وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته نیروی هوایی ارتش این کشور پایگاه‌های ارتش اوکراین و مزدوران خارجی را هدف قرار داده و در پی آن صدها نفر از آنها کشته و زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حریق نیمه سنگین بود و مهار آتش بیش از یک ساعت طول کشید. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.
مقام منصوب روسیه در منطقه زاپروژیا گفت که نیروهای اوکراین کنترل یک روستا در جنوب این منطقه را دوباره به دست گرفته‌اند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص دیدار فینال جام حذفی اعلام کرد.
مقامات عالی‌رتبه آمریکا با اذعان به تلفات سنگین ارتش اوکراین در جریان ضد حمله اخیر به مواضع روسیه اعلام کردند: حجم تلفات جانی و مالی اوکراین با وجود تسلیحات اهدایی واشنگتن بسیار بالا است.
در پی واژگونی یک قایق روز یکشنبه در رودخانه نیجر در کشور گینه، هفت دختر دانش آموز جوان غرق شدند، در حالی که تلفات ممکن است سنگین تر باشد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تخلفات سرمربی باشگاه استقلال تهران صادر کرد که براساس این رای این مربی پرتغالی از ابتدای فصل بعد به مدت چهار ماه محروم خواهد شد.
تلویزیون افغانستان اعلام کرد در درگیری دیروز ١٢ نفر کشته و ٣۶ نفر زخمی شده‌اند.
وزارت دفاع روسیه از تلفات سنگین ارتش اوکراین در درگیری‌های شبانه‌روز گذشته خبر داد.
یوفا همچنان در انتظار رای نهایی دادگاه ایتالیا در مورد پرونده تخلفات یوونتوس است و اگر تا قبل از ماه ژوئن حکم صادر نشود، به شکل مستقل اقدام خواهد کرد و یووه باید منتظر جرایمی سنگین باشد.
رییس پلیس راهور با بیان اینکه عامل اصلی تصادفات و تلفات جاده‌ای خستگی و عدم دقت به مسیر است اظهار کرد: ترافیک‌ها نیمه‌سنگین و سنگین است. مسافران استراحت و رعایت نکات ایمنی را طی سفر در نظر داشته باشند.
از سال ۲۰۱۵ که تجاوز نظامی ائتلاف سعودی علیه یمن آغاز شد، تلفات و خسارات سنگینی به این کشور کوچک عربی تحمیل شده است؛ به گونه‌ای که از آن به عنوان بدترین بحران بشردوستانه در جهان یاد می‌شود.
ارتش اوکراین هم برای حفظ باخموت در ۶ ماه گذشته متحمل تلفات سنگینی شده است از جمله از دست دادن جان هزاران سرباز.
معاون سرپرست جمهوری خلق دونتسک می‌گوید که اوکراین به‌رغم تلفات سنگین در باخموت، همچنان به اعزام نیروی ذخیره به این شهر ادامه می‌دهد.
بعد از اقرار ایون تونی به بخش زیادی از تخلفات در خصوص شرط بندی، محرومیتی چند ماهه در انتظار این بازیکن لیگ برتری است.
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات تیم‌های فوتبال و فوتسال صادر کرد.
در پی وقوع زلزله سنگین در جنوب ترکیه که این کشور را دچار بحران کرده و تلفات بسیار زیادی داشته، از وضعیت سه ورزشکار ایرانی شاغل در این کشور خبری نیست.
کمیته انضباطی آرای خود در خصوص تخلفات صورت گرفته در برخی از رقابتهای جام حذفی را صادر کرد.
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته در برخی از رقابتهای جام حذفی را صادر کرد.
از باهموت به عنوان جهنم روی زمین یاد خواهد شد، با نوعی نبرد متعارف طاقت فرسا که از زمان جنگ کره بین دو کشور دیده نشده است. روسیه و اوکراین هر دو با  تلفات سنگین ادامه خواهند داد.
اکنون شی جین پینگ احتمالا تاس می‌اندازد تا ببیند که از طریق زور و ارعاب چه چیزی را می‌تواند بدست آورد. با این وجود، جنگ‌ها غیر قابل پیش بینی هستند و دست کم علاوه بر تلفات سنگین به اقتصاد چین ضربه بزرگی وارد می‌کنند زیرا تجارت خارجی آن کشور کاهش خواهد یافت و به دنبال آن مشکلات ارزی نیز ایجاد خواهد شد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمانده فراجا و معاون عملیات سپاه تأکید کردند بسیاری از سرشاخه‌های آشوب و اغتشاشات شناسایی شده‌اند و تروریست‌های تجزیه‌طلب کاملا سازمان‌یافته حضور پیدا کردند و تلفات در مرزهای غربی و شرقی به دلیل حضور این تروریست‌ها بوده است و به همین دلیل سپاه پاسداران در شمال عراق عملیات سنگین را پشت سر گذاشت.
اراک - سرپرست دامپزشکی استان مرکزی در خصوص شیوع بیماری آنگارا در واحدهای مرغداری هشدار داد و گفت: این بیماری در صورت رعایت نکردن شرایط بهداشتی تلفات سنگینی برای مرغداری‌ها به همراه دارد.
اراک - سرپرست دامپزشکی استان مرکزی در خصوص شیوع بیماری آنگارا در واحدهای مرغداری هشدار داد و گفت: این بیماری در صورت رعایت نکردن شرایط بهداشتی تلفات سنگینی برای مرغداری‌ها به همراه دارد.
مجلس هفته پیش گزارش تخلفات صورت گرفته در فولاد مبارکه اصفهان را به قوه قضائیه ارسال کرد که نام برخی از دولتمردان سابق در این پرونده دیده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ