طبق تحقیقات اخیر، نوزادانی که زمان قابل توجهی در مقابل صفحه نمایش گوشی، تبلت و … می‌گذرانند، مستعد عملکرد ضعیف مغزی می‌باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این صفحه نمایش را می‌توان برای تحمل فشار وارده به سطح خارجی شیشه در هنگام رول کردن تنظیم کرد. این کار از آسیب به صفحه نمایش در هنگام رول شدن جلوگیری می‌کند.
این تصویر شماتیک از طراحی شیائومی 14 – Xiaomi 14 حاشیه‌های باریک و صفحه نمایش حفره‌دار گوشی را نشان می‌دهد.
این کار باتری گوشی شما را درست به اندازه روشنایی زیاد صفحه نمایش تخلیه می‌کند. می‌توانید با رفتن به برنامه «Launcher» گوشی خود با پایین نگه داشتن قسمت خالی از صفحه اصلی و کلیک کردن روی تنظیمات، این مورد را تنظیم کنید. سپس یک تم تیره برای صفحه خود انتخاب کنید.
کریستیانو رونالدو تصویر جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
خیره شدن طولانی مدت به صفحه نمایش لپتاپ یا گوشی می‌تواند چشمان شما را تحریک کرده و منجر به وضعیتی به نام خستگی چشم شود. علائم رایج خستگی چشم شامل سردرد، حساسیت به نور، خارش چشم و تاری دید است.
بلیت های تماشای فینال لیگ قهرمانان بین اینتر و سیتی از صفحه نمایش غول پیکر در سن سیرو در عرض تنها چند ساعت تمام شد.
نمایش درخشان محمدعلی گرایی در یک دیدار کشتی مورد توجه صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفت.
Watch ۶ Classic دارای صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED با وضوح ۴۷۰ x ۴۷۰ پیکسل خواهد بود. ظرفیت باتری کلاسیک ۴۲۵ میلی آمپر ساعت گزارش شده است که نسبت به Watch ۴ Classic و Vanilla Watch ۵ کمی افزایش یافته است.
گفته می‌شود که آیفون ۱۶ پرو دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی است در حالی که انتظار می‌رود پنل ۱۶ پرو مکس به ۶.۹ اینچ افزایش یابد. این مقادیر نشان دهنده افزایش ۰.۲ اینچی نسبت به نسل آیفون ۱۴ پرو است.
در این طرح صفحه نمایش ۶.۸ اینچی Super Retina XDR ProMotion وجود دارد، فناوری Always On Display و صفحه ثانویه ویجت‌ها و اعلان‌ها را نشان می‌دهد. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور Quad Pixel و ۱۰۰ درصد پیکسل فوکوس است. تا زمانی که این محصول منتشر شود، پردازنده Apple A ۱۷ Bionic و احتمالاً فناوری صفحه نمایش جدیدی خواهد داشت. Crash Detection نیز در این گوشی تکامل یافته است.
به گفته پوتنزا، وقتی محققان دور اول داده‌های کودکان ۹ و ۱۰ ساله را بررسی کردند، به رابطه بین میزان بالای استفاده از صفحه نمایش و اختلالات خلقی و همچنین رفتار‌های «برونی‌سازی» مانند پرخاشگری و نظم پی بردند.
یک مطالعه جدید بزرگ نشان می‌دهد استفاده از صفحه نمایش توسط کودکان می‌تواند مغز در حال رشد آن‌ها را با ورود به دوره نوجوانی تغییر دهد و خطر ابتلا به اختلالات خلقی را افزایش دهد.
یانگ می‌گوید: «هواوی میت ایکس۳» دارای صفحه نمایش ۷.۸۵ اینچی تاشو خواهد بود که ۰.۱۵ اینچ کوچک‌تر از صفحه نمایش تاشو Mate X۲ (تصویر بالا) است. با این حال، قطر صفحه نمایش پوشش ثابت باقی می‌ماند و همان ۶.۴۵ اینچ خواهد بود.»
سری جدید گوشی آیفون ۱۵ پرو با طراحی صفحه نمایش اضافی در پشت را مشاهده کنید.
تبلت لنوو Tab P۱۱ Pro از یک صفحه نمایش OLED با اندازه ۱۱.۵ اینچ استفاده می‌کند که وضوح فوق العاده بالایی دارد و برای یادداشت برداری و یا مدل سازی عالی است. این تبلت به پردازنده Snapdragon ۷۳۰G مجهز شده و دارای حداکثر رم ۶ گیگ و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است، همچنین قابلیت پشتیبانی از قلم و صفحه کلید را نیز دارد و تنها نقطه ضعف آن نرخ رفرش ۶۰ هرتزی است.
هادی چوپان سوپر قهرمان پرورش اندام جهان با نمایش یک تصویر عجیب و پر سر و صدا در صفحه اینستاگرام اش باعث تعجب طرفداران اش شده است.
سامسونگ در نمایشگاه ۲۰۲۳ یک تبلت جدید FlexHybrid را به نمایش گذاشت - این تبلت دارای یک صفحه نمایش انعطاف پذیر است که می‌تواند تا شود و کشیده شود. در ابتدا، دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی با نسبت تصویر ۴:۳ است و اگر سمت راست را فشار دهید، ۱۲.۴ اینچ (۱۶:۱۰) دریافت خواهید کرد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد نوجوانانی که بیشتر اوقات فراغت خود را صرف تماشای ویدیو‌های آنلاین یا بازی‌های ویدیویی می‌کنند، ممکن است در معرض خطر ابتلا به اختلال وسواس فکری جبری باشند.
تبلت جدید Galaxy Tab A۷ Lite Kids Edition به یک صفحه نمایش ۸.۷ اینچی، قاب مقاوم و اپلیکیشن کنترل والدین Samsung Kids مجهز شده است.
کوچکترین تلویزیون جهان TinyTV Mini نام دارد و به یک صفحه نمایش ۰.۶ اینچی (۱۵ میلی متر) مجهز شده است.
گوشی پایین رده گلکسی A۰۴e سامسونگ با صفحه نمایش اچ دی پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی رسماً عرضه شد.
مانیتور هوشمند ۳۲ SQ ۷۸۰ S ال جی به یک صفحه نمایش ال سی دی ۳۲ اینچی با نرخ رفرش ۶۰ هرتز و سیستم عامل WebOS ۲۲ مجهز شده است.
فناوری جدید سامسونگ از یک صفحه نمایش انعطاف پذیر تشکیل شده است که در صورت نیاز می‌تواند گسترش داده شود و یا مانند ساعت در اطراف مچ دست انسان قرار بگیرد.
گلکسی A04s با یک صفحه نمایش ۹۰ هرتزی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ارائه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ