سردار آزمون به شکل کاملا غیر منتظره ای در آستانه انتقال به مارسی قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیورپول انتقال واتارو اندو از اشتوتگارت را با قراردادی به ارزش حدود 19 میلیون یورو تکمیل کرد.
در صورتی که رافائل سیلوا با تیم جدیدی قرارداد نبندد ، مسئولان استقلال رقمی در حدود 800 هزار دلار باید به این بازیکن برزیلی پرداخت کنند.
ستاره ایرانی فصل گذشته به پورتو پیوست اما تا ژوئن 2024 (حدودا خرداد 1403) با این تیم قرارداد دارد و این ممکن است باعث شود اتفاقات متفاوتی رخ بدهد.
بررسی قرارداد جدید دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس نشان می‌دهد که او با وجود شایعات فراوان، با عددی در حدود سقف باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرده است.
خالص دستمزد دریافتی بیرانوند از پرسپولیس ۱۲.۵ میلیارد و آپشن‌های این بازیکن حدود ۶ میلیارد تومان بوده است.
خالص دستمزد دریافتی بیرانوند از پرسپولیس 12.5 میلیارد و آپشن‌های این بازیکن حدود 6 میلیارد تومان بوده است.
باشگاه برنتفورد از خرید قطعی کوین شاده با قراردادی به ارزش حدود 20 میلیون یورو داد.
آن‌طور که شنیده‌ایم رقم قرارداد حامد پاکدل با تراکتور، حدود ۴ برابر قراردادی است که با پرسپولیس بسته بود.
باشگاه پرسپولیس در نظر دارد حدود ۱۰ درصد دیگر از قراردادهای فصل جاری این تیم را پرداخت کند.
مدیرعامل شرکت شهر سالم، با اعلام اینکه ۸۰ درصد از بیمارستان‌های تراز اول تهران با ما قرارداد دارند، گفت: در مدت اخیر، حدود ۱۵ درصد به آمار داروخانه‌های طرف قرارداد با شرکت شهرسالم افزوده شد.
زاکانی بیان کرد: در بحث افزایش حقوق کارکنان آنچه که نیاز به مجوز نداشت را شروع کردیم و از طریق سازمان امور استخدامی امور را دنبال کردیم که عقب ماندگی های این حوزه را جبران کنیم؛ حتی برای نیروهای حجمی نیز اعلام کردیم که دنبال شود تا اطمینان از ماندگاری شغل‌شان داشته باشند که این افراد حدود ۴۰ هزار نفر را شامل می شوند.
دبیرکل فدراسیون ووشو با اشاره به اینکه تا به امروز حدود ۱۰ درصد از بودجه مصوب فدراسیون ووشو در سال ۱۴۰۱ از سوی وزارت ورزش و جوانان پرداخت شده است، گفت: با تداوم این وضعیت، اعزام تیم ملی ووشو جوانان به مسابقات جهانی در آذر ماه با هاله‌ای از ابهام روبرو بوده و شاید قادر به اعزام تیم نباشیم.
شرکت طرف قرارداد نتوانست مبلغی حدود 200 هزار دلار که پیش‌بینی می‌کرد از طریق بلیت فروشی تامین می‌شود را به فدراسیون ایران پرداخت کند.
ما باید مطالبات اسکوچیچ را بررسی می‌کردیم، زیرا ممکن بود شیطنت‌هایی شود. متوجه شدیم او حدود ۶،۵ ماه معوقه دارد که پرداخت نشده است. برای اینکه داستان ویلموتس حادث نشود، این کار را انجام دادیم
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: حقیقت این است که ایران و غرب بر سر کلیات توافق به نتیجه رسیده‌اند، اختلافاتی که لاینحل به نظر می‌رسید برطرف شده و از موانع سیاسی تا حدود زیادی عبور کرده‌اند. اما با توجه به سوءسابقه طرف آمریکایی، ایران اصرار دارد به متنی دست پیدا کند که بعداً طرف مقابل نتواند آن را تفسیر به مطلبوب کند.
باشگاه پرسپولیس سرانجام قرارداد یورگن لوکادیا مهاجم هلندی خود را منتشر کرد.
چلسی برای جذب وسلی فوفانا با قراردادی شش ساله و با دستمزد حدود 200 هزار پوند در هفته به توافق رسیده و این بازیکن به زودی از لستر راهی لندن خواهد شد.
اگرچه کاوه رضایی از حدود ۳ هفته قبل با استقلال قرارداد همکاری امضا کرده و در تمرینات این تیم حاضر است، اما قرارداد او هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده و دلیل این موضوع هم مشخص نیست.
تیلو کرر، مدافع ۲۵ ساله و آلمانی پاری ‌سن‌ ژرمن با قراردادی چهار ساله و به ارزش مبلغ حدود 10 میلیون پوند راهی لیگ برتر و وستهم شد.
این بازیکن ۲۸ ساله در شرایطی با قرارداد یک ساله به پرسپولیس پیوسته که مبلغ این انتقال چیزی حدود ۴۲ میلیارد تومان (۸۲۵ هزار پوند) است.
ماجرای قطع انگشتان یک زن با قمه جوان افیونی!
تا هفته پیش اسکوچیچ به عنوان یک مربی گمنام در جهان ، جزو ارزان ترین مربیان جام جهانی ۲۰۲۲ تصور می‌شد، ناگهان انتشار لیستی در یک رسانه معتبر اروپایی نشان داده که اسکو حدود ۶۵۰ هزار یورو از فدراسیون فوتبال ایران می‌گیرد که برای او رقم بسیار بالایی است
وی افزود: جالب است که بگویم تهیه کنندگان برای تقریبا 100 نفری که در این فیلم کار کرده اند حدوداً 1000 صفحه قرارداد تنظیم کرده اند که من امیدوارم روزی این تجربه را با دوستانم به اشتراک بگذارم، چون فکر می کنم زمانی تولید یک فیلم مشترک موفق و ارزشمند است که بتواند به رشد فنی، تکنیکی و تجاری سینمای ایران کمک کند و البته این همکاری ها می تواند منجر به بهبود ساختارهای حقوقی سینمای ایران هم بشود که برای همکاری های سینمایی موفق می بایست ساختارهای ما مبتنی بر استانداردهای روز جهان باشد. به عنوان مثال در مسالۀ نمایش فیلم ها در روی پلتفرم های آنلاین شرایط جدیدی شکل گرفته است که تقریبا تمام قراردادهای فیلم ما هم با تمرکز جدی روی این شکل گرفته است. مثلا ما برای استفاده از یک مدل خودروی خاص که البته همیشه در خیابان می بینیم، باید قراردادی تنظیم می کردیم تا آنها اجازه استفاده از این خودرو و برندشان را به ما بدهند.
چطور می‌شود فردی با 600 هزار یورو قرارداد سالانه، قراردادی دو میلیون و 230 هزار یورویی می‌بندد که برای سه و سال نیم حدود هشت میلیون یورو می‌شود؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ