وزیر ورزش و جوانان نسبت به اظهارات یحیی گل‌محمدی بعد از دیدار با آلومینیوم اراک موضع‌گیری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده آبادان گفت: با توجه به احترامی که برای همکاران قائل هستم، از پاسخ‌ها و عملکرد وزیر قانع نشدم و آن را به رای می‌گذارم، پای هزینه‌اش هم می‌ایستم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر ورزش در پاسخ به نجابت نماینده شیراز قانع نشدند و حمید سجادی کارت زرد گرفت.
خدامراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش که چند روزی است از مجلس رای اعتماد گرفته در اولین جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران پاسخ عجیبی درباره یک سوال حاشیه‌ای داد.
وزیر کشور درباره تنش مرزی ایران و افغانستان و ارزیابی های صورت گرفته، گفت: این درگیری،درگیری مختصری بود و در ادامه برطرف شد و مذاکرات هم با طرف طالبانی صورت گرفت. در حال حاضر ما مشکلی نداریم و نقطه مرزی برای تردد باز بوده و در آرامش قرار دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه آلمان در بغداد پاسخ داد.
وزیر خارجه چین پس از طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا اتحادیه اروپا تا این اندازه نگران ارسال احتمالی سلاح از پکن به مسکو است، با پاسخ عجیب مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مواجه شد!
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه برخی نمایندگان می‌گویند، یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری (جاسوس انگیس) مرتبط بوده بازداشت شده است، گفت: تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث ارتباط داشته باشد نداریم؛ هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه برخی نمایندگان می‌گویند، یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری (جاسوس انگیس) مرتبط بوده بازداشت شده است، گفت: تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث ارتباط داشته باشد نداریم؛ هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بنا به در خواست خانم حجا لحبیب وزیر امور خارجه بلژیک با وی تلفنی گفت وگو کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری به‌صورت مستقیم و بی واسطه به سوالات مردم پاسخ داد.
فاطمی امین گفت: دولت فرانسه در حوادث اخیر موضع گیری‌های نادرستی گرفته است و در حال حاضر برنامه‌ای برای اجازه دادن به واردات خودروهای فرانسوی نداریم.
وزرای آموزش و پرورش، اقتصاد، امور خارجه، اطلاعات و جهاد کشاورزی به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسات هفته جاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.
وزرای آموزش و پرورش، اقتصاد، امور خارجه، اطلاعات و جهاد کشاورزی به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسات هفته جاری کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند.
وزیر بهداشت و درمان هفته آینده برای پاسخ به سوالات جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون بهداشت و درمان حضور می‌یابد.
«خالد بن سلمان» وزیر دفاع عربستان یکشنبه شب گفت، از اتهامات آمریکا به ریاض در خصوص حمایت از روسیه در جنگ اوکراین بسیار بهت زده شده است.
یک دیپلمات ارشد ایرانی به اظهار نظر وزیر خارجه آلمان مبنی بر این که "تهران در طرف اشتباه تاریخ ایستاده است!" پاسخ داد.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
وزیر خارجه درباره مذاکرات وین بیان کرد: درباره مذاکره ایران برای لغو تحریم‌ها ما اخیرا آخرین متن طرف آمریکایی را دریافت کردیم و همکاران من به دقت در حال بررسی متن هستند. ما همچنان در موضوع تضمین نیازمند متنی نیرومندتر هستیم؛ لذا داریم فکر می‌کنیم چگونه می‌توان به یک متن نیرومند در موضوع تضمین دست یافت.
آذری جهرمی در پاسخ به اظهارات رئیسی نوشت: توسعه نسل سوم و چهارم تلفن همراه را خلاف شرع می‌پنداشتند.
وزیر کشور گفت: اساس بر این است که وقتی دستگاه‌های رسمی مجوزی را صادر کردند، رویداد به طور طبیعی برگزار شود و مشکلی هم وجود ندارد، اما اگر در حین برگزاری مشکلی وجود داشته باشد که آثار دیگر اجتماعی یا آثار سوء به همراه داشته باشد، همکاران ما به ناچار دخالت می‌کنند.
معاون سابق فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش در متنی به صحبت های نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه، با تولید ۳۶۱۶ دستگاه خودرو در دو حوزه سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین، از رکورد تولید روزانه عبور کند. تولید این تعداد خودرو تاکنون در این گروه صنعتی بی‌سابقه بوده است.
هزینه اوراق تسهیلات مسکن نسبت به هفته قبل اندکی رشد داشته و بر این اساس متاهل های ساکن پایتخت برای تهیه این اوراق باید بیش از ۱۳۴ میلیون تومان پرداخت کنند.
زهره الهیان گفت: متأسفانه مشاهده می‌کنیم هیچ سالم‌سازی برای فضای مجازی مورد استفاده کودکان انجام نشده است، به دنبال صحبت‌های من که همه مبتنی بر اسناد معتبر از جمله مرجع ملی حقوق کودک بود وزیر ارتباطات دولت سابق مطالبی را در واکنش به اظهارات بنده منتشر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ