سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با تشریح جزئیات وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی در شهرک ولیعصر(عج) از نجات بیش از ۶۰ نفر توسط آتش‌نشانان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاینورد در حضور یک نیمه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی مقابل اسپارتا روتردام رسید.
نوری‌قزلجه نماینده مجلس درباره اعلام وصول نشدن استیضاح وحیدی به دلیل رفاقت با قالیباف یا حمایت‌های نهاد‌های خاص از وزیر کشور، به صراحت گفت: «اصلا تصور نمی‌کنم که استیضاحی صورت بگیرد و وزیر کشور با استیضاح عزل بشود. احتمال این استیضاح در مجلس یازدهم بسیار کم است. سبک و سیاق رای نمایندگان و فشار‌هایی که هست را احساس می‌کنیم.»
یادآوری و سفر به دوران گذشته بعضی مواقع می‌تواند انسان‌ها را از مهلکه افسردگی و ناامیدی نجات دهد.
رئیس دفتر نظارت همگانی بازرسی فاتب گفت: با تلاش مأمور سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران، پسربچه ۸ ساله که داخل یک واحد مسکونی گرفتار حریق شده بود، نجات پیدا کرد.
نفتکش ایرانی ۶ سرنشین یک لنج حادثه‌دیده را از غرق‌ شدن در خلیج‌فارس نجات داد.
نفتکش شرکت ملی نفتکش ایران موفق به نجات  6 سرنشین یک لنج حادثه دیده در آب ‌های خلیج فارس شد.
سمنان- سرپرست جمعیت هلال احمر در استان سمنان از نجات یک طبیعت گرد گرفتار در ارتفاعات جنگل ابر شاهرود در منطقه چشمه شاه پسند خبر داد.
وینیسیوس مشکلی برای تحویل دادن پست وینگر چپ به کیلیان امباپه ندارد و خودش ترجیح می دهد نزدیک به دروازه بازی کند.
با وجود تلاش میلان و اینتر برای ساخت ورزشگاه جدید، مقرر شد که ورزشگاه سن سیرو نیز تخریب نشود.
فرهادی گفت: کانون حریق طبقه منفی چهار و در قسمت موتورخانه این هتل بود که با تلاش آتش نشانان در مجموع ۵۰ نفر از مسافران و ۵۰ نفر از خدمه این هتل که در طبقات بالایی گرفتار دود ناشی از آتش سوزی شده بودند، تخلیه و به مکان امن منتقل شدند.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه نجات یوزپلنگ نیازمند عزم ملی است، گفت: مسئولان حداقل دو کیلومتر پیک تردد بحرانی تصادفات یوزها در محور میاندشت میامی را فنس کشی کنند.
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
مشهد ـ مدیرعامل آتش نشانی مشهد گفت: با توجه به وقوع حادثه برای کارگری جوان در یک پروژه ساختمانی در مشهد، آتش نشانان ضمن ایمن سازی محل، فرد مصدوم را نجات دادند.
حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از نجات ۴۰ دانش آموز اردبیلی از هجوم سیل خبر داد. او خاطر نشان شد: در حال حاضر ۶۴ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر اردبیل در مناطق سیل‌زده در حال امدادرسانی به حادثه‌دیدگان هستند.
مدیرعامل هلال‌احمر استان اردبیل از نجات ۴۰ دانش‌آموز اردبیلی از هجوم سیل در یک اردوی تفریحی تابستانه خبر داد.
مدیرعامل هلال‌احمر استان اردبیل از نجات ۴۰ دانش‌آموز اردبیلی از هجوم سیل در یک اردوی تفریحی تابستانه خبر داد.
کرج- رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز گفت: اورژانس هوایی مادر باردار پرخطر را از روستا نساء جاده چالوس به مرکز درمانی منتقل کرد.
شهروند تهرانی دوست‌دار محیط زیست پرنده «بالابان» که امکان فروش توسط قاچاقچیان به صورت میلیاردی را داشت به محیط زیست استان تهران تحویل داده شد.
خانم امبر اسکودر، وقتی برای تولد خود به واشنگتن دی‌سی رفته و در مکانی مقابل کاخ سفید ایستاده بود، ۶ صاعقه کنار او اصابت کرد، اما با وجود جراحت‌های سنگین ناشی از آن، از این واقعه جان سالم به در برد.
تبریز- دیدار دو تیم تراکتور با نساجی مازندران درحالی با برتری تیم قرمزپوش تراکتور به پایان رسید که حضور ۶۰ هزار نفری هواداران در ورزشگاه تبریز یکی از نکات اصلی این دیدار بود.
نوزاد ۲۰ روزه ۶۰ ساعت پس از زلزله ترکیه از زیر آوار نجات یافت.
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران هلال احمر ایران، کودک ترکیه‌ای را پس از ۶۰ ساعت از زیرآوار زنده بیرون آوردند.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از عملیاتی شدن ۶۰ درصد الگوی کشت در منطقه ۳ کشوری تاکنون خبر داد و گفت: کشت قراردادی نسخه نجات بخش کشاورزی است.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: به نظرم هنوز هم برای نظام فرصت هست. شما افراد بسیار بزرگی را در خانه هایشان گذاشته اید و حرف هایشان را گوش نمی دهید و طردشان می کنید، نمونه اش آقای خاتمی است و افراد دیگر که من نمی خواهم خیلی اسم ببرم، طبیعی است که یک نفر از مجلس بلند می شود و می گوید ۶۰ درصد اینها فاسد و فاحشه هستند. حرف های آقای خاتمی کجا و حرف های این آقا کجا؟ چرا باید این آدم سخنگوی مملکت و مجلس شود که تمام وجودش خشم، خشونت، فحاشی و وقاحت است؟! یک کسی مثل آقای خاتمی شما را نصیحت می کند که حرف مردم را ببینید و مطالبه مردم را گوش کنید، اراده کنید، اصلاح کنید و کشور را نجات بدهید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ