پلیس پاکستان اعلام کرد که دو تن از فرماندهان گروه شبه‌نظامی «تحریک طالبان» را در شمال غربی این کشور کشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خبرنگاران زبان گویای جامعه و به نوعی پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و لاجرم خط امین جامعه و حاکمیت محسوب می شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایذه از شهادت دوتن از ماموران جان برکف این شهرستان در درگیری با سارقان مسلح خبر داد.
ارتشبد «نزارالخزرجی» فرمانده سابق ستاد کل ارتش بعث عراق و فرمانده ستاد کل ارتش عراق در سال ۱۹۸۷ در مصاحبه‌ای روایت می‌کند: به نظرم دو علت برای همراهی نکردن اعرب اهواز با صدام وجود داشت. علت اول اینکه عرب‌های اهواز از نظر مذهبی تحت تاثیر {امام} خمینی بودند، چون مذهب آن‌ها یکسان بود.
لاهیجان- فرمانده انتظامی لاهیجان از آشتی طایفه‌های ساکن در دو روستای همجوار در این شهرستان خبر داد و گفت: میانجیگری پلیس موجب حل اختلافات ۱۰ ساله آنها شد.
کرمان- فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان کرمان از کشف شکار غیر مجاز دو راس آهو در شهر جوپار ماهان خبر داد.
حکم سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، سرتیپ دوم ستاد کیوان ظهیری به سمت رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا منصوب شد.
دو فرمانده ارشد نظامی کشورمان به سیستان و بلوجستان سفر کردند.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری دو نفر دیگر از عاملان شهادت سرهنگ مسعود پرکاس طی اقدام اطلاعاتی دراین استان توسط مرزبانان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در ناوگان جنوب و شمال بحث الحاق را در دستورکار داریم و به زودی نیز حامل خبرهای خیلی خوبی برای مردم عزیز هستیم که یک دستاورد بی نظیر در طول تاریخ است.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری یکی از اعضای سارق به عنف در این شهرستان خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری دو متهم دیگر این پرونده ادامه دارد.
درگیری‌ها میان نیروهای واکنش سریع سودان تحت فرماندهی حمیدتی و ارتش این کشور به فرماندهی عبدالفتاح البرهان وارد دومین روز خود شده است.
رباط کریم- فرمانده انتظامی رباط کریم از قتل همسر و دو فرزند توسط پدر خانواده با شلیک گلوله اسلحه شکاری خبر داد.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور از برگزاری مرحله عملیاتی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ در منطقه عمومی شمال غرب، غرب و مرکز کشور از امشب خبر داد.
متهمان دو سارق بودند که پس از سرقت از خانه ای در محله مختاری تهران قصد فرار داشتند که با مقاومت فتح الهی رو به رو شده و او را با شلیک گلوله کشتند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت دو پلیس فراجا در این استان خبر داد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از حمله اشرار مسلح به ماموران ایست و بازرسی قطار خنجک شهرستان زاهدان و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد در ماه‌های اخیر در جریان تحقیق و تفحص پیکر شهدای دفاع مقدس در منطقه شلمچه و محدوده دیواره دفاعی کانال ماهی در داخل خاک عراق، به همراه پیکر یکی از شهدای گمنام یک پیراهن ورزشی باشگاه استقلال پیدا شد همچنین دو ماه پس از کشف این پیراهن، پیراهنی از باشگاه پرسپولیس نیز در کنار پیکر شهید گمنام دیگری یافت شد
مراسم تشییع پیکر «محمد ایمن السعدی» و «نعیم جمال الزبیدی» دو فرمانده گردان مقاومتی جنین، با حضور هزاران نفر برگزار شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش ۱۰ درصدی وقوع انواع جرایم و کاهش ۳۰ درصدی کشف جرایم در مجموعه تهران بزرگ خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش از توقیف دو شناور بدون سرنشین آمریکایی خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه ۸۴ نیروی راهبردی دریایی ارتش با حضور مقتدرانه در عمق اقیانوس‌ها به ویژه حوزه دریای سرخ موفق شد عملیات اسکورت و برقراری امنیت دریایی را در بالاترین سطح ممکن به اجرا دربیاورد و در جایی که توسط نیرو‌های غیر موجه حاضر در منطقه، ایمنی دریانوردی به خطر افتاد، توانستند به یاد همرزمانشان که پیش از این مستقیماً در برابر هرگونه بی‌عدالتی ایستادند دوباره بایستند و ۲ شناور بدون سرنشین آمریکایی را توقیف کنند.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هشتاد و چهارمین ناوگروه رزمی اطلاعاتی عملیاتی نیروی دریایی ارتش طی ماموریت در آبهای آزاد دو شناور بدون سرنشین آمریکایی را توقیف کرد.
فرمانده نیروی زمین سپاه یبا بیان اینکه در دو روز آینده شاهد اوج عملیاتی رزمایش «اقتدار» خواهیم بود، گفت: فردا یگان‌های زرهی، نیروی مخصوص، بالگردها و پهپادها رزمی وارد عمل خواهند شد.
محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست در مورد آخرین وضعیت پرونده قتل برومند نجفی، محیط‌بان کرمانشاهی که روز ۲۲ مرداد امسال جلوی درِ دادگاه مورد شلیک گلوله قرار گرفت و کشته شد، اظهار کرد: علی‌رغم گذشت بیش از دو ماه از قتل این محیط‌بان، هنوز قاتل او دستگیر نشده و این شخص همچنان تحت تعقیب پلیس آگاهی کرمانشاه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ