اوون هارگریوز، هافبک سابق بایرن مونیخ، معتقد است که هیچ بازیکنی نمی‌تواند جای کریم بنزما را در ترکیب رئال مادرید بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مایکل اوون می‌گوید از تعویض محمد صلاح حسابی شگفت زده شده است و حق را به این بازیکن می‌دهد.
رهبر کره شمالی کیم جونگ اون در جلسه کمیسیون نظامی مرکزی حزب کارگران کره شرکت کرد و و خواستار افزایش آمادگی برای جنگ شد.
مایکل اوون، اسطوره لیورپول، معتقد است عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل آینده به آرسنال یا منچستریونایتد و حتی قرمزها نخواهد رسید.
حضور اوون ویلسون، بازیگر هالیوود در تمرینات یوونتوس در کشور آمریکا
رهبر کره شمالی اعلام کرد که در زمان جنگ دو کره، این کشور توانست امپریالیسم آمریکا را شکست دهد.
ادعا‌های ایالات متحده مبنی بر فروش اسلحه از جانب کره شمالی به روسیه پیوسته از جانب مقامات پیونگ یانک تکذیب شده است. در ماه نوامبر سال گذشته، ارتش کره شمالی با بیانیه‌ای علنی به اقدامات ایالات متحده برای تخریب وجهه کره شمالی در عرصه بین‌المللی پاسخ داد. در ماه سپتامبر نیز پیونگ یانگ گزارش‌های اطلاعاتی آمریکا مبنی بر ارسال سلاح به روسیه را تکذیب کرد و گفت که هیچ برنامه‌ای برای این کار ندارد.
هوش مصنوعی با استفاده از تصاویری قدیمی‌تر او، تخمین زده که در حال حاضر وزن این رهبر کره شمالی به حدود ۱۴۰ کیلوگرم رسیده است.
مایکل اوون، ملی‌پوش اسبق تیم ملی انگلیس معتقد است منچسترسیتی از کسب تساوی در اسپانیا مقابل رئال خوشحال است.
اوون هارگریوز، هافبک سابق منچستریونایتد، معتقد است که این تیم در همان بازی رفت برابر سویا بازنده زمین شد.
اوون هارگریوز، هافبک سابق بایرن مونیخ و منچسترسیتی، معتقد است که دفاع خوب شاگردان پپ گواردیولا می‌تواند آنها را قهرمان لیگ قهرمانان کند.
اوون هارگریوز معتقد است چلسی برای برطرف کردن ضعف خط حمله خود باید روملو لوکاکو را در تابستان برگرداند.
صالح آباذری نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم کاراته کشورمان در دیدار رده بندی مسابقات اوپن پاریس بازی را واگذار و به مدال برنز دست یافت.
مایکل اوون معتقد است کودی خاکپو به زمان نیاز دارد تا در لیورپول بدرخشد و شرایط قرمزها به گونه ای است که حتی لیونل مسی هم منجی آنها نخواهد بود.
رقابت تاریخی رافائل نادال و نواک جوکوویچ از فردا در مسابقات آزاد استرالیا از سر گرفته خواهد شد.
مایکل اوون، ستاره سابق منچستریونایتد، از رفتاری که با کریستیانو رونالدو داشت ابراز نارضایتی کرد.
نخست، اوئن اصرار داشت که کودکان تحصیل کنند. البته از نظر قانونی این کار ضرورتی نداشت تقریبا تا دهه۱۸۵۰، در هیچ‌جای دنیا، تحصیلات اجباری نبود. اوئن نه تنها بر آموزش کودکان پا می‌فشرد، بلکه روش‌هایی جدید و پیشرفته برای آموزش آنان ابداع کرد.
انگلیس در شرایطی از دقایقی دیگر به مصاف سنگال خواهد رفت که ستاره جوان این تیم به جوانترین بازیکن سه شیرها بعد از مایکل اوون تبدیل شده که سابقه حضور در مرحله حذفی جام جهانی را در کارنامه‌اش ثبت کرده است.
اسون اولریش، دروازه‌بان دوم بایرن مونیخ، قرارداد خود با این باشگاه را به مدت یک سال تمدید کرد.
شلیک بی سابقه موشک ها از سوی کره شمالی برخی کارشناسان را نگران ساخته و گمان می کنند که بدترین وضعیت هنوز در راه است.
اسماعیل کوثری گفت: در توطئه زندان اوین می‌خواستند یک فرد شناخته‌شده را به دست زندانیان به قتل برسانند و آن را به گردن نظام بیندازند ولی با تدبیری که از قبل اندیشیده شد، این نقشه خنثی شد.
سه دلیل وجود دارد که کره شمالی تمایل به پرتاب موشک دارد: آزمایش و بهبود فناوری تسلیحات خود، ارسال پیامی سیاسی به جهان (در درجه اول به ایالات متحده آمریکا)، و تحت تاثیر قرار دادن مردم خود در داخل و تقویت وفاداری به حکومت.
رئیس پلیس پایتخت گفت: موضوع زندان اوین به سرعت و با اقتدار مدیریت شد و در این صحنه نیز نقشه دشمنان که به دنبال ایجاد آشوب و اغتشاش در ندامتگاهها بودند نقش بر آب شد.
زندانیان مقیم در اوین شب گذشته با خانواده های خود تماس گرفتند.
وزارت امور اقتصادی و دارایی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از ابتدای امسال تا کنون در مجموع ۸۳۳۷۸ میلیارد تومان از طریق انتشار اوراق نقدی، حدود ۲۴ درصد از طریق بازار پول و ۷۶ درصد از طریق بازار سرمایه تامین مالی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ