پرونده بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک تکواندو «جام نقش جهان» با قهرمانی تیم بارمان ابزار و یراق توسن به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال زنان اسپانیا به بزرگترین افتخار تاریخ خود دست پیدا کرد و توانست با شکست انگلیس قهرمان جهان شود.
مدافع چپ تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ برای دومین دوره پیاپی دور از فهرست امیر قلعه‌نویی است.
تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین المللی جام پاشایان ارمنستان پایان داد.
تیم زنان اتلتیکومادرید با پیروزی 3-1 در ضربات پنالتی مقابل رئال مادرید قهرمان جام حذفی اسپانیا شدند.
تیم منتخب کشتی فرنگی زیر 23 سال ایران در رقابت های بین المللی کوتوزوف روسیه با کسب 1 مدال طلا و یک مدال برنز به کار خود پایان داد.
بازی رفت دو تیم یوونتوس و اینتر سه شنبه شب در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا برگزار می شود.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، بعد از فتح جام جهانی اکنون به دنبال افتخارات بزرگ در رده باشگاهی است.
کشتی گیران ایران با درخشش در رقابت های جام رومن دیمیتریف روسیه موفق شدند به عنوان قهرمانی دست یابند.
دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی امروز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که در پایان ۱۲۰ دقیقه سرخپوشان ۴ بر ۲ حریف خود را شکست داد.
مرحله دوم گروهی جام حذفی بانوان امروز با انجام ۱۳ مسابقه به پایان می رسد تا چهره تیم‌های برتر مشخص شود.
در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی ایران، تیم‌های سپاهان و سایپا از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان، تیم سپاهان با نتیجه 3 بر صفر میهمان دسته اولی‌اش را شکست داد و مقتدرانه گام به مرحله بعدی گذاشت.
قسمت نوزدهم پادکست ورزش سه، ویژه جام جهانی قطر منتشر شد.
با شکست پرتغال برابر مراکش در مرحله یک‌چهارم نهایی، پخش جام جهانی در شبکه‌های دولتی آلمان به پایان رسید.
فابیو کاپلو می‌گوید جام جهانی قطر رسما پایان تیکی‌ تاکا را اعلام کرد و نشان داد مالکیت توپ بدون سرعت و خلاقیت هیچ ارزشی ندارد.
آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی شاید این اتفاق رخ ندهد.
آندره استراماچونی که به عنوان مفسر یکی از شبکه های تلویزیونی به قطر سفر کرده است تا پایان جام جهانی در شهر دوحه می ماند.
لیونل مسی که در پیروزی 2-0 آرژانتین مقابل مکزیک نقش مهمی داشت و یک گل برای تیمش به ثمر رساند در پایان مسابقه گفت جام جهانی برای تیمش تازه آغاز شده است.
افتتاحیه جام جهانی با دو گل انر والنسیا به نفع اکوادور به پایان رسید تا قطر افتتاحیه خوبی را در جام جهانی سپری نکند.
بهترین مهاجم این فصل فوتبال اروپا در یک اتفاق کم‌سابقه در لیگ جزیره موفق به گلزنی نشد!
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تمرینات ویژه ای را برای بازیکنان رده امید در آخرین روزهای ارزیابی فنی داخلی برگزار کرد؛ نفراتی که قرار است در پایان جام جهانی نسل بعدی فوتبال ایران را شکل بدهند.
با وجود غیبت این پنج بازیکن در مرحله تازه به اتمام رسیده اردوی تیم ملی، نمی‌توان به صورت قطعی گفت آن‌ها دیگر شانسی برای دعوت به تیم ملی ندارند، اما این شانس در شرایط فعلی به کمترین میزان خود رسیده مگر اینکه کی‌روش با دعوت از این بازیکنان، آن‌ها را سورپرایز کند.
لیگ برتر در حالی به استقبال تعطیلات جام جهانی رفت که صدرنشینی پرسپولیس تا پایان مسابقات جام جهانی در این مسابقات قطعیت یافت.
لیگ برتر در حالی به استقبال تعطیلات جام جهانی رفت که صدرنشینی پرسپولیس تا پایان مسابقات جام جهانی در این مسابقات قطعیت یافت.
تیم‌ ملی والیبال جوانان ایران با کسب رده پنجم به کار خود در مسابقات جام کنفدراسیون مردان آسیا 2022 پایان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ