روسیه کشورهای بالتیک را به انجام اقدامات تحریک آمیز برای تشدید درگیری ها متهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: عملیات در اوکراین برای آینده‌ای قابل پیش‌بینی ادامه خواهد داشت.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد: لهستان مستعد تشدید تنش است؛ کرملین هیچ اطلاعاتی در ارتباط با بازداشت یک شهروند بلاروس در لهستان به‌اتهام جاسوسی به‌نفع روسیه ندارد.
سخنگوی کرملین می‌گوید که روسیه از دخالت کی‌یف در حملات به پل کریمه مطلع بوده است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: مسکو نه می‌خواهد و نه بر اساس قوانین تحمیل شده توسط سایر کشورها زندگی خواهد کرد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: مسکو نه می‌خواهد و نه بر اساس قوانین تحمیل شده توسط سایر کشورها زندگی خواهد کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که گروه «بریکس» قصد دارد برای گسترش اعضای خود اقدام کند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز با نگران‌کننده توصیف‌کردن اوضاع در کشور نیجر گفت: مسکو از احیای سریع حاکمیت قانون در این کشور حمایت می‌کند.
پسکوف در مصاحبه با شبکه «راشاتودی» گفت: «روسیه به تلاش‌های خود برای کمک به جمهوری عربی سوریه و بازگرداندن این کشور به جمع کشور‌های عربی ادامه خواهد داد».
پوتین در پیام تسلیتی که از سوی کرملین برای مرگ برلوسکنی منتشر کرد، نوشت: "لطفا مراتب تسلیت ما از بابت مرگ سیلویو برلوسکنی، سیاستمدار ایتالیایی برجسته را بپذیرید. برلوسکنی در روسیه به عنوان یک حامی اصولی و ثابت قدم تقویت روابط دوستانه بین کشورهای ما در یاد باقی خواهد ماند. "
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که رئیس‌جمهور این کشور آماده گفتگو با مقامات دیگر کشورها است.
سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد کشورهای زیادی هستند که تمایل به ورود به درگیری اوکراین را دارند.
«باسیل کاراتزاس»، مدیرعامل شرکت «مشاوران دریایی‌کارتزاس» مستقر در نیویورک می‌گوید که اکثر کشتی‌‌‌‌‌‌های موجود در ناوگان سایه متعلق به شرکت‌های فراساحلی در کشورهایی مانند پاناما، لیبریا و جزایر مارشال با قوانین کشتیرانی ملایم‌‌‌‌‌‌تر هستند. او می‌گوید: «یک کشتی، می‌تواند به‌‌‌‌‌‌سادگی نام خود را تغییر دهد، می‌تواند حتی مالکیت خود را در حین حمل‌ونقل تغییر دهد.»
کرملین با تکرار اظهارات رئیس جمهور سابق آمریکا، اعلام کرد که تصمیمات واشنگتن و فشار کاخ سفید بر سایر کشورها برای ارسال تانک به اوکراین، تنش در کی‌یف را تشدید کرده است.
کرملین می‌گوید تانک‌های عرضه شده توسط ایالات متحده و کشور‌های غربی در اوکراین سوزانده خواهند شد.
سناریوی دوم برای شکست روسیه شامل شکست در بحبوحه تشدید تنش است. کرملین به شکلی پوچ انگارانه به دنبال طولانی کردن جنگ در اوکراین است و درعین‌حال کمپین اقدامات خرابکارانه ناشناخته را در کشورهای حامی کی‌یف و خود اوکراین آغاز کرده است. در بدترین حالت، روسیه می‌تواند دست به انتخاب گزینه حمله هسته‌ای به اوکراین بزند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز به فرمان «پوتین» درباره ممنوعیت فروش نفت از سوی مسکو به کشورهای غربی واکنش نشان داد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز تصریح کرد: انرژی روسیه به کشورهای خواهان وضع سقف قیمتی فروخته نمی‌شود.
بنا به اعلام یک مقام دولتی روسیه، شرکت در اجلاس کشورهای شرق آسیا در برنامه رئیس جمهور این کشور قرار ندارد.
سخنگوی کاخ کرملین می‌گوید که اگر عوامل تخریب خطوط لوله نورد استریم به طور علنی معرفی شوند، کشورهای اروپایی انگشت به دهان خواهند ماند.
سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه در دیدار با همتای ترکیه‌ای خود پیشنهاد ایجاد «هاب گازی» در ترکیه برای توزیع گاز روسیه به دیگر کشورها را مطرح کرده است.
پسکوف گفت: «روسیه و چین با درک روابط دوجانبه خود به دنبال حکومت بر کل جهان نیستند، ما می‌دانیم که برخی کشور‌های دیگر چنین تمایلی دارند».
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد کشورهای غربی در اجرای تعهدات خود در قبال صادرات روسیه درست عمل نمی کنند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد صادرات نفت تنها به کشورهایی صورت می گیرد که به شرایط بازار احترام بگذارند.
مقامات لتونی روز جمعه ۴ شهریور ماه، اعلام کردند که بنای یادبود دوران شوروی در جنگ جهانی دوم را که به یاد پیروزی ارتش سرخ بر آلمان نازی ساخته شده بود، تخریب کردند. این بنای یادبود پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین به محل تجمع هواداران کرملین در لتونی تبدیل شده بود. کشور‌های لتونی، استونی و لیتوانی مواضعی سختگیرانه در برابر تهاجم روسیه به اوکراین اتخاذ کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ