در غیاب یورگن لوکادیا، سه بازیکن سابق پرسپولیس برای کسب جایزه کفش طلا رقابت خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با برگزاری بازیهای شب دوم از دومین هفته لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و پرسپولیس هر شش امتیاز ممکن را کسب کرده اند و استقلال هم فردا این شانس را دارد که به جمع مثلث همیشه مدعی لیگ بپیوندد. مدعیان نمی خواهند امتیازی از دست بدهند. تیم پرادعای فولاد با هدایت منصوریان هم دومین باخت پیاپی را تجربه کرد
یحیی گل‌محمدی مثل رسول خطیبی یک کاپیتان جوان برای تیمش در دیدار دوستانه انتخاب کرد.
شاگردان ژوزه مورایس با تاخیر نسبت به زمان اولیه اعلام شده تمرینات خود را آغاز می‌کنند.
جلسه مربوط به تغییر در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مثل باشگاه استقلال به زمان دیگری موکول شد.
پرسپولیسی بودن و علاقه وحشتناک داشتن به فرهاد مجیدی- تولد 47 سالگی مردی که عصاره واقعی استقلالی بودن است.
بازیگر پرسپولیسی سینمای ایران گفت: اوضاع اقتصادی مردم به قدری نابه‌سامان است که دیگر حوصله حرف زدن از فوتبال برای یکی مثل من باقی نمانده است.
با پیروزی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان تعیین تکلیف قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد. استقلال با وجود پیروزی برابر مس شانس قهرمانی را از دست داد.
وحید امیری باز هم با ارائه نمایشی خوب یکی از دلایل پیروزی پرسپولیس لقب گرفت.
لیورپول پس از گذشت شش دقیقه از دیدار حساس مقابل تاتنهام با دو گل از حریف خود پیش افتاد.
اگر قرار بود اتفاقات فوتبال قابل پیش‌بینی باشد، اصلا نباید ملوان از سپاهان امتیاز می‌گرفت تا ابتکار عمل برای قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد.
مثلث قهرمانی شامل سپاهان، استقلال و پرسپولیس در دور پایانی لیگ برتر هفت هفته جذاب را خواهند داشت و در هفته بیست و چهارم به میدان می‌روند.
با حضور سپاهان، پرسپولیس و استقلال به طور حتم مثلث قهرمانی در هفته های پایانی جذاب و تماشایی دنبال خواهد شد. سه تیمی که با بازی های تهاجمی که ارایه می دهند، نشان داده اند شایسته قهرمانی هستند.
با پیروزی سپاهان و پرسپولیس، برای اینکه شاگردان ساپینتو همچنان شانس قهرمانی داشته باشند، چاره ای جز پیروزی برابر گل گهر ندارند.
مدافع خارجی پرسپولیس به دلیل مصدومیت از ترکیب این تیم برابر تراکتور خارج شد.
مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم در حال حاضر «فنی‌ترین» تیم لیگ ایران است، به تحلیل بازی پرسپولیس با تراکتور پرداخت و نقاط ضعف و قوت دو تیم را برشمرد.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور با تمجید از شرایط تیمش برای دیدار هفته بیست و دوم با پرسپولیس گفت: انگیزه بالایی داریم که این تیم را مثل دیدار رفت شکست دهیم.
تیم فوتبال استقلال که در سه هفته اخیر لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کرده است، با پیروزی در هفته نوزدهم برابر تیم قعرنشین نفت مسجدسلیمان، به هم امتیازی تیم پرسپولیس در صدر جدول رسید.
این روزها خبرهای خوشی درباره حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا به گوش نمی‌رسد.
تیم فوتبال تراکتور در غیاب محمد عباس‌زاده، بدون مهاجم نوک تخصصی به مصاف استقلال رفته است.
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است شناخت یحیی گل‌محمدی از تفکرات مجتبی حسینی به سرخ‌پوشان در بازی فردا کمک خواهد کرد.
الخریطیات مثل سال گذشته پژمان منتظری را دراختیار دارد و این مدافع ایرانی قبل از شروع دیدار دوستانه برخورد گرمی با بازیکنان نساجی داشت
ماجرایی عجیب در سومین ازدواج!
مدیرکل توانبخشی جمعیت هلال احمر از پیشتازی این سازمان در توانبخشی اسکولیوز در کشور خبرداد.
جذب امروز سعید صادقی،  مهر موفقیت بر کارنامه رضا درویش در نقل و انتقالات زد. حالا پرسپولیس یک تمام کننده قهار می خواهد تا به تیمی مدعی در لیگ ایران و حتی آسیا تبدیل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ