سرمربی پرتغالی سپاهان قبل از جدال با گل‌گهر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی ایران در اردوی تیم کایسری اسپور ترکیه حضور یافت.
در آستانه فیفادی و دیدار تدارکاتی ایران برابر بلغارستان از دو بازیکن گل‌گهر برای حضور در سفارت و دریافت ویزا دعوت شده است.
حسین پورحمیدی امروز برای تحویل پاسپورت خود به سفارت بلغارستان راهی تهران شد.
سرمربی تیم ملی از دعوت بازیکن دورگه به تیم ملی اعلام بی‌خبری کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای تماشای بازی گل‌گهر و پیکان در ورزشگاه پاس قوامین حضور یافت.
امیر قلعه‌نویی و دستیارانش برای تماشای دیدار پیکان و گل‌گهر به ورزشگاه رفتند.
قلعه‌نویی کنار پیوس و همبازیان قدیمی‌اش
هادی عقیلی می‌گوید مشتاقانه در انتظار تقابل تیم ملی ایران و قطر خواهد بود و شک ندارد شاگردان قلعه‌نویی برابر کی‌روش پیروز می‌شوند.
امیر قلعه‌نویی بازی دوستانه تراکتور مقابل مس رفسنجان را تماشا می‌کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال از سرمربی اسبق تیم ملی شکایت ‌کرد.
قلعه‌نویی برای امضای قراردادش با فدراسیون شرط گذاشت
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: باید در خصوص واکنش‌هایی که برخی از دوستان ما داشتند بگویم خودتان رزومه افرادی مانند الهویی را بررسی کنید و ببینید او شرایط لازم را دارد یا خیر.
فهرست تیم ملی، تغییرات کمی نسبت به سال‌های قبل دارد. الان نمی‌شود عملکرد او را بررسی کرد اما برای این که بهانه دست او ندهند، فدراسیون باید همه امکانات را برای او و تیم ملی فراهم کنند و آن وقت او نشان دهد که چند مرده حلاج است.
قلعه‌نویی افزود: به غیر از نتیجه‌ای که به دست آمد ما امروز یک پیروزی دیگر هم کسب کردیم. وقتی بیرانوند و عزت اللهی مصدوم شدند به عزت‌اللهی گفتیم برای سلامتی‌ات تعویض‌ات کنیم اما او گفت که ادامه می‌دهم. وقتی شما چنین بازیکنانی دارید که با قلب‌شان برای تیم کشورشان بازی می‌کنند، شما مربی ثروتمندی هستید و من از بازیکنانم تشکر می‌کنم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از قهرمانی این تیم در تورنمنت کافا از عملکرد شاگردانش در دیدار فینال ابراز رضایت کرد و گفت: با داشتن بازیکنان اینچنینی مربی ثروتمندی هستم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: برنامه خوبی برای ریکاوری داریم تا خودمان را برای بازی برابر قرقیزستان آماده کنیم.
سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد باشگاه‌ها باید بازیکنان امید خود را در اختیار تیم المپیک قرار بدهند.
به نظر می‌رسد که یک بار دیگر باید منتظر تقابل ایران و کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا باشیم.
با توجه به جدایی امیر قلعه‌نویی احتمالا نساجی مازندران خیلی خوش‌بینانه‌تر از بازی رفت به کسب سه امتیاز مقابل گل‌گهر می‌اندیشد.
تدبیری که دو سرمربی لیگ برتری برای نیمه دوم تیمشان داشتند نشان داد آنها در شرایط و موقعیت های سخت قدرت ریسک خود را از دست می دهند و به استقبال خطری می روند که می تواند به سختی مجازاتشان کند.
شاگردان امیر قلعه‌نویی از دو بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند.
سرمربی باتجربه تیم فوتبال گل‌گهر به هیچ وجه قصد کنار کشیدن از جنگ قهرمانی لیگ بیست و دوم را ندارد.
بعد از بازگشت به ترکیب اصلی، بازیکن باتجربه سرخپوشان امیدوار است این روند را در رقابتی سخت حفظ کرده و بتواند در تیم تاثیرگذار ظاهر شود.
بعد از پشت سر گذاشتن یک هفته سخت پیروزی برابر سپاهان می‌توانست انگیزه را به گل‌محمدی برگرداند اما تیم او از این مهم باز ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ