عمر السوما، مهاجم تیم فوتبال العربی، با هدف افزایش تعداد گل‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا وارد این دوره از رقابت‌ها خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت انتخابی تیم ملی کشتی آزاد روسیه در اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم با پیروزی ۲ چهره شاخص کشتی جهان به پایان رسید.
عبدالرشید سعداله یف بعد از یک سال غیبت قصد دارد دوباره در مسابقات جهانی 2023 کشتی آزاد شرکت کند.
اشغالگران آمریکایی در سوریه همچنان به سرقت منابع ملی این کشور به ویژه نفت ادامه می‌دهند به طوریکه روز گذشته ۴۵ تانکر حاوی نفت سرقتی سوریه را به پایگاه‌های خود در خاک عراق منتقل کردند.
در مسابقات کشتی روسیه، سعداله‌یف نشان داد در وزن ۹۷ کیلوگرم همچنان کشتی‌گیر برتر است.
نظامیان تروریست ارتش آمریکا، در ادامه چپاول نفت سوریه، کاروان بزرگ دیگری شامل ۳۵ تانکر حامل نفت سوریه را وارد پایگاه‌های خود در شمال عراق کردند.
پنجمین دور از لیگ کشتی پادوبنی روس‌ها این بار با نامی جدید در روز 26 جولای در ولادی قفقاز برگزار خواهد شد.
تسلیحات هلیکوپتر می-35پی افزون بر دو توپ 23 میلیمتری و موشک های هوا به سطح غیر هدایت شونده اس-8 می تواند با استفاده از نقاط اتصال سلاح بیرونی گسترش یابد. از جمله دیگر موارد می توان به نصب توپ 23 میلیمتری اضافی، موشک اس-13 غیرهدایت شونده، و موشک هدایت شونده ضد تانک آتاکا یا ویخر-1/1ام (Vikhr-1/1M) اشاره کرد. با توجه به نیاز مشتری، مجموعه سلاح می تواند هرچه بیشتر گسترش یابد.
اشغالگران آمریکایی در ادامه غارت منابع طبیعی سوریه، چندین تانکر نفت این کشور را دزدیده و به پایگاه‌های خود در عراق بردند.
به نظر می‌رسد که روسیه تصمیم گرفته است که بیش از نمایش قدرت روی ویژگی نمادین این رژه تاکید کند و از این رو فقط تانک تی ۳۴ را به میدان فرستاده است. البته برخی هم گرفتاری روسیه در نبرد اوکراین را از دلایل کوچک شدن حجم نمایش تسلیحات در این رژه می‌دانند.
اشغالگران آمریکایی در ادامه سرقت نفت سوریه، بیش از ۳۰ تانکر حامل نفت دزدیده شده سوریه را از گذرگاه غیرقانونی المحمودیه به عراق منتقل کردند.
آلتای نام تانک جدید ساخت ترکیه است که روز گذشته رئیس جمهور این کشور، اولین نمونه های آن را تحویل نیروهای مسلح داد تا بعد از آزمایش های میدانی، تولید انبوهش آغاز شود.عصر ترکیه نوشت: آلتای نام تانک جدید ساخت ترکیه است که روز گذشته رئیس جمهور این کشور، اولین نمونه های آن را تحویل نیروهای مسلح داد تا بعد از آزمایش های میدانی، تولید انبوهش آغاز شود.
وزارت دفاع آلمان اعلام کرد پس از پایان آموزش نظامیان اوکراین، تانک های جنگی تحویل این کشور می شود.
نیروهای اشغالگر آمریکایی در ادامه سرقت نفت سوریه، چندین تانکر نفت این کشور را از حومه حسکه به شمال عراق منتقل کردند.
در جدیدترین قسمت سریال غارتگری آمریکا در سوریه، 60 کامیون و تانکر حامل گندم و نفت این کشور به پایگاه های آمریکا در شمال عراق منتقل شد.
منابع سوری اعلام کردند که نیروهای اشغالگر آمریکا در ادامه غارت منابع این کشور، ۳۷ تانکر نفت سوریه را به سرقت بردند.
به گزارش نیروهای نظامی سوریه یک پهپاد آمریکایی در حدود ۲۰۰ متری مرز عراق و سوریه ۲ تانکر حامل سوخت ایران را مورد هدف قرار داد.
منابع سوری از تداوم سرقت نفت سوریه از سوی اشغالگران آمریکایی خبر دادند.
اشغالگران آمریکایی به غارت نفت سوریه ادامه می دهند به طوری که امروز هم ۵۵ تانکر نفت سوریه را دزدیدند.
نظامیان آمریکایی برای چندمین بار طی هفته اخیر، اینبار 88 تانکر حامل نفت سرقتی از سوریه را به عراق منتقل کردند.
نیروهای اشغالگر آمریکایی در ادامه غارت ثروت سوریه، ۱۲۳ تانکر نفت این کشور را به سرقت برده و تحویل شبه نظامیان وابسته خود «قسد» دادند.
نیروهای اشغالگر آمریکایی در ادامه غارت ثروت سوریه، ۱۳۷ تانکر نفت این کشور را به سرقت برده و به پایگاه های خود در عراق منتقل کردند.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد: نظامیان آمریکایی ۸۹ تانکر نفت متعلق به سوریه را که از میدان نفتی الجزیره در اراضی این کشور به سرقت برده بودند، به عراق منتقل کردند.
منابع سوری از زخمی شدن دو غیرنظامی در حمله تانک رژیم صهیونیستی به روستایی در قنیطره در جنوب سوریه خبر دادند.
منابع سوری از زخمی شدن دو غیرنظامی در حمله تانک رژیم صهیونیستی به روستایی در قنیطره در جنوب سوریه خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ