مهدی هاشمی‌نسب در روز تولدش هم همان آدم همیشگی بود، چهره‌ای که بخش قرمز زندگی‌اش را به کلی پاک کرده.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن در خصوص شرایط نه صلح و نه جنگ در این کشور، هشدار داد.
هم روسیه و هم غرب نتوانسته‌اند دیپلماسی را به همان اندازه هدفمند و سرسختانه دنبال کنند که جنگ را دنبال کرده‌اند. هر دو طرف در حال تعمیق بحران هستند، ترس از نابودی هسته‌ای را دامن می‌زنند و درگیری را به عنوان یک موقعیت «برنده یا بمیر» در نظر می‌گیرند. با توجه به اختلافات آشتی‌ناپذیر روسیه و غرب، جنگ به احتمال زیاد حداقل نه در آینده قابل پیش‌بینی به توافق صلح ختم نمی‌شود.
جبهه مردمی آزادی فلسطین به حملات و تجاوزات اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه واکنش نشان داد و گفت: دشمن تاوان جنایات ترور خود را در غزه خواهد داد.
سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه تاکید کرد که تحریم‌ها نتوانسته بر عملکرد اقتصادی این کشور تاثیر منفی بگذارد.
پاکو خمس سرمربی تراکتور گفت که امروز روز تیم او نبوده است، اما باز هم تبریزی ها می‌توانستند که در دیدار امروز بازنده نباشند.
قدرت‌های بزرگ در سطح جهانی و قدرت‌های منطقه‌ای در مناطق پیرامون خود، تمایلات هژمونیک را حفظ و برای ارتقای موقعیت خود و دستیابی به جایگاه هژمونیک تلاش می‌کنند، اما این جنگ روشن کرد که عصر هژمونی اگر به پایان نرسیده باشد، حداقل با چالش‌های بزرگی روبه روست، اما هرچه هست کنشگران اصلی در این جنگ خانمانسوز، ماهیت و محیط کنش بین‌المللی را نظامی کرده‌اند که باید بدان پرداخت.
وضعیت نه جنگ و نه صلح یمن با توجه به ادامه کارشکنی های آمریکا و ائتلاف سعودی مدت زیادی نمی تواند دوام بیاورد و به زودی باید منتظر فعال شدن تسلیحات مخوف صنعا بود.
سیدعطاءالله مهاجرانی نوشت: جنگ اقتصادی نیاز به برنامه‌ریزی و تعقل و استفاده از تجارب دیگران و بهره‌گیری از کارشناسان و دانشمندان دارد. کتاب اصول کافی، مهم‌ترین کتاب از کتب اربعه شیعه با «کتاب العقل و الجهل» آغاز شده است نه با کتاب دعا!
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از جمهوری اسلامی، انتظار اینست که حتی از سازمان ملل نیز سبقت گرفته و برای پایان دادن به جنگ اوکراین که صلح جهانی را به خطر انداخته و مشکلات جدی زیادی برای اقتصاد جهان به وجود آورده، تلاش‌های بی‌وقفه نماید نه آنکه به چنین قطعنامه‌ای رأی ممتنع بدهد!
نورنیوز نوشت: مردم اوکراین در سرما و جنگ از امکانات ابتدایی همچون انرژی و غذا محروم شده‌اند و غرب بجای تشویق به صلح و مذاکره، مشکلات آن‌ها را با ارسال سلاح تشدید می‌کند. این سناریو پیشتر از بالکان، افغانستان، عراق، سوریه و لیبی هم ویرانه ساخت. منجی بودن آمریکا در هالیوود است نه در واقعیت.
نماینده فوتبال کشورمان در صورت برتری برابر الفیصلی به احتمال زیاد باید به مصاف نایب‌قهرمان جام باشگاه‌های جهان برود.
محمدعلی الحوثی یکی از اعضای شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد که به سر بردن در وضعیت نه صلح و نه جنگ امکان پذیر نیست.
دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که صنعاء از تهدیدهای ناشی از شرایط نه جنگ و نه صلح در شرایطی که دشمن به دنبال تثبیت حضور اشغالگرانه خود در یمن است، اطلاع دارد.
«درست است که این اواخر نزدیکی آذربایجان با اسرائیل بیشتر شده، اما موضوع جدیدی نیست و حدود ۳۰ سال است که این دو رابطه‌شان را حفظ و گسترش داده‌اند. در خصوص حضور شناور‌ها هم درست است که برای نخستین بار رخ داده، اما این صرفا به معنی مانور سیاسی است. به طور کلی باید این اقدامات آمریکا و اسرائیل را در راستای طرح «صلح ابراهیم» تحلیل کنیم نه حمله نظامی به ایران.»
رئیس شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه شرایط نه جنگ و نه صلح غیر قابل قبول است، تاکید کرد: نیروهای مسلح این کشور در آمادگی کامل قرار دارند.
کیسینجر تاکید کرد که در ماه خرداد آتش بسی را پیشنهاد کرده بود که بر اساس آن روسیه باید به خطوط قبل از تهاجم اسفند عقب نشینی کند. همچنین کریمه موضوع «مذاکره» خواهد بود. میخائیلو پودولیاک، دستیار رئیس جمهور اوکراین در پاسخ به اظهارات کیسینجر در تلگرام خود نوشت: «آقای کیسینجر هنوز قضیه را نفهمیده است... نه ماهیت این جنگ را و نه تأثیر آن بر نظم جهانی را. نسخه‌ای که وزیر خارجه پیشین خواستار آن است، اما می‌ترسد با صدای بلند بگوید، ساده است: با قربانی کردن بخش‌هایی از اوکراین و تضمین عدم تجاوز علیه سایر کشور‌های اروپای شرقی، با متجاوز مماشات کنید.».
مسئولان باشگاه پرسپولیس به درخواست استقلال برای حضور در نشست خبری خارج از سازمان لیگ دست رد زدند.
دیپلمات پیشین کشورمان در پاسخ به مجری شبکه سی ان ان که از وی پرسید بسیاری معتقدند در هیچ زمینه‌ای از جمله احیای برجام نباید با ایران مذاکره کرد با اشاره به تجربه مذاکرات هسته‌ای در دوره باراک اوباما گفت: گفت‌وگو با ایران لازم است.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان فرمودند: سیزدهم آبان یک روز تاریخی، تجربه‌اندوز و تجربه‌آموز است. سیزدهم آبان هم تجسم شرارت آمریکاست و هم تجسم ضربه خوردن و مغلوب شدن آمریکا.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان فرمودند: سیزدهم آبان یک روز تاریخی، تجربه‌اندوز و تجربه‌آموز است. سیزدهم آبان هم تجسم شرارت آمریکاست و هم تجسم ضربه خوردن و مغلوب شدن آمریکا.
رهبر انقلاب اتفاقات چند هفته اخیر را «جنگی ترکیبی» و نه صرفاً اغتشاشات خیابانی دانستند و خاطرنشان کردند: البته ملت به‌معنی واقعی در دهان بدخواهان زد و آنها را ناکام کرد.
غرب از تشبیه اشتباهی برای تهاجم روسیه علیه اوکراین و مشابه قلمداد کردن آن با جنگ جهانی دوم استفاده می‌کند. این تشبیه نادرست می‌تواند نتیجه جنگ اوکراین را بدتر کند.
وزارت خارجه مجارستان ضمن مخالفت با درخواست اتحادیه اروپا برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، اعلام کرد که این بلوک به صلح نیاز دارد نه یک جنگ دنباله‌دار.
نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا امروز با انتشار پیامی تصریح کرد: مردم صلح می‌ خواهند نه جنگ، اما ناتو علاقه‌ای به صلح ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ