مسئول امور حقوقی پرسپولیس گفت باشگاه پرسپولیس از خداداد افشاریان شکایت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در هیچ بخشی از دولت بحث افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، خاطرنشان کرد: نه افزایش قیمت و نه کاهش سهمیه‌های سوخت تاکنون مطرح نشده و در سال جاری برنامه‌ای در این حوزه نداریم.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در هیچ بخشی از دولت بحث افزایش قیمت بنزین مطرح نیست، خاطرنشان کرد: نه افزایش قیمت و نه کاهش سهمیه‌های سوخت تاکنون مطرح نشده و در سال جاری برنامه‌ای در این حوزه نداریم.
عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که آبی ها امروز درباره تأمین منابع لازم جهت جذب بازیکن خارجی به صحبت پرداخته اند.
مدافع استقلال نیز در پایان دیدار با آلومینیوم، به شدت از عملکرد علی فتح‌الله‎‌زاده و مدیران باشگاه انتقاد کرد.
جمعی از کارآفرینان برتر کشور در نشستی ۴ ساعته با رئیس جمهور به بحث و گفتگو درباره سیاست‌های اقتصادی دولت و تشریح مشکلات و نقطه‌نظرات خود در زمینه راهکارهای رفع موانع و رونق تولید پرداختند.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: حجاب یک بحث شرعی است و همه ما متعهدیم که نسبت به آن التزام داشته باشیم. این مسئله قانون کشور بوده و کسی حق زیر پا گذاشتن آن را ندارد.
اگر تصور می‌کنید در یک رابطه طولانی مدت مثل ازدواج قرار نیست هیچ بحث و گفتگو یا دعوایی بین شما پیش برود و همه چیز مانند روز‌های اول آشنایی شیرین و بدون مشکل پیش برود کاملا در اشتباهید.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس می‌گوید بحث وی ای آر باعث شده تا داوران خود را برای اشتباه محق بدانند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به هیچ عنوان طرح «تغییر استاندارد‌های شاخص آلودگی هوا» و هیچ پیشنهادی درباره بحث آلایندگی‌ها از سوی سازمان محیط زیست مطرح نشده است. ما تنها در حال انجام و پیگیری اقدامات علمی این موضوع هستیم.
کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) اعلام کرد تحریم روسیه و بلاروس قابل بحث و مذاکره نیست.
احمد راستینه در پاسخ به این پرسش که آیا طرح جدیدی درباره عفاف و حجاب در مجلس مطرح شده است؟ گفت: فقط بحث گزارش اعمال ماده ۴۵ آئین نامه داخلی مجلس در خصوص عملکرد دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب را داریم.
امیر حسین اسفندیار می گوید بحث المپیک توکیو برایش تمام شده اما هیچ وقت هم متوجه حرف‌های آلکنو نشده است.
واعظ آشتیانی گفت: در حالتی که مردم عصبانی هستند، نمی‌شود رفراندوم گذاشت. برخی از بحث رفراندوم سوءاستفاده می‌کنند و بخشی از جامعه هم عصبی هستند و نمی‌شود رفراندوم گذاشت. چرا برای هر موضوعی رفراندوم بگذاریم؟ مجلس، دولت و قوه قضائیه چه کاره هستند.
سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی (از شهر‌های استان کرمانشاه)گفت: ما باید بین اغتشاشگران و معترضین تفکیک قائل شویم، چرا که عده‌ای از جوانان که به خیابان آمدند، مشکلات معیشتی، شغل، مسکن، ازدواج و .. داشتند که باید دولت در این مقوله چاره اندیشی کند؛ اما اینکه عده‌ای آموزش دیده هم به خیابان آمدند و دنبال براندازی نظام هستند قطعا باید با آن‌ها برخورد صورت بگیرد، زیرا آن‌ها محارب هستند.
عضو هیات مدیره پرسپوليس بعد از خروج از جلسه مدعی شد در جلسه امروز هیچ بحثی درباره برکناری رضا درویش نبوده است.
در حالی که بحث زیادی درباره حریف تدارکاتی تیم ملی وجود داشت، اما برگزاری آخرین بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
مجلس طرحی را از مجلسِ گذشته در دستور کار خود قرار داده است و تصویب شده بود و با دولت مکاتبه و نظرخواهی صورت گرفت که نظر دولت چیست بنابراین یک روال در طرح‌های جاری مجلس است و دولت اظهار نظر می‌کند که نظرش نسبت به کلیات موافق یا مخالف است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز نیروی هوایی ارتش به برکت خون شهدا و همت کارکنان غیور، در بحث آموزش به هیچ کشوری نیاز ندارد و تمام مراحل آموزش در داخل کشور انجام می‌پذیرد.
الان تقریبا دو ماه گذشته و ما هیچ لایحه‌ای از جانب دولت برای بحث تفکیک دو وزارتخانه در مجلس دریافت نکردیم، تا این لحظه هم اطلاع ندارم و حتی خبری هم نیست که این بحث انجام شود، حتی بعضا روی اصل تفکیک هم الان تشکیک شده است
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی بحث حقوق بشر ابزاری را دستاویز غرب برای فشار بر ایران دانست و گفت: دشمنان از هیچ تلاش و دسیسه‌ای علیه کشورمان دریغ نمی‌کنند.
به نظر می‌رسد که بحث آفساید در فوتبال قرار است با تغییر و تحول جدید و پیشرفته‌ای همراه شود.
نقش «باند عباس‌آباد» در قرعه‌کشی خودرو چیست؟
کاهش دید و کیفیت هوای تهران تا فردا
امام جمعه اصفهان گفت: حجاب و اقتصاد دو موضوع متفاوت از هم هستند و بحث حجاب هیچ ارتباطی با بحث اقتصاد ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ