به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده، بیماری مزمن کلیوی زمانی اتفاق می‌افتد که کلیه‌ها قادر به دفع مواد زائد از خون فرد نیستند. این وضعیت می‌تواند منجر به فشار خون بالا، بیماری قلبی و سکته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۹ تا ۱۵ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲ تا ۸ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲۶ تیر تا اول مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۱۹ تا ۲۵ تیر) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۱۲ تا ۱۸ تیر) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
تاکید خیلی‌ها برای استفاده از میوه به خاطر بهره‌مندی از فیبر آن است، در حالی که میزان فیبر موجود در سبزیجات بسیار بیشتر از میوه‌هاست. اما علاوه بر فیبر، میوه سرشار از املاح و ویتامین‌هاست و بدن برای حفظ سلامت خود به آن‌ها احتیاج دارد. طوری که کمبود این مواد ضروری، سلامت را به مخاطره می‌اندازد و به سختی می‌توان جایگزینی برایشان پیدا کرد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۵ تا ۱۱ تیر) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲۹ خرداد تا ۴ تیر) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲۲ تا ۲۸ خرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
فخار گفت: در کل همه آلاینده‌های محیطی و به طور صد درصدی ژنتیک در بروز آلرژی تاثیرگذارند. تاثیر ژنتیک به حدی است که بچه‌هایی که والدین آن‌ها دچار آلرژی غذایی هستند ریسک بروز آلزژیک در آن‌ها بیشتر می‌شود. هر چه فرد به سمت تغذیه سالم و مصرف سبزیجات، میوه و پروتئین کافی برود و از خوردن فست فود و انواع غذا‌هایی که افزودنی کمتری دارند بپرهیزد احتمال بروز آلرژی در وی کمتر می‌شود.
اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تهران قیمت جدید محصولات کشاورزی در میدان بزرگ میوه و تره بار تهران را اعلام کرد.
غلط‌ترین کاری که می‌توانید بعد از یک روز پرخوری انجام دهید، این است که به خودتان قول بدهید که دیگر غذایی را نخورید. قول دادن برای نخوردن غذا‌های سرخ کرده و شیرنی جات چند روز و یا چند هفته‌ای بیشتر دوام نخواهد آورد و بهترین راه برای کنترل رژیم غذایی‌تان، خوردن آن‌ها به حد متعادل است. بهتر است که به سرعت تصمیم نگیرید و به رژیم عادی خود بازگردید. سعی کنید معده خود را با میوه و سبزیجات تازه پر کنید.
شست‌وشو، ضدعفونی و گندزدایی میوه و سبزیجات از مهم‌ترین نکاتی است که در خانه‌داری باید رعایت شود.
نیترات موجود در کود‌ها می‌تواند در همه انواع میوه و سبزی رسوخ کند. اما محصولاتی مثل پیاز، سیب‌زمینی و هویج که در دل خاک جای می‌گیرد، قابلیت جذب بیشتری دارد.
در حالی که همه میوه‌ها سالم هستند، یک متخصص تغذیه، میوه‌ای پر از مواد مغذی را توصیه می‌کند؛ بلوبری وحشی. بلوبری حاوی مقدار زیادی فیبر است که شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می‌دارد. بلوبری همچنین در میان میوه‌ها و سبزیجات بیشترین میزان آنتی اکسیدان را دارد. آنتی اکسیدان‌ها از آسیب سلولی جلوگیری کرده یا آن را به تاخیر می‌اندازند.
نیترات موجود در کودها می‌تواند در همه انواع میوه و سبزی رسوخ کند. اما محصولاتی مثل پیاز، سیب‌زمینی و هویج که در دل خاک جای می‌گیرد، قابلیت جذب بیشتری دارد.
نخستین نمایشگاه بین‌المللی میوه و سبزیجات ایران از ۴ تا ۷ اسفند در نمایشگاه شهر آفتاب با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و توسعه صادرات در تهران برگزار می‌شود.
نخستین نمایشگاه بین‌المللی میوه و سبزیجات ایران از ۴ تا ۷ اسفند در نمایشگاه شهر آفتاب با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها و توسعه صادرات در تهران برگزار می‌شود.
برخی از افراد قادر به هضم قند موجود در میوه و سبزیجات نیستند و زمانی که این قند‌ها به صورت مایع نوشیده می‌شوند با سرعت بیشتری به روده می‌رسند. این قند‌ها که فودمپ نامیده می‌‎شوند، کربوهیدارت‌های کوچکی هستند که در برخی از مواد غذایی وجود دارند و باعث بروز علائم گوارشی مانند نفخ، درد معده، اسهال و یبوست می‌شوند.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران درباره قیمت واقعی میوه و صیفی جات در میوه فروشی‌های سطح شهر گفت: هر یک از خرده فروش‌ها می‌توانند با سود ۳۰ تا ۳۵ درصد محصولات را از میوه فروشان خریداری کنند.
در دو ماه اخیر قیمت گوجه فرنگی با افزایش ۶۲.۵ درصدی رتبه دار نخست در بین سبزی جات پرمصرف خانوارهای ایرانی بوده و پیاز قرمز با افزایش ۴۶.۶۷ درصدی در جایگاه دوم ایستاده است.
دانیل لوی وولینز، متخصص تغذیه در خانه می گوید: «وقتی نوبت به تقویت قدرت مغز شما می رسد، هدف شما باید دریافت مقدار مناسب کالری (یا انرژی)، به علاوه تعادل پروتئین، چربی و کربوهیدرات باشد. او توضیح می دهد : «با نگاهی به بشقاب صبحانه خود، نیمی از بشقاب را میوه و سبزیجات، یک چهارم پروتئین بشقاب و یک چهارم غلات کامل تهیه کنید. چربی‌های سالم بیشتر یک مکمل هستند و می‌توانند شامل آووکادو، روغن زیتون و هر نوع آجیل یا دانه باشند.»
هنگام تهیه میوه و سبزیجات پیش فرض بسیاری از افراد پوست کندن آن است. با این وجود، اغلب اوقات این کار لازم نیست. مواد مغذی مهمی در پوست وجود دارند. علاوه بر آن، پوست میوه‌ها و سبزیجات دور ریخته شده در تغییرات آب و هوایی نقش ایفا می‌کنند.
دنیای تغذیه مملو از بحث و جدل در این باره است که چه چیزی برای شما خوب است و چه چیزی خوب نیست. اما یک نکته وجود دارد که اکثر افراد می‌توانند روی آن توافق داشته باشند: همه ما باید میوه و سبزیجات بیش تری بخوریم.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از اعلام قیمت خیارشور و سبزیجات خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ