مربی تیم فولاد نسبت به اتفاقات دیدار اخیرشان مقابل پرسپولیس و تصویر جنجالی منتشر شده از او توضیحاتی ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صفویه شاهکار‌های متعددی داشته است یک شاهکار عجیب آن‌ها نقش بسیار استثنایی خانم‌ها در شکل گیری این سلسله است و این افتخار بزرگی برای ایران ماست که صفویه و اردبیل ما هشتصد سال پیش بر نقش زن واقف شده و از ظرفیت عظیم آن‌ها استفاده کرده است زن برای تبرج جاهلی خلق نشده است بلکه خدای متعال آن چنان قدرتی به آن‌ها داده است که می‌توانند به برکت آموزه‌های دینی یک کشور و یک ملت را مدیون خود بکنند شعار زن زندگی آزادی باید در مسیر تکریم زن یعنی شکوفا کردن استعداد‌های بزرگ زن باشد و این شعار با این معنا هشتصد سال پیش در اردبیل محقق شد.
پوراحمد معتقد بود «پرونده باز است» فیلم آموزنده‌ای است و می‌تواند بخشش را ترویج دهد. در حال فیلمبرداری بودیم که ماحراهای پاییز سال گذشته پیش آمد. در آن زمان 25 روز از فیلمبرداری گذشته بود که بخش عمده کانون اصلاح و تربیت را تمام کرده بودیم. قرار بود برویم صحنه پایانی اجرای حکم را بگیریم. شرایط به گونه‌ای شد که دیگر امکان فیلمبرداری در آنجا نبود. سه ماه تعطیل کردیم. پوراحمد در آن زمان حال و حوصله نداشت اما به مضمون فیلمنامه که در مورد "گذشت کردن است" اعتقاد داشت در دستخطی که اخیرا منتشر شد نوشته: آرزو می‌کنم این فیلم بتواند حتی یک نفر هم که شده از قصاص نجات دهد.
رویکرد جدید در معکوس کردن روند پیری، رویکردی نوین است که می‌تواند با پیری و بیماری‌های مرتبط با افزایش سن مقابله کند. این مطالعه به روشی شیمیایی دست پیدا کرده که می‌تواند سلول‌ها را جوان کند و آن‌ها را به وضعیتی جوان‌تر برساند. تا قبل ازاین تحقیق فقط درمان ژن‌تراپی قوی می‌توانست به چنین موفقیتی برسد.
به نظرم اشتباه محاسباتی نیست، آن‌ها یک استفاده سریع مقطعی را به یک استفاده طولانی‌تر ترجیح دادند، چون متوجه بودند این قضیه روابط آن‌ها با این کشور‌ها انتهای خیلی روشنی ندارد و آن‌ها هم متوجه هستند روابط چین با عربستان فقط تا جایی که آمریکایی‌ها او را قبول داشته باشند پیش می‌رود؛ آن‌ها این را کاملاً می‌فهمند که دولت عربستان توان این را ندارد که در برابر خواست آمریکا بایستد و در کوتاه مدت آمریکایی‌ها می‌خواهند نیاز روسیه در اتکایش به ایران کاهش پیدا کند و با این موضع گیری‌ها ایران دلخور شود،
از چندین ماه پیش کاربران به ویژگی Notes دسترسی پیدا کرده‌اند. این قابلیت که در بالای بخش پیام‌های خصوصی یا دایرکت مسیج‌ها قرار گرفته است، به شما امکان به‌اشتراک‌گذاری پیام‌های متنی کوتاه و ایموجی‌ها را می‌دهد. افرادی که شما را دنبال می‌کنند، می‌توانند در اینباکس خود آن‌ها را ببینند.
ایران می‌توانست و می‌تواند با پشتیانی معنوی از گروه‌های مخالف طالبان که دارای سوابق تاریخی با ایران نیز هستند و همچنین استفاده از اهرم مهاجران افغانستانی ساکن در ایران و نیاز‌های ضروری، چون سوخت و مواد غذایی و کالا‌های ضروری دیگر نسبت به اعمال فشار به این شبه‌دولت اقدام و آن‌ها را وادار کند در قبال شهروندان خود و همسایگان رویکردی مسئولانه در پیش بگیرند.
اینجا ویترین است. تصمیمات را در یک جا‌هایی می‌گیرند و می‌خواهند بقیه‌ی گروه‌ها هم با آن باشند. این‌ها را ما بار‌ها گفته‌ایم. بعد آنجا وقت‌تلف کردن است. کار حزبی ما عقب می‌ماند. الان الکی حزب‌ها در آنجا ضعیف می‌شوند. کاری هم پیش نمی‌رود. در هر صورت؛ من کاری به آن ندارم و این یک بحث جدایی است. ولی تقریبا ما ۱۵ سال وقت گذاشتیم تا این نقد اتفاق بیفتد؛ ولی متاسفانه نشد.
پیش از این اعلام شده بود که دارندگان سرویس اشتراک توییتر آبی قادر به ارسال توییت‌هایی با تعداد کارکتر بالا هستند و حالا آن‌ها می‌توانند حدود ۲ هزار کلمه را در یک توییت جا دهند.
Security Copilot می‌تواند در عرض چند دقیقه کار‌هایی انجام دهد که پیش از این انجام آن‌ها چند روز زمان می‌برد. این برنامه در پشت صحنه به ۶۵ تریلیون سیگنال امنیتی روزانه دسترسی دارد که مایکروسافت با سیستم‌های امنیتی خود آن‌ها را گردآوری می‌کند.
در رابطه با طراحی، یک کراس اوور پر از زوایا و خطوط تیز پیش روی بیننده قرار دارد که طراحان نیسان به زیبایی آن‌ها را هدایت و به یکدیگر متصل کرده اند. سقف شیب کاملا تخم مرغی دارد و در مجموع می‌توان گفت که آریا یک خودروی ساده و زیبا است.
این شاید حساسترین سه امتیاز این فصل پرسپولیس باشد؛ جایی که آنها می‌توانند سرنوشت خود را در دست بگیرند یا یک مدعی تازه به لیگ برتر معرفی کنند.
تعیین زمان انتخابات فدراسیون‌ها بدون اطمینان از وضعیت کاندیداها و در نهایت تایید صلاحیت دیرهنگام آنها، روند اشتباهی است که در پیش گرفته شده، بدون توجه به هزینه‌هایی که می‌تواند داشته باشد.
فواد ایزدی گفت: «جنگ میان روسیه و اوکراین می‌تواند پایان یابد، آن‌ها می‌خواهند پای میز مذاکره نشسته و توافق کنند و روس‌ها نیز آماده هستند. اما رئیس‌جمهور اوکراین دست‌نشانده غربی‌هاست و کشور خود را ویران کرده است. وقتی جریان غرب‌گرا در کشور‌ها به قدرت می‌رسد این نوع اتفاقات برای کشور‌ها پیش می‌آید. غرب به اوکراین اجازه نداده است که به سمت توافق با روسیه حرکت کند. این فشار‌ها ادامه می‌یابد و دولت روسیه هم نمی‌تواند در این جنگ شکست بخورد و تلاش دارد در برابر غرب مقاومت کند.»
در عصری که ماهواره‌های مداری به قدری پیشرفته هستند که می‌توانند اشیایی به اندازه خودرو‌ها را از فضا تشخیص دهند، یک بالون جاسوسی ممکن است کمی محسوس به نظر برسد. آن‌ها ابزار برجسته‌ای برای شناسایی در طول جنگ سرد بودند و حتی به شکل اساسی‌تر برای جمع آوری اطلاعات در جنگ‌های ناپلئونی بیش از ۲۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفتند.
در سراسر جهان، روزانه ۸۰۰۰ زلزله رخ می‌دهد. بیشتر آن‌ها ناشی از حرکات پوسته زمین هستند، اما برخورد شهاب سنگ، انفجار هسته‌ای، استخراج معادن یا استخراج گاز نیز می‌تواند باعث زلزله شود. فناوری‌های نوآورانه مانند حسگر‌ها و هوش مصنوعی می‌تواند به پیش بینی بهتر زلزله، شناسایی قربانیان و تعیین آسیب به ساختمان‌ها و جاده‌ها کمک کند.
اگر قرار باشد یکی از عبرت‌های روز‌های تلخ و پرالتهاب پاییز ۱۴۰۱ را برای سیاستگذاری‌های پیش رو مورد توجه قرار دهیم، مساله حفظ مرجعیت نهاد‌های سیاسی در چهارچوب جمهوری اسلامی می‌تواند از شاخص‌ترین آن‌ها باشد. نهاد‌هایی که درصورت القای پیام ناکارآمدی‌شان به جامعه، تکرار وقایع تلخ و آشوب‌های داخلی پاییز ۱۴۰۱ دور از انتظار نخواهد بود.
هرچقدر قاچاقچیان سعی می‌کنند که با ذهنی خلاق، پلیس را دور زده و موادهایشان را جابه‌جا کنند، ماموران، اما راه‌های خلاقانه‌تر و به‌روز‌تر را در پیش می‌گیرند و همیشه یک قدم از این سوداگران مرگ جلوتر هستند. به‌طوری‌که آن‌ها می‌توانند یک ظرف چینی ساخته‌شده از شیشه را به راحتی تشخیص داده و آن را توقیف کنند. یکی از نمونه‌های عجیب‌وغریب به روز هفدهم دی امسال برمی‌گردد. قاچاقچیان به طرز ماهرانه‌ای، تریاک را در نان برنجی جاسازی کرده بودند.
فلاحی با بیان اینکه برخی از این زنان هم جو زده هستند، می‌گوید: آنها فکر می‌کنند همه چیز تمام شده است و هرطور که بخواهند می‌توانند بگردند و در حال سوء استفاده از این فضا هستند، این افراد پیش از این اتفاقات هم تقیدی به حجاب نداشتند. شیوه برخورد با این افراد مشخص است و قانون ملاک است.
"سامورایی آبی" بیش از یک نام مستعار برای ژاپن است؛ آنها می‌خواهند مثل یک سامورایی واقعی بجنگند.
سه سال پیش وقتی اولین‌بار این بلای جان به جان جهان افتاد، اکثر آدم‌ها به رفتار چینی‌ها در کنترل ویروس غبطه می‌خوردند. تصاویر آخرالزمانی و روش‌های جلوگیری از انتشار ویروس اول بار در چین دیده شد. باقی کشور‌ها از روی دست آن‌ها به فکر ضدعفونی کردن معابر و قرنطینه شهر‌ها افتادند. عده‌ای از بزرگان کشور‌ها بر این باور بودند که ایمنی جمعی می‌تواند راه‌حل بهتری باشد. عده‌ای دیگر از جمله چینی‌ها فکر می‌کردند با ایمنی جمعی کارشان راه نمی‌افتد.
رابرت مالی گفت در صورت حصول توافق برای بازگشت آمریکا به برجام، واشنگتن نمی‌تواند تضمین دهد دولت بعدی این کشور از آن خارج نخواهد شد. او گفت: من می‌توانم درک کنم چرا آن‌ها این تضمین را می‌خواهند، اما ما از لحظه شروع این مذاکرات در حدود یک سال و نیم پیش گفتیم که سیستم ما به این شکل کار نمی‌کند.
در ادامه ناکامی سه شیرها را در راه کسب پیروزی، این تیم مقابل آلمان متوقف شد. آن‌ها که پیش از این از سطح اول لیگ ملت‌های اروپا سقوط کرده بودند، حداقل می‌توانند به نباختن مقابل رقیب سنتی خود دل خوش کنند.
داوطلبانی که فاقد کد سوابق تحصیلی بوده یا نمرات آن‌ها قبلاً به سازمان واصل نشده بود می‌توانند نسبت به درج یا اصلاح کد سوابق تحصیلی (دیپلم یا پیش دانشگاهی) در سیستم انتخاب رشته اقدام کنند.
رهبر انقلاب هدف از دیدار با کارگران را قدرشناسی و تشکر از آنان و تأکید بر ارزش نفسِ کار برشمردند و با اشاره به نگاه اسلام به «کارگر» و موضوع «کار» گفتند: برخلاف نگاه استثماریِ نظام سرمایه‌داری و نگاه شعاریِ نظامِ فروپاشیده کمونیستی، نگاه اسلام به کارگر، قدرشناسانه و ارزش‌مدارانه است و بر همین اساس است که پیامبر اسلام (ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ