شورای عالی انتخابات ترکیه امروز در بیانیه‌ای تأیید کرد: رقابت میان اردوغان و قلیچداراوغلو به دور دوم کشیده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت میان ایران و آمریکا برای کسب عنوان قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان جهان در حالی است که تنها یک برد ۳ آزادکار ایران در فینال و یک‌ کشتی‌گیر در رده‌بندی، قهرمانی را برای ایران رقم خواهد زد.
دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: واقعیت امر این است که وقتی همه کاندیدا‌های اصلاح‌طلب ردصلاحیت شوند اگر انتخابات تناسبی هم برگزار شود به رقابت داخلی میان خود آقایان تبدیل می‌شود.
حرف و حدیث ها درباره  انتخاب آذر منصوری به ریاست جبهه اصلاحات همچنان ادامه دارد. روزی از نگرانی جریان راست و میانه اردوگاه اصلاح طلبی از انتخاب او  و اتخاذ رویکرد تحریمی در قبال انتخابات مجلس آینده سخن به میان می آید و  یک روز هم  از محکومیت قضایی آذر منصوری و احتمال مثبت شدن سوء پیشینه او توسط وزارت کشور خبر می دهند.
روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا در میان پرداختن سوژه‌های مختلف نقل و انتقالاتی، به جایزه پسر طلایی فوتبال اروپا هم پرداخته‌اند.
پس از پایان رقابت های قهرمانی جهان باکو، تیم های برتر و بهترین های این رویداد در ۲ گروه بانوان و آقایان معرفی شدند که تیم ملی ایران به عنوان پنجمی این مسابقات رسید.
مبارزه و رقابت برای منابع درون گونه ها نیز وجود دارد. مگس‌های نر چنین رفتار تضاد محور و پرخاشگرانه‌ای از خود نشان می‌دهند، زیرا زمان نسبتاً کوتاهی برای جفت‌گیری با ماده‌های همنوع خود دارند: فقط چند هفته تا زندگی، مبارزه با خواستگاران و جفت‌گیری. سپس پیروزها DNA تهاجمی خود را به نسل بعدی مگس‌ها منتقل می‌کنند.
رییس آینده فدراسیون بوکس از میان 4 کاندیدای تایید صلاحیت شده انتخاب می شود.
دربی انتخاباتی ترکیه میان کمال قلیچدار اوغلو و رجب طیب اردوغان همچنان در جریان است و به نظر می رسد اردوغان پیروز این دور از رقابت ها خواهد بود.
اگر توافق میان ایران و ایالات متحده برای تبادل زندانیان اجرایی شود؛ سه نفر شامل سیامک نمازی، مراد طاهباز و عماد شرقی آزاد و براساس موارد پیشین، با پروازی عمانی ابتدا به مقصد مسقط و پس از آن به آمریکا پرواز خواهند کرد.
در حالی که به روزهای پایانی اولین ماه سال جدید نزدیک می شویم، پاسکاری عجیب میان شورای رقابت و وزارت صمت مبنی بر اعلام قیمت های جدید خودرو، بسیاری از مردم و متقاضیان خرید خودرو را دچار سردرگمی کرده است.
در رقابت قرن میان ایالات متحده با چین عامل تعیین کننده قدرت نوآوری خواهد بود. سیستم مهاجرت منسوخ ایالات متحده مانع از ورود افراد با استعداد بسیار زیاد می‌شود.
از میان سرمربیان تیم‌های باقی مانده در جام حذفی 5 نفر سابقه قهرمانی در این تورنمنت را در کارنامه دارند و به دنبال تکرار آن هستند.
مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه نقش‌ جهان برای دیدار جام حذفی میان تیم‌های سپاهان و پرسپولیس صادر شد.
از میان ۱۰ کاندیدایی که برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کرده اند، تنها مدارک سه نفر از آنها به تائید کمیسیون تطبیق رسیده است.
از میان ۱۰ کاندیدایی که برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کرده اند، تنها مدارک سه نفر از آنها به تائید کمیسیون تطبیق رسیده است.
از میان ۱۰ کاندیدایی که برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کرده اند، تنها مدارک سه نفر از آنها به تائید کمیسیون تطبیق رسیده است.
تسلا خودروهای الکتریکی را در تایلند در میان رقابت برندهای ارزان‌تر عرضه می‌کند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: هوش مصنوعی و برنامه نویسی از رشته‌هایی هستند که زمینه آموزش آنها می‌تواند از سنین ۱۲ سال به بالا صورت گیرد.
انتخابات میان دوره‌ای زمینه ساز رقابتی بزرگ میان ترامپ و دیسانتیس برای نامزدی جمهوری خواهان است و این احتمال را افزایش داده که برنده آن رقابت با رئیس جمهور فعلی دموکرات روبرو شود که تلاش کرده برای نامزدی و انتخاب مجدد از هرگونه چالش مخربی اجتناب ورزد.
علیرغم آن که روند فعلی به نفع دموکرات‌ها نیست رقابت کماکان ادامه دارد. در کمتر از یک هفته مانده به پایان روند انتخابات تحلیل «اکونومیست» مبتنی بر آن است که هر یک از طرفین می‌تواند ۴۵ یا ۵۵ کرسی سنا را کسب کنند.
با اضافه شدن سیدحسین حسینی رقابت میان گلرهای تیم ملی سخت تر از قبل دنبال می شود.
فروپاشی مذاکرات برای حصول توافق هسته‌ای میان تهران و قدرت‌های جهانی می‌تواند ایران را از نفت و گاز بالادستی دور کند و به سمت محصولات پالایش شده سوق دهد.
وزیر امور خارجه روسیه امروز در مصاحبه ای اعلام کرد: تاخیر در مذاکرات میان مسکو و کی یف امکان دستیابی به توافق را پیچیده می کند.
رحمت‌الله نبیل، رییس سابق امنیت ملی افغانستان در رشته توییتی به نقل از منابع خود نوشته است که رقابت شدیدی برای جانشینی ملا حسن آخوند میان سران طالبان شکل گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ