محمدباقر قالیباف در سفر خود به لرستان بازدیدی از مناطق عشایر داشت و مهمان سیاه‌ چادرهای عشایر لرستان شد. نکته اما اینجا بود که میزبانش، هیچ اطلاعی از جایگاه و هویت او نداشت! منبع: آخرین خبر
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار رسانه‌ای رئیس مجلس به ترند شدن هشتگ مذهبی صورتی در فضای مجازی واکنش نشان داد.
احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح مساله «ممنوعیت نطق» برای وی از سوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: این مساله خلاف قانون است، در حوزه اختیارات هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حتی هیات رئیسه مجلس یک چنین اختیاری منظور نشده است و این تحدید حقوق ملت است.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
وکیل اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در دولت حسن روحانی در واکنش به اظهارات اخیر دستیار رئیس مجلس گفت: بهتر نبود اقای قالیباف به جاى شکایت، به ابهامات افکار عمومى جواب مى داد؟
مشاور سیاسی و رسانه رییس مجلس در واکنش به صحبت های اخیر معاون اول دولت روحانی گفت: ۸ سال آقای جهانگیری با مردم شوخی کرد روحانی خندید، یکبار هم با صدور حکم دادگاه، ما با او شوخی می‌کنیم، مردم می خندند.
رئیس مجلس: در پیگیری این موضوع لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم و با هر تخلفی برخورد می‌شود. اجازه نمی‌دهم کسی با آبروی مجلس بازی کند.
میرسلیم، نماینده مجلس: بعضی ها می‌خواهند برای آبروی خودشان از حیثیت بنده مایه بگذارند.
رئیس مجلس در ادامه اظهار کرد: انتظار می‌رود کمیسیون انرژی به این موضوع ورود کرده و به آن رسیدگی کند. به من اطلاع دادند برای برخی از خانواده‌ها قبوض ۷ میلیون تومانی صادر شده است در حالی که کل درآمد آن خانواده نیز به ۷ میلیون تومان نمی‌رسد و اگر هیچ غذایی نخورند هم نمی‌توانند این مبلغ را پرداخت کنند. کمیسیون انرژی باید به این موضوع ورود کند.
قالیباف با اشاره به افزایش قیمت ارز در روز‌های اخیر بیان کرد: مدیریت قیمت ارز اهمیت زیادی برای کنترل ثبات در همه عرصه‌های اقتصادی دارد؛ مجلس در جلسه نظارتی خود راه حل‌های زیرساختی و کوتاه مدت مدیریت بازار ارز را ارائه کرده بود، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی می‌خواهم تا به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
همچنین به چه حقی بدون هیچ مجوز قانونی و شرعی محل کسب و کار خلق الله را پلمب میکنند به این بهانه که ...
همچنین به چه حقی بدون هیچ مجوز قانونی و شرعی محل کسب و کار خلق الله را پلمب میکنند به این بهانه که ...
رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس یک بیمارستان خاص ندارد؛ نمایندگان هم مثل بقیه از بیمه‌های تکمیلی استفاده می‌کنند. آقای پزشکیان این موضوع را تکذیب کرد؛ اصلا در صحبت‌های پزشکیان اشاره‌ای به این موضوع نشده بود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هفتمین روز مهر ماه پرداخته می شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی به ارائه توضیحاتی درباره شکایت محمدباقر قالیباف از بیژن نوباوه و بررسی این موضوع در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس پرداخت.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات رئیس مجلس درباره قطع نشدن میکروفن وی حین بیان تذکر در جلسه روز یکشنبه مجلس خواستار بازبینی فیلم تذکر این جلسه شد و گفت: این خیلی بد اخلاقی است که از یک طرف میکروفن نماینده حین بیان تذکر قطع شود و از طرفی دیگر گفته شود که نه، ما این کار را نکردیم.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تریبون آن نماینده قطع نشده بود، وقت تذکر دو دقیقه‌ای بود که این زمان تمام شد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
ایمن‌آبادی گفت: متاسفانه نه لایحه من و نه مستندات من خوانده نشد و گفتند باید به ترکیه بروی تا تائید مستندات خود را بگیری. متاسفانه رفتار آقای قاضی به نحوی بود که آقای قالیباف به وکیل احتیاج نداشت!
سخنگوی فراکسیون انقلاب مجلس گفت: رئیس مجلس در جلسه امروز این فراکسیون تاکید کرد که سوءاستفاده‌های اخیر عکس العملی به حرکت رو به جلوی کشور است.
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش تفحص از فولاد مبارکه اصفهان گفت که مجلس لیستی ازاین تفحص علنی نکرده و با اعلام مصادیق قبل از رسیدگی قضایی مخالف است. برخورد سیاسی، مبارزه با فساد را به حاشیه می‌برد.
قالیباف گفت: مدافعان حرم فقط پاسداران حریم اهل بیت عصمت و طهارت نیستند، بلکه نگهبان امنیت و ناموس کشور عزیزمان نیز هستند. به همین جهت تعرض به این قهرمانان ملی، خاک پاشیدن به آفتاب است که جز رسوایی و بی اعتباری برای تعرض کنندگان و حامیان آن‌ها نتیجه‌ای ندارد.
نحوه برگزاری امتحانات مدارس اعلام شد
ردپای مرد غریبه در قتل دختر ۵ ساله
مشاور قالیباف به تذکر رهبر انقلاب درباره تخریب افراد و شعارهای تخریبی هنگام سخنرانی سید حسن خمینی واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ