اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل مسلحانه مولوی کریم‌بخش سپاهی امام جماعت مسجد روستای کوران شهرستان مهرستان پس از ۶ ماه زندگی مخفیانه خبر داد.
سردار جلیلیان؛ ماموران انتظامی در اقدام ضربتی و غافلگیرانه و در عملیات هماهنگ موفق شدند عاملان قتل را در مخفیگاهشان پس از ۶ ماه زندگی مخفیانه دستگیر کنند.
یک هفته‌ای از قتل هولناک صحابه ۳ ساله می‌گذشت که گره معمای قتل او با دستگیری آدم ربایان و عاملان قتل باز شد. تحقیقات نشان می‌داد که زن جوان به نام افسانه به همراه دو دخترش و پسر دوستش به نام محسن نقشه کودک ربایی را کشیده بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان قتل زن جوان در جریان سرقت خودروی شاسی بلند در اطراف تهران خبر داد.
نیروهای پلیس در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ماموریت‌های متعددی را مانند دستگیری عاملان قتل زن جوان و دستگیری قاچاقچی‌های مواد مخدر انجام دادند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد جوان در تهران، خبر داد و گفت: همسر مقتول نقشه جنایت را طراحی کرده بود.
قبل از دربی مادرید، دسته ای از هواداران افراطی اتلتیکو بار دیگر وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال، را هدف گرفته و خبرساز شدند. امروز مشخص شد که تعدادی از آنها در یک قتل معروف در سال 2014 نقش داشته اند.
قبل از دربی مادرید، دسته ای از هواداران افراطی اتلتیکو بار دیگر وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال، را هدف گرفته و خبرساز شدند. امروز مشخص شد که تعدادی از آنها در یک قتل معروف در سال 2014 نقش داشته اند.
غلامعلی صادقی رئیس دادگستری خراسان رضوی در تشریح این حادثه گفت: در این مراسم عروسی که روز شنبه ۱۵ بهمن در شهرستان رشتخوار برگزار شد ۱۴ نفر در یک نزاع زخمی و چهار نفر نیز کشته شدند.
آخرین آمار کرونا در ایران/ غافلگیری وحشتناک!/ ربودن پدر پولدار به دستور پسر ناخلف/ عامل نزاع مرگبار خیابانی به دام افتاد/ قتل زن آرایشگر و همسر سابقش در جدال مسلحانه/ مرد سالخورده در خانه قدیمی به قتل رسید/ عاملان قتل زن جوان در باغ متروکه قصاص نشدند/ معمای تنفس مصنوعی به مرد کریستالی!/ میخواستم پولدار شوم قاتل شدم
بازداشت عاملان قتل مرد جوان در شرق تهران
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختر آواره!/ قاتل در محل جنایت دستگیر شد/ انفجار تانکر سوخت در شازند حادثه ساز شد/ دستگیری عاملان قتل در باوی/ ماجرای هولناک قتل شوهر و فرزند برای جلوگیری از مهاجرت!/ متهمان، تعرض به ۷ زن را انکار کردند/ اعتراف دزدان بدل انداز به ۶۰ فقره سرقت!/ جنایت به خاطر ۸ میلیارد تومان بیت کوین
دستگیری عاملان قتل در باوی
زن جوان تهرانی که دو مرد را اجیر قتل شوهرش در تهرانپارس کرده بود، به همراه عاملان جنایت توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عاملان تیراندازی و قتل در کمتر از ۲۴ در این شهرستان خبر داد.
رئیس جمهور خانواده‌های شهدا را مایه آبرو، افتخار و عزت جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد و گفت: شهدا و جانبازان ارزشمندترین و مهمترین دارایی‌های خود، یعنی جانشان را در مسیر امتحان الهی به میدان آوردند و لذا در ابتلا و امتحان خود نمره قبولی گرفتند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بدهکار مهریه، چک ۴۰۰ میلیونی را قورت داد!/ دستگیری قاتل طلافروش همدانی در بندرعباس/ عاملان زورگیری از نوجوانان و سالخوردگان به زانو در آمدند/ کشف ظروف سفالی و پرده‌های شیشه‌ای/ دستبرد هکر‌ها به یک صرافی در مشهد/ سینی مسی ۵ میلیونی بهای قتل خواهرزن/ راز گوشی قاپی‌های موتورسوار سیاه پوش!/ دسیسه‌های هولناک زن جوان برای قتل شوهر
پس از انتشار تصاویر قتل اسرای جنگی روسیه توسط نیروهای اوکراینی، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که همه عاملان این جنایت شناسایی و مجازات خواهند شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ طلاق به خاطر گذشته تلخ/ پایان قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی/ کشف جسد در بزرگراه/ قتل در پاتوق شبانه/ انفجار هولناک تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر بنزین/ مرگ سارقی که به همدستش نارو زد/ راز جنایت در تصاویر زن غریبه!/ قصاص و ۸۹ سال حبس برای عاملان قتل مرد ثروتمند
قصاص و ۸۹ سال حبس برای عاملان قتل مرد ثروتمند
مأموران در گزارش خود به بازپرس جنایی اعلام کردند: مقتول در حالی پیدا شده بود که دست‌هایش را از پشت بسته و شالی دور گردنش گره خورده بود و به نظر می‌رسید که از خانه او سرقت هم شده است.
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به انتشار نتایج تحقیقات ارتش رژیم صهیونیستی درباره قتل شیرین ابوعاقله، خواستار تعیین عاملان تیراندازی به سوی این خبرنگار فلسطینی شد.
وزیر خارجه روسیه ترور دختر فیلسوف مطرح این کشور را «جنایتی وحشیانه و نابخشودنی» خواند.
عاملان یک نزاع مسلحانه هولناک که با شلیک گلوله به سمت یکدیگر، مرگ دلخراش پاکبان بی گناهی را رقم زده بودند، با دستور قاضی ویژه قتل عمد مشهد به محل وقوع جنایت هدایت شدند تا صحنه قتل را مقابل دوربین قوه قضاییه بازسازی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ