آیا عدم حضور کشتی‌گیر آذربایجان مقابل ایران سیاسی بود؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک باتجربه سپاهان مدعی است که فصل خوب آنها در لیگ قبلی، با عدم پیروزی برابر تیم‌های پایین جدولی مانع از قهرمانی‌شان شده است.
علیرغم آن که افول دلار در سطح متوسط است و انتظار می‌رود موقعیت دلار به عنوان ارز ذخیره غالب جهانی به دلیل عدم وجود جایگزین مناسب ادامه پیدا کند نگرانی‌ها در مورد عوامل اقتصادی و تنش‌های ژئوپولیتیکی منجر به بحث‌هایی درباره ارز‌های جایگزین و دور شدن از قرارداد‌های دلاری در بخش‌های خاص شده است. این وضعیت هم چنان پیچیده و تابع تحولات جاری در اقتصاد جهانی و چشم‌انداز ژئوپولیتیکی است.
رابرت مالی در مرخصی اجباری است و معاون او «ابرام پالی» وظایف او را انجام می‌دهد؛ اما آیا عدم حضور مالی منجر به تغییر تاکتیک ها و استراتژی‌های آمریکا در مذاکرات خواهد شد؟
رابرت مالی در مرخصی اجباری است و معاون او «ابرام پالی» وظایف او را انجام می‌دهد؛ اما آیا عدم حضور مالی منجر به تغییر تاکتیک ها و استراتژی‌های آمریکا در مذاکرات خواهد شد؟
رابرت مالی در مرخصی اجباری است و معاون او «ابرام پالی» وظایف او را انجام می‌دهد؛ اما آیا عدم حضور مالی منجر به تغییر تاکتیک ها و استراتژی‌های آمریکا در مذاکرات خواهد شد؟
حسن روحانی گفت: ازصداوسیما استفاده کنیم و مردم را بیاوریم. حکومت که ۳ میلیون یا ۵ میلیون نفر نیستند، ما همه ۸۵ میلیون کنار هم هستیم.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه گفت: بهترین زمان برای مشاوره تغذیه در صورت عدم ابتلا به بیماری‌های مزمن مانند دیابت و قلبی- عروقی و اختلالات هورمونی و چاقی دو تا سه ماه قبل از اقدام به بارداری است.
هادیانفر گفت: ممکن است انسان خطا کند، اما وسیله نقلیه باید از جان انسان دفاع کند. خودرو‌هایی که تولید می‌شود و ما به آن افتخار می‌کنیم و می‌گوییم ۳۹ درصد هم افزایش تولید دادیم، آیا پیچ ایمنی به آن‌ها اضافه کرده‌ایم. اگر امروز مردم اشتیاق خرید خودرو را دارند به دلیل حفظ ریال و سرمایه‌شان است نه به دلیل ایمنی و کیفیت خودرو. در نوروز تصادفی رخ داد که ۱۲ نفر فوتی داشت که خودروی حامل دو خانواده در محور سیستان رخ به رخ باهم تصادف کردند. اگر عکس دو خودرو را ببینید، تشخیص نمی‌دهید که چه نوع ماشینی است. خودرو باید از جان سرنشین دفاع کند.
با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود، اما شمار بسیاری از فرهنگیان اعلام کرده اند، در آخرین لحظات سال ۱۴۰۱ حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آن‌ها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است، به طوری که در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند.
با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود اما تعداد زیادی از فرهنگیان اعلام کرده اند که در آخرین لحظات سال 1401 حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آنها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است به طوریکه در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند .
به نظر می‌رسد که مجموعه نیرو‌های سیاسی همچنان درک دقیقی از مسائل حقوقی، حاکمیت قانون و معنای واقعی حقوق ندارند و نمی‌دانند علت عدم حاکمیت قانون در قانون نیست، عموما در بیرون آن است و با تغییر قانون مساله حل نمی‌شود، همچنان که پس از انقلاب هم نشد. اغتشاش فکری کنشگران سیاسی عموما ناشی از این ضعف است.
بازگشت کاوه رضایی به لیست استقلال در ادامه فصل از لحاظ مالی نیز به سود آبی‌ها خواهد بود‌.
گرچه دولت باکو اخیرا به رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر شده است اما تلاش برای مقایسه کردن این اتفاق با عدم حضور ورزشکاران ایرانی مقابل حریفان اسرائیلی در مسابقات بین‌المللی، فاقد اعتبار است‌.
پافشاری سیاستگذار بر قیمت‌گذاری دستوری در ابعاد مختلف اقتصاد، ارز چندنرخی، عدم بهره‌برداری از کانال بازار سهام در راستای تعدیل تورم ۵۰درصدی، تدبیر بودجه انقباضی برای صنایع و بنگاه‌های تولیدی، قطعی گاز و برق صنایع، افزایش فاصله نرخ اسکناس آمریکایی با نرخ تثبیتی ارز در سامانه نیما و مواردی از این قبیل را می‌توان به‌عنوان موانع جدی پیش‌روی فعالان بورسی در نظر گرفت. اخیرا کلیات بودجه به تصویب رسید، حال نوبت کمیسیون‌ها است تا در راستای بهبود وضعیت بنگاه‌ها و بازارها تعدیلاتی را در حوزه نرخ‌گذاری ایجاد کنند.
عبور بازار سهام از سطح روانی مهم ۶/ ۱میلیون واحد حکایت از آن دارد که در صورت عدم مواجهه با شوک‌های منفی، خریداران سهام می‌توانند در محاسبات خود تا حدود زیادی استراتژی احتیاط را کنار بگذارند. با توجه به اینکه بورس تهران طی دو سال گذشته با نااطمینانی‌های اقتصادی و سیاسی مختلفی روبه‌رو بوده، در صورت عدم‌تکرار این نااطمینانی‌ها ممکن است شاهد شدت گرفتن تقاضا و جهش شاخص حتی به سقف تاریخی ۲میلیون‌واحدی نیز باشیم. این روزها بازار سهام اساسا به دلیل ثبات در وضعیت برخی متغیرهای اثرگذار در بخش تغییرات قیمتی اسکناس آمریکایی، مشخص شدن استراتژی طرفین مذاکرات هسته‌‌‌‌‌‌‌ای و افت بیش از حد قیمت اغلب سهام در ماه‌های قبل، روند صعودی را تجربه می‌کند. اما با توجه به اینکه معمولا در رویکرد دولت نسبت به مشکلات جاری کشور روندی پایدار مشاهده نمی‌‌شود، سرمایه‌گذاران قادر به تصمیم‌گیری جدی برای ورود پول خود به تالار شیشه‌ای نیستند.
پس از بازگشت حسن یزدانی از رقابت‌های جهانی پدرش در فرودگاه مصاحبه جنجالی علیه فدراسیون کشتی انجام داد. بسیاری عدم دعوت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی را به این مسئله نسبت می‌دهند.
«ریشه مواضع تند فعلی اروپا علیه ایران را باید در اعتراضات اخیر در کشورمان، تحلیل اروپا از عدم اراده جدی ایران جهت حصول توافق اتمی با غرب، و در نهایت، حساسیت اروپا در مورد معادله جنگ اوکراین و طرح ادعا‌های مختلف در مورد دخالت و کنشگری فعال ایران در قالب آن جستجو کرد. تهران باید با تمرکز بر این موارد، روند و موج ایجاد شده علیه خود را معکوس کند و روند دیپلماتیک با اتحادیه اروپایی و کشور‌های مهم آن را از تنش‌زایی فزاینده به سمت آرامش و ثبات سوق دهد.»
کی‌روش با عدم دعوت از چهار بازیکن اصلی اردوهای تیم ملی به تمرین امروز صبح در کمپ ، زمزمه حذف سرلک و نورافکن از لیست نهایی اش برای جام جهانی قطر را قوت بخشید. لغو نشست خبری مرد پرتغالی ابهام را بیشتر کرده اما لیست آخر تقریبا مشخص شده است
شاید تاکید بر عدم استفاده از بمب‌های اتمی توسط واحدهای سیاسی، به دلیل تلاش اندیشمندان رئالیست برای توجیه تجهیز دولت ها به این سلاح راهبردی باشد.
او همچنان در حال مداوا و درمان است و اینکه آیا به شهر «ویلا دو کنده» سفر می‌کند در حالت ابهام قرار دارد.
دیپلمات روس درباره اینکه آیا مذاکرات این هفته ادامه پیدا می‌کند گفت نمی‌تواند به این پرسش پاسخ دهد. او با این حال گفت: ما درباره چند روز صحبت می‌کنیم نه چند هفته.
امضای قرارداد با مارک ویلموتس و عدم حسابرسی دقیق مالی در دوران ریاست مهدی تاج باعث فشار حداکثری روی او شده است
پرسش اساسی این است که آیا با توجه به عدم حضور تماشاگران، اساساً سالن‌های سینما بازگشایی می‌شوند تا این فیلم‌ها فرصت اکران بیابند؟ همچنین آیا فیلم‌ها حاضر می‌شوند به قیمت انتخاب به عنوان نماینده ایران برای اسکار، قید اکران در زمان مناسب را بزنند و درآمد حاصل از اکران در موعد مناسب را از دست دهند؟
تهیه کنندگان و کارگردانان بسیاری از آثار دلایل فرامتنی را عامل عدم حضور آثارشان مطرح کرده‌اند که برخی از ایشان این موضع گیری را به شکل علنی نیز مطرح نموده‌اند. بنابراین تا زمانی که تمامی آثار راه یافته و بیرون مانده از این رویداد سینمایی مشاهده نشود، نمی‌توان داوری دقیق در این زمینه داشت که آیا سرآمدان تولیدات سینمای ایران به این جشنواره راه یافته‌اند و دیگر آثاری که بیرون مانده‌اند شایستگی نداشته‌اند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ