همه ما چندین کار است که انجام می‌دهیم و می‌دانیم نباید انجام دهیم. اما برخی از این عادات بد می‌توانند روی مغز تاثیر بگذارند. به طور مثال، کمبود خواب می‌تواند یکی از دلایل زوال عقل، از جمله آلزایمر باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا چیزی درباره هندوانه نیترات‌دار شنیده‌اید؟ می‌دانید که هندوانه‌هایی که در این لیست قرار می‌گیرند چه نشانه‌ها و علامت‌هایی دارند؟
«اولگا تکاچوا»، متخصص سالمندان وزارت بهداشت فدراسیون روسیه گفت: راز طول عمر، اول از همه، شیوه زندگی سالم است و تنها ۲۵ درصد عامل ژنتیک و مراقیت‌های بهداشتی است. فرد باید فعالیت بدنی داشته باشد، نه پرخوری. خوردن فیبر بیشتر، ترک عادت‌های بد، سیگار کشیدن و الکل با طول عمر ناسازگار است.
بنابر اعلام دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، بر خلاف میل افراد، پیری زودرس پوست با ادامه دادن ۷ عادت غلط در زندگی روزمره، رخ خواهد داد.
این بازیگر کالیفرنیایی رژیم غذایی سختی دارد و آن‌طور که خودش در مصاحبه‌ای اعتراف کرده در طول پنج تا ۱۰ سال گذشته حدود ۶۰۰۰ کالری در شش یا هفت وعده غذایی در روز مصرف کرده است.
عادت‌های اشتباه ما می‌تواند عاملی برای اختلال در خواب باشد.
ما همیشه کفتار‌ها را به عادت‌های بدی مانند آشغال‌خوری می‌شناسیم. اما شاید تعجب کنید این حیوانات شکارچیان، والدین و حتی شناگر‌های قابلی هستند
عبارت‌هایی مانند می‌کشمت اگر چه شبیه به رجزخوانی است، اما از نظر قانونی جرم محسوب می‌شود و می‌تواند تا دو سال حبس داشته باشد.
یک مطالعه جدید نشان داده است که وقتی صحبت از بیماری قلبی به میان می‌آید، عادت‌های سبک زندگی معمولاً در صدر فهرست علل افزایش خطر قلبی قرار دارند. این مطالعه همچنین تاکید کرده است که بیماری قلبی همچنان عامل اصلی مرگ محسوب می‌شود، زیرا سالانه باعث مرگ میلیون‌ها نفر در جهان می‌شود.
در طول زندگی طبق بعضی از تصمیماتی که می‌گیریم یکسری از عادات روزمره خود را کنار می‌گذاریم و ترک این عادت‌ها عوارض و فواید خاص خودش را دارد. اگر قهوه را ترک کنید، چه اتفاقی برای موهایمان می‌افتد؟
ما هر روز ساعات طولانی نشسته‌ایم، فرقی نمیکند کجا، در خانه یا محل کار. آیا تا به حال به عادت‌های بد نشستن‌تان دقت کرده‌اید؟ شاید این مسئله مهم به نظر نرسد، اما عادت‌های بد نشستن می‌تواند روی سلامت فیزیکی و روانی اثرات منفی بلندمدت داشته باشد.
مطالعات نشان می‌دهند دسته‌ای از مواد غذایی که در خانه هر فرد نگهداری می‌شود، بر وزن و عادت‌های غذایی او تأثیر می‌گذارد. اگر همیشه در خانه خوراکی‌های سالم داشته باشید، احتمال مصرف مواد غذایی ناسالم بین افراد خانواده کمتر می‌شود.
هر بار که کارت اعتباری خود را در طول تعطیلات بیرون می‌آورید، ممکن است بیشتر و بیشتر احساس خطر کنید. با افزایش هزینه‌ها یا وسوسه بیشترخرج‌کردن، با محدودیت‌های آزادی مالی خود مواجه می‌شوید و فقدان منابع مالی برای اختصاص به فعالیت‌ها یا خرید هدایا ممکن است باعث غم، ناامیدی یا پشیمانی از عادت‌های خرج کردن گذشته شود.
پژوهشی در سال ۲۰۱۸ در مجله علمی لانست سایکیاتری برمبنای بررسی عادت‌های ورزشی و سلامت روانی ۱.۲ میلیون نفر منتشر شد. افرادی که روزانه ۳۰ دقیقه تا یک ساعت ورزش می‌کرده‌اند بهترین نتایج را به‌دست آورده‌اند و دو روز در ماه کمتر عوارض و مشکلاتی در سلامت روان در مقایسه با افرادی که اصلاً ورزش نمی‌کردند از خود نشان دادند.
پس از آشنایی با بلوبانک بود که متوجه شدم در اپلیکیشن این نئوبانک، قابلیتی به نام بلوباکس وجود دارد. این سرویس در واقع همان کاربرد قلکی را دارد که در زمان کودکی و نوجوانی بسیاری از ما در خانه داشتیم. بلوباکس، یک قلک هوشمند است که در خود اپلکیشن بلوبانک تعریف شده و بخش جدایی از حساب اصلی است. شما می‌توانید مبلغ دلخواه مد نظرتان را از حساب اصلی به بلوبانک منتقل کنید تا در آنجا نگهداری شود. این مبالغ در کارت شما خرج نمی‌شود و چنانچه بخواهید می‌توانید آن را در هر زمانی برداشت کنید.
همیشه می‌شنویم عادت بد را باید ترک کرد. اما گاهی هم پیش می‌آید برخی از این عادت‌ها برای ما مفید هم هستند. می‌پرسید چگونه؟ با ما همراه باشید.
یکی از عادت‌های بد ما ایرانی‌ها در هنگام گرسنگی خستگی بیش از اندازه، ذوق خوردن و در مواقعی که بسیار عجله داریم فوت کردن غذا‌های بسیار داغ است که در ادامه این مطلب با برخی از عوارض فوت کردن و دمیدن بر روی خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های داغ آشنا می‌شوید.
همه ما باید عادت‌های زندگی‌مان را تغییر دهیم تا گام‌های مؤثری در راه حفاظت از محیط زیست برداریم.
شکستن قولنج انگشتان یکی از عادت‌هایی است که اکثر ما به آن مبتلا هستیم. حالا یک پزشک برای یک آزمایش طی ۵۰ سال ۳۶ هزار بار این حرکت را انجام داد.
انتخاب سایز مناسب کمک زیادی می‌کند. لگینگ‌های فاق بلند شکم را می‌پوشانند و بنابراین کمر خوش فرم‌تر دیده می‌شود. انتخاب رنگ و پارچه‌ی مناسب برای هر فصل هم از اهمیت زیادی برای داشتن یک ظاهر جوان و شاداب برخوردار است. لگینگ در زمستان با لباس‌های گشاد، مثل تیشرت یا بلوز، ژاکت یا کت ترکیب خوبی ایجاد می‌کند. در تابستان، لگینگ را با لباس‌هایی که کمر تنگی دارند یا تونیک ترکیب کنید. یک جفت کفش روباز، پوشش تان را تکمیل خواهد کرد. با این حال، چکمه و کفش پاشنه بلند هم گزینه‌ی خوبی هستند.
باید دانست که هر نوع صبحانه‌ای ارزش غذایی ندارد و بعضی عادت‌های اشتباه در این زمینه مانع بهره‌مندی فواید صبحانه خواهند بود.
داشتن خواب باکیفیت، عملکرد سیستم ایمنی بدن را بهبود می‌بخشد، خطر ابتلا به دیابت و بیماری قلبی را کاهش می‌دهد، از استرس می‌کاهد و خلق و خو و تمرکز را نیز بهبود می‌دهد.
در این مقاله با عادت‌های روزانه‌ای آشنا می‌شوید که شما را سریع‌تر پیر می‌کنند. اگر می‌خواهید دیگران را با سن واقعی‌تان شگفت‌زده کنید به هر قیمتی که شده این عادت‌های بد را کنار بگذارید!
سلطانی با اشاره به اینکه تورم بالا در سال‌های اخیز از دیگر علت‌هایی است که اقتصادی ایران بسیار شکننده است، گفت: این تورم بالا موجب شده که پول ملی ایران سقوط وحشتناکی را تجربه کند، به طوری که امروز ریال یکی از بی ارزش‌ترین واحد‌های پولی در جهان به حساب می‌آید. این موضوع مشکلات اقتصادی بسیار زیادی را در کشور به بار آورده که تبعات آن بسیار جبران ناپذیر است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ جزئیات شهادت مأمور پلیس در بیمارستان/ مرگ مشکوک فعال فضای مجازی در پاریز/ فرجام یک ازدواج اشتباه!/ آزادی پسر با رضایت پدر/ کله‌پاچه جان زن تهرانی را گرفت!/ پایان مرگبار کری‌خوانی در فضای مجازی/ عقده‌هایی برای قدرت نمایی!/ اجاره آدمکش با ۵۰ میلیون تومان و یک پراید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ