بازیکنان استقلال پس از دیدار برابر مس کرمان، با روحیه بالایی تمرینات خود را برگزار می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سایپا: پرونده شمس‌آذر را به فیفا و CAS می‌بریم
رئیس مجلس با تاکید بر لزوم جمع‌سپاری در بررسی لایحه عفاف و حجاب، تصریح کرد: با جمع‌سپاری این موضوع تلاش می‌کنیم دیدگاه‌های نخبگان و صاحب‌نظران این حوزه شنیده شود.
باسم العوادی، سخنگوی رسمی دولت عراق در گفتگو با پایگاه خبری العربی الجدید تاکید کرد که بهبود روابط میان کشور‌های منطقه منجر به ایجاد ثبات در این منطقه می‌شود و کشور عراق بیشترین بهره را از بازگشت روابط تهران و ریاض می‌برد.
ساپینتو اضافه کرد: بگذارید ببینیم فردا چه می‌شود. من ترجیح می‌دهم به همه احترام بگذارم. بازیکنان من دعا می‌کردند که دوباره برابر پرسپولیس بازی کنیم و همه ما فقط می‌خواستیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و قبل از دیدار با هوادار، ما منتظر بودیم که برابر پرسپولیس بازی کنیم، خود شما می‌توانید بقیه‌اش را تصور کنید.
دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس افزود: هواداران و بازیکنان ما لیاقت این قهرمانی را داشتند. بازیکنان ما با همه توان جنگیدند و ذهن بزرگی داشتند که به این افتخار رسیدند. از این قهرمانی و اینکه هواداران ما خوشحال هستند لذت می‌برم.
سوسو، ستاره اسپانیایی سویا، خوشبین است فردا در سانچس پیسخوان با شکست یوونتوس، صعود به فینال لیگ اروپا را کنار هواداران جشن بگیرند.
برخی ویژگی‌های فیزیکی همچون رنگ و جنس موها، خط رویش مو، پوست و واریس به کروموزوم X مربوط اند و اغلب از مادر به ارث می‌رسند.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، تاکید کرد که تیمش امشب می توانست یوونتوس را شکست دهد.
محمد محبی توضیحاتی در مورد قراردادش با سانتاکلارا ارائه داد گفت سقوط این تیم قراردادشان را فسخ نخواهد کرد.
طی هفته‌های اخیر یحیی گل محمدی با اعتماد ویژه به بازیکنان جوانی که از آکادمی راهی تیم بزرگسالان شده، امیدواری بزرگی را در این بخش شکل داده است.
خلق و خو هم از جمله صفاتی است که از والدین به فرزندان منتقل می‌شود. مادران از بسیاری از جهات بر روی خلق و خوی فرزندان تاثیر می‌گذارند. در اینجا منظور ما نحوه تربیت نیست. بلکه ساختار بخشی از مغز به نام «سیستم کورتیکولیمبیک» که احساسات را کنترل می‌کند و روی اختلالات خلقی مانند افسردگی تاثیر دارد، بیشتر از مادر به دختران منتقل می‌شود. پس دختران تا حد زیادی خلق و خوی خود را از مادرشان به ارث می‌برند.
در خاورمیانه جدیدی به سر می‌بریم که نقش آمریکا کم‌رنگ شده و حضور و مداخلات آمریکا در منطقه تضعیف‌شده و کشور‌های منطقه مخصوصا کشور‌های قدرتمند منطقه به‌دنبال تنوع بخشیدن در سیاست خارجی‌شان هستند؛ حتی عربستان و مطمئنا ایران و ترکیه، که باعث شود وابستگی سیاسی امنیتی به آمریکا تا حدود زیادی از بین برود؛ حتی برای متحدینی مانند عربستان. این امری است که برای سیاست‌های راهبردی تهران خیلی پراهمیت است.
حقیقت این است که ما در شرایط بدی به سر می‌بریم. از سویی تحریم‌های اقتصادی و از سوی دیگر فشارهای دیگر و افزایش افزوده شدن تحریم‌های اروپایی‌ها را شاهد هستیم؛ به دلیل اغتشاشات اخیر در کشور و برخوردهایی که با اغتشاشگران صورت گرفت، چپ و راست اروپایی‌ها ما را تحریم می‌کنند
هافبک تکنیکی هوادار تهران ابراز امیدواری می‌کند تیمش در جدال این هفته برابر نساجی به نتیجه دلخواه دست یافته و سرمربی‌اش را خوشحال کند.
سرمربی تونس می‌گوید این تیم به دنبال پیروزی برابر استرالیا و صعود به دور دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
رافا یوسته، نایب رئیس اول بارسلونا، به ژاوی و کسب موفقیت با او اعتماد کامل دارد.
همانطور که مهاجمان دوست دارند گل بزنند، من دروازه‌بان هم دوست دارم گل نخورم.
مدافع مس رفسنجان معتقد است اشتباهات داوری و همچنین بدشانسی، باعث شده که این تیم در رتبه هفتم جدول حضور داشته باشد.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، با حمایت از ژاوی مدعی شد که پیروزی برابر رئال مادرید به این تیم کمک خواهد کرد.
استفانو پیولی، مربی میلان، معتقد است که بازی فردا برابر یوونتوس ارزشی فراتر از سه امتیاز دارد و گفت که تیمش باانگیزه و مصمم برای پیروزی است.
فضای نساجی بعد از پیروزی پرگل مقابل حریف خوزستانی به شدت مثبت است و آنها حال وهوای یک تیم مدعی را دارند.
سرمربی تیم فوتبال دانشجویان می گوید لیگ برتر از نظر کیفیت سخت افزاری، دانش مربیان و استراتژی بازی رشد کرده ولی کیفیت تکنیکی بازیکنان را ضعف فوتبال ایران توصیف می کند.
کاربران و رسانه های پرتغالی غیبت مهدی طارمی در دیدار برابر بروژ را یکی از عوامل اصلی شکست پورتو می دانند.
بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید اطمینان دارد در دیدار برابر پیکان، هواداران ورزشگاه را پر خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ