رقابت‌های لیگ برتر جودو بانوان با قهرمانی پرهام لرستان به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مؤسس هیئت آل‌احمد و از هیئت‌های پرمخاطب تهران قدیم بود. این تصویر تاریخی، جمعی از اعضای این هیئت را نشان می‌دهد. آیت‌الله سیداحمد طالقانی در ردیف اول نفر وسط به همراه تعدادی از اعضای هیئت و نیز فرزندانش دیده می‌شود. خانه و مراسم مذهبی این روحانی، محل اجتماع علما و روحانیون تهران و گاه مکانی برای برگزاری جلسات سری علیه سیاست‌های سرکوبگرانه استبداد رضا شاهی به شمار می‌رفت.
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال دوباره در قطر به کار مربیگری ادامه می‌دهد.
«اسماعیل عباسی» در کتاب «آبنامه تهران» نوشته: «تابستان‌ها در کاهگلی یخچال‌ها را خراب می‌کردند. یخ‌شکن‌ها یخ‌ها را با الاغ می‌آوردند و مردم با یک شاهی تمام یخ مورد نیاز خانه را می‌خریدند و آب روزانه‌اش را خنک می‌کردند. خانواده‌های اشرافی یخ‌شان بیشتر می‌گرفت و خرشان تا توچال و کوهستان‌های شمالی تهران می‌رفت.»
مدافع جدید فولاد خوزستان در نخستین جلسه تمرینی پیش‌فصل حضور پیدا کرد.
هرگوشه بافت تاریخی شمال تهران قدیم که تنها در سعدآباد از روزگار قاجار دست‌نخورده باقی مانده، خاطره‌ای از تاریخ معاصر ایران در دل دارد. این همه برای ساکنان تهران که تهران را ندیده‌اند، غنیمت است. سعدآباد دوران قاجار هشت هکتار بود، اما رضاخان بسیاری از باغ‌های گلاب‌دره و ولنجک را خرید و به آن اضافه کرد.
شاهین بیانی: فرضا از پرسپولیس حمایت می‌کنند! استقلال چی داشت؟
استقلال مقابل قطب سوم فوتبال تهران، شاهین بازیهای سختی داشت .
شاهین علاوه بر سگ و گربه‌های بومی و خیابانی، روباه، کلاغ، شاهین، عقاب، اسب، الاغ، مار و… هم می‌گیرد. خودش می‌گوید بسیاری از این حیوانات مربوط به شهرستان‌ها یا تهران هستند که اکثرا مورد حیوان آزاری قرار گرفته‌اند. او در جواب به این سوال که آیا این کار وظیفه سازمان محیط‌زیست است یا نه می‌گوید: «برخی افراد به آتش‌نشانی‌ها زنگ می‌زنند. اما بعضی مواقع آتش‌نشانی می‌گوید از حیطه وظایف ما خارج است. بعضی وقت‌ها هم آتش‌نشانی به محل می‌رود، اما نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، چون امکاناتش را هم ندارد.
شهردار منطقه ۲ تهران گفت: خودرو شاهین از جوایز نفیسی است که برای شهروندان خوش حساب در نظر گرفته شده و پس از قرعه‌کشی اهدا می‌شود.
شاهین صمدپور، مستندساز، با قرار وثیقه آزاد شد.
شاهین صمدپور، مستندساز با سپردن قرار وثیقه آزاد شد.
شاهین امروز در عرضه بورس با تقاضای کمی مواجه شد.
به مرور زمان، شترداران شاهان قاجاری این محل را برای ساخت کاروانسرا و اتراقگاه‌های شتران انتخاب کردند و دورتادور محله نفرآباد کاروانسرا و اتراقگاه ساختند، به همین دلیل از همان زمان تاکنون اینجا به «نفرآباد» معروف شد.
تشکری هاشمی با اشاره به اینکه تاکسی‌های پایتخت به سن فرسودگی رسیده‌اند، گفت: بیش از ۵۰ درصد از تاکسی‌های تهران فرسوده شده‌اند و باید جایگزینی برایشان پیش‌بینی شود یعنی ۳۵ هزار تاکسی باید جایگزین شوند.
طبق گفته «ایزیدور خاراکسی» از مورخان و جغرافیدانان یونانی سده اول میلادی دژ رشکان شهر ری، تفریحگاه و استراحتگاه بهاره شاهان اشکانی و یکی از اماکن مهم برگزاری مراسم و آیین‌های نوروزی در دوره امپراتوری ساسانی به شمار می‌رفت.
فاطمه دانشور، عضو پیشین شورای شهر تهران و مدیرعامل خیریه مهرآفرین با انتشار این استوری در اینستاگرام خود خبر از بازداشت شاهین صمدپور مستندساز و خبرنگار داد.
مدیرکل سازمان ثبت‌احوال استان تهران گفت: نورا، ماهلین، فاطمه، هانا و رستا و امیرعلی، آراد، شاهان، علی و آیهان ۵ اسم دخترانه و پسرانه‌ای هستند که در یک سال اخیر بیشترین فراوانی را در بین متولدین تهرانی داشتند.
این ستاره خوزستانی که با مهاجرت به تهران، پیراهن تهران الف را به تن می‌کرد، پس از شاهین به پرسپولیس آمد و درخشش خود را در جمع سرخپوشان ادامه داد. در حالیکه همیشه درباره‌اش گفته می‌شد که به دلیل اینکه یک پایش از پای دیگرش کوتاه‌تر است نمی‌تواند به سادگی فوتبال بازی کند.
تیم شاهین بوشهر در لیگ 2 هم شرایط خوبی ندارد و با این وضعیت ممکن است مثل خیلی از تیم های قدیمی به انحلال نزدیک شود.
«شاهین زنوزی» یکی از مجموعه‌داران معروف تهران گفت: تصمیم گرفتم مجموعه‌ای از این ماشین‌ها برای خودم دست و پا کنم، یک کفش آهنی پوشیدم و سراغ مغازه‌هایی رفتم که ماشین‌های دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی را داشتند. از این شهر به آن شهر می‌رفتم و از فروشنده‌ها ماشین‌های ارزنده این بازه زمانی را می‌خریدم. حتی سراغ بستگان و فامیل‌ها هم رفتم و ماشین‌هایی که در کودکی جمع کرده بودم و به بعد‌ها به آن‌ها داده بودم هم به خانه آوردم. حالا در ۶۲ سالگی مجموعه‌ای دارم که می‌توانم بگویم رویای کودکی‌ام با آن محقق شده است.
بورس کالای ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ۲۰۰ دستگاه خودروی شاهین سه شنبه هفته بعد در بورس کالا عرضه می‌شود.
خیابان کارگر شمالی (امیرآباد سابق)، اگرخوب گوش تیز کنیم هنوز هم صدای سم اسب‌های خسته قجری از دل اصطبل شاهی شنیده می‌شود. جایی که زمانی استراحتگاه مسافران و اسب‌های خسته و در راه مانده بود، امروز پردیس دانشگاهی تهران است و در دل همین پردیس، بنایی با معماری دوره قاجار به جا مانده است. این بنا، امروز تنها موزه تخصصی تاریخ ملی پزشکی ایران و یکی از شش موزه تخصصی پزشکی خاورمیانه است.
نبرد استقلال و شاهین در مرحله گروهی جام باشگاه های تهران درسال 64، یکی از بازی های خوب این دهه به شمار می رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ