هوادار با تک گل عزت پورقاز صنعت نفت را در آبادان شکست داد و به سه امتیاز حیاتی و ارزشمند دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس اوپندا به گران ترین خرید تاریخ لایپزیش تبدیل شد.
مهاجم تیم امید ایران پس از اردو احتمالا قراردادش با استقلال را رسمی خواهد کرد.
فرشاد پیوس گلهای زیادی زده است ، ولی شاید دوست داشت یکی از ضرباتش تبدیل به گل می شد که نشد.
محمد مهاجری نوشت: بی‌حجابی به عنوان یکی از مظاهر فرهنگ ناصحیح، وقتی به مساله اول کشور تبدیل می‌شود قابل حل نخواهد بود. برای هر اقدامی در این زمینه که عمدتا نسل جوان زیر ۳۰ سال را دربرمی‌گیرد، باید پژوهش‌های حرفه‌ای و کاملا علمی انجام گیرد و مبتنی بر آن با حضور همه سازمان‌ها و افراد ذیصلاح، تصمیمات شدنی و قابل اجرا اتخاذ شود.
گئورگی گولسیانی به شکلی عجیب در موقعیت تبدیل به برترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه است.
تیمو ورنر، مهاجم آلمانی لایپزیش، می‌گوید علت جدا شدنش از چلسی این بود که توماس توخل او را فراموش کرده بود و روملو لوکاکو برای او به مشکلی بزرگ تبدیل شده بود.
عارف رستمی به طور غیرمنتظره‌ای تبدیل به یکی از دو گلزن برتر لیگ برتر فوتبال ایران شده است.
اینک که دولت در اقدامی مثبت به‌دنبال کوچک‌کردن ظرفیت رسانه‌ای خود است شایسته است سازمان‌های دیگر از جمله نیرو‌های مسلح نیز به کار مشابهی دست بزنند. در آن صورت می‌توان فضایی کاملا رقابتی بین بخش خصوصی و دولتی از یک طرف و رقابت سالم میان بخش خصوصی با خودش ایجاد کرد. اگر امروزه «مرجعیت رسانه‌ای» به سوژه مهمی تبدیل شده، یکی از دلایل مهمش حکومتی‌بودن رسانه‌هایی است که نمی‌توانند اهداف تبلیغاتی و خبررسانی خود را به درستی انجام دهند. کوچک‌تر شدن این رسانه‌ها یا واگذاری‌شان به بخش خصوصی، علاوه بر منفعت‌های اقتصادی، به نفع فضای خبری کشور نیز خواهد بود.
لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی به جمع سرخپوشان اضافه شد و یحیی گل‌محمدی امیدوار است تا این بازیکن بتواند طلسم خارجی‌ها را بشکند و به مهره موثری برای پرسپولیس تبدیل شود، اما آماری از این بازیکن وجود دارد که پرسپولیسی‌ها را نگران می‌کند.
دیدار با آلومینیوم بهترین فرصت برای شیخ دیاباته است تا به مهاجم اول پرسپولیس تبدیل شود.
به بهانه دیدار حساس امشب پورتو و اسپورتینگ لیسبون، مهدی طارمی و تقابل هایش به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.
مهاجمی که در ابتدای فصل قرار بود اردوی تیم آبی را به توصیه سرمربی ترک کند، حالا به مهاجم اول استقلال تبدیل شده است.
من راه گل زدن را بلد هستم و پایش بیفتد خیلی از توپ ها را به گل تبدیل کنم، این جمله را مهاجم جوان سیرجانی ها می گوید.
رضا اسدی این روزها تبدیل به مهاجم فیکس تراکتور شده و پاکو خمس می‌گوید حتی در صورت خرید مهاجم خارجی، او باید با اسدی رقابت کند.
به نظر می‌رسد تراکتور با ورود جدی به نقل و انتقالات، تبدیل به مدعی جدید نیم فصل خواهد شد‌.
استقلال در مصاف با تراکتور به همان تیم پیش از جام جهانی تبدیل شد. در جریان بازی موقعیت های متعددی روی دروازه حریف ایجاد کرد و در نهایت روی دو ضربه پنالتی به برتری رسید.
مخالفت‌هایی که این روز‌ها با فضای مجازی می‌شود فقط در کلام نیست. وزارت محترم ارتباطات گفتار‌ها را به عمل تبدیل کرده و با کند کردن اینترنت و کاهش عرض باند عملا دسترسی مردم را مسدود کرده و عصبانیت شهروندان هم برایش هیچ اهمیتی ندارد. انصافا باید به دولت سیزدهم برای این اقدام مشعشع تبریک گفت و آن را در کارنامه دولت رییسی به عنوان یکی از معدود کار‌های انجام شده با نمره قابل قبول ثبت کرد!
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران بعد از گلزنی مقابل انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲، به یکی از سوژه‌های نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا تبدیل شده است و احتمال دارد به زودی به یک باشگاه بزرگ برود.
مهاجم چارچوب شناس در هر تیمی غنیمت است، مهاجمی که با یک لمس توپ را تبدیل به گل کند.
محمد مهاجری نوشت: در عرصه فرهنگ، استفاده از ادبیات نظامی سم است. بکارگیری واژه "گردان" برای فعالیت سایبری، هر اقدام نرم را به اقدام سخت تبدیل می‌کند و شکست از همین جا آغاز می‌شود.
یورگن لوکادیا این روزها تبدیل به موردتوجه‌ترین بازیکن پرسپولیس شده است.
خانواده چهار نفره یورگن لوکادیا حالا در تهران حضور دارند. آنها خیلی زود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده‌اند.
مصرف این گیاه سلامت مغز دوم را تضمین می‌کند
استرلینگ با دریافت ۳۰۰ هزارپوند در هفته به پردرآمدترین بازیکن چلسی تبدیل خواهد شد و قراردادی ۵ ساله برای بازی در استمفوردبریج امضا کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ