کیش برای میزبانی از رقابت‌های جام جهانی مطرح شده عملا به جایی نرسیده است.
دارو؛ قصه پرغصه این روز‌های مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند. همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کار‌های خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه‌های داخلی تا دو سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
دارو؛ قصه پرغصه این روزهای مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند، همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کارهای خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه های داخلی تا ۲ سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
دارو؛ قصه پرغصه این روزهای مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند، همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کارهای خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه های داخلی تا ۲ سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
مارکا امروز ادعا کرد که کیلیان امباپه تنها دو ماه بعد از تمدید قرارداد با پی اس جی پشیمان شده بود و تقاضای جدایی داد.
گزینه احتمالی جانشینی نخست وزیر انگلیس، در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز این کشور وعده‌ داد که برای مقابله با هزینه بالای انرژی به سرعت وارد عمل شود.
تمام وعده ها و شعارهای انتخاباتی تاج یا منتفی شد یا مثل ماجرای ورود بانوان قبل از انتخابات تحقق یافت یا مثل داستان VAR در آستانه اجرا قرار گرفت و یا مثل ماجرای تصویب اساسنامه دور از توانمندی های تاج است
اعضای مجمع فدراسیون فوتبال با بررسی دقیق شرایط نامزدهای انتخابات این فدراسیون رای خواهند داد اما آنها باید عملکرد نامزدها در گذشته را به طور دقیق بررسی کنند.
شهردار تهران چند روز پیش در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین پایانه قطار‌های شهری کشور وعده داده بود که سهم حمل و نقل عمومی در جابه‌جایی مسافر افزایش یابد. جالب اینکه همین پایانه نیز بعد از ۱۴ سال، به مرحله بهره‌برداری رسید!
عضو شورای شهر تهران گفت: به دنبال خشک شدن تعدادی درخت در خیابان ولیعصر مالک متخلف مبلغ ۱۱۷ میلیارد تومان جریمه شد.
نمایندگان مجلس از سال گذشته بحث عرضه خودرو در بورس کالا را مطرح کردند؛ طرحی که مورد استقبال مسئولان و کارشناسان زیادی قرار گرفت و از آن استقبال خوبی شد، اما به دلیل اینکه ابهاماتی داشت در مجلس تصویب نمی‌شد تا اینکه سال گذشته تصمیم گرفته شد برخی خودرو‌ها را تحت شرایطی خاص و به طور امتحانی در بورس عرضه کنند.
مشاور مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در نوزدهمین نمایشگاه شیراز با بیان اینکه یکی از ابزارهای ارتباط با مشتریان برگزاری نمایشگاه های تخصصی است گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده گروه خودروسازی سایپا به منظور ارائه محصولات جدید خود و آشنایی بیشتر مشتریان با آنها، در نمایشگاه های تخصصی خودرو کشور حضور خواهد یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ