از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر ژوزه مورایس با ترکیب ثابتی تیمش را راهی دیدارهای لیگ برتر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه منچستریونایتد قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد یک‌ساله را به جانی اوانز، مدافع ایرلندی، بدهد.
مخبر با اشاره به شایعات اخیر در خصوص افزایش قیمت بنزین افزود: اینگونه شایعات و همچنین مصوبه مجلس برای اعمال محدودیت در کارتهای سوخت باعث شد که در برخی جایگاه ها شاهد صف های طولانی و ازدحام باشیم که خوشبختانه در بازدیدهایی که امروز از برخی جایگاهها داشتم، شرایط به نسبت عادی بود و مردم رضایت بیشتری داشتند.
وزارت کشاورزی عراق از تصمیم جدید خود درباره چند محصول زراعی در این کشور خبر داد.
همزمان با ادامه تحرکات گروه‌های فلسطینی علیه اشغالگران، رژیم صهیونیستی درصدد احداث دیوار امنیتی در مرز با اردن است.
ژاوی باید به زودی وینگر راست و چپ اصلی خود برای فصل پیش رو را انتخاب کند که قطعا کار دشواری است.
پیام اینستاگرامی علی بیرانوند، ابراز تمایل آشکار او به جدایی از پرسپولیس است؟
با وجود جو هیجانی که در این مورد شکل گرفته تصمیم به کناره‌گیری یا عدم اعزام تیم ملی والیبال به آمریکا از آن دست تصمیمات دشواری است که نیاز به بررسی موارد زیادی دارد. فارغ از علاقه سفر به آمریکا، این مورد را باید از لحاظ فنی هم مورد ارزیابی قرار داد؛ همان‌طور که عنوان شد والیبال ایران در دو هفته نخست نتایج چندان درخوری نگرفته، ولی با توجه به عملکرد رقبا، ساده‌ترین تیم‌هایی که قرار است ایران با آن‌ها روبه‌رو شود در همین آناهایم آمریکا خواهد بود
مشخص نیست یحیی که پیش از این هم نشان داده بود مرد روز‌های سخت است، چرا وارد این بازی شده و حرف از رفتن زده است. درست است که او سال دشواری را سپری کرد و بخشی از تمرکزش را پای حوادث و اتفاقات اجتماعی سال پیش از دست داد، ولی تصمیم به جدایی بعد از کسب سه‌گانه تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد.
مسعود زمانی می‌گوید: یک موضوعی صحت دارد و آن این است که درآمد دولت از پهنای باند بیشتر شده است. همراه اول و ایرانسل از محل استفاده مردم از فیلترشکن‌ها درآمدشان افزایش یافته، چون دائما ترافیک بین‌المللی به مشتریان عرضه می‌کنند. پس بنابراین به صورت غیرمستقیم از فروش فیلترشکن‌ها و فیلترینگ بهره برده‌اند. اگر برخی دوستان، اینترنت را فیلتر کردند تا درآمدزایی از فروش فیلترشکن داشته باشند تصمیم درستی نیست، چون راهکار بهتری هم وجود داشت تا بتوانند درآمدزایی کنند.
هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ، رسما اخراج اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ را اعلام کرد.
پیروزی خاتمی رابطۀ ایران و اروپا را که بر اثر دادگاه میکونوس به بحران کشیده شده بود، به خودی خود ترمیم کرد و لحن آمریکا را نیز در برابر تهران تغییر داد. با این حال، خاتمی مجوز تشنج‌زدایی در روابط با واشنگتن را دریافت نکرد و فقط به او اجازه داده شد در حد کاهش و کنترل تنش‌ها با شبکۀ سی‌ان‌ان مصاحبه کند و خواهان ایجاد شکافی در دیوار بی‌اعتمادی بین دو کشور شود و بس!
رئال مادرید باید تصمیم دشواری را در تابستان 2024 برای خرید دو فوق ستاره حال حاضر دنیای فوتبال بگیرد.
چیرو ایموبیله، کاپیتان لاتزیو، از تصمیم مائوریتزیو ساری برای تعویضش بسیار عصبانی شد و این عصبانیت را روی نیمکت نشان داد.
حرف‌های حسن روحانی در دوره انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی این هشدار را به همه داد که اگر این گروه قدرت را به‌صورت رسمی در دست بگیرند دیگر کسی جلودارشان نیست: «من این‌ها را می‌شناسم. این‌ها روزی در جلسه‌ای تصمیم گرفته بودند در پیاده‌رو‌های تهران دیوار بکشند و مردانه، زنانه در پیاده‌رو ایجاد کنند. همانطور که در محل کارشان بخش‌نامه جنسیتی زنانه و مردانه اعلام کردند.»
اتو می‌گوید: «دوشی که ما استفاده می‌کردیم باعث نشت آب در کاشی‌ها شده بود و چون احتمال می‌دادیم عایق رطوبتی در زیر کاشی‌ها وجود نداشته باشد، تصمیم گرفتیم دیوار را از نو بسازیم.»
والدین پیکه از دست شکیرا تصمیم به اسباب‌کشی گرفته‌اند. ماجرا از این قرار است که خانه سابقی که پیکه و شکیرا در بارسلونا در آن زندگی می‌کردند و حالا خواننده کلمبیایی در آن مستقر شده؛ دیوار به دیوار خانه والدین پیکه است.
آذر منصوری گفت: دیوار بی‌اعتمادی نسبت به ناتوانی مدیریت سیاسی کشور در حل مشکلات جامعه و تامین یک زندگی مطلوب به سادگی ترمیم نخواهد شد. ما کماکان یکی از راه‌های تحقق حکمرانی خوب را مشارکت همگانی و رقابت معنادار سیاسی در انتخاباتی آزاد و عادلانه می‌دانیم و کماکان برای شکل‌گیری گفت‌وگوی ملی تلاش خواهیم کرد.
محمد مهاجری: «شرایط ورود به دانشگاه در کشور کره شمالی بسیار دشوار است؛ فردی که تصمیم ورود به دانشگاه را دارد، هم می‌بایست جزو خانواده‌های برتر یا خواص جامعه باشد و هم از یکسری حقوق اجتماعی بخصوصی برخوردار باشد.»
آنتونیو متئو لاهوز در آخرین دقیقه از بازی ایران و امریکا تصمیم دشواری را اتخاذ کرد که اعتراض شدید اعضای تیم بازنده را به همراه داشت.
پاری سن ژرمن فصل را با نتایج درخشانی شروع کرده، اما هنوز رابطه کیلیان امباپه و نیمار ترمیم نشده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد تصمیم سیاسی در خصوص دشوار کردن صدور روادید برای اتباع روس صورت گرفت.
فرهاد مجیدی در نخستین مصاحبه مفصل خود پس از جدایی از استقلال، اعلام کرد این تصمیم و حضور در اتحاد کلباء برای او خیلی سخت و دشوار بوده است.
فرهاد مجیدی در نخستین مصاحبه مفصل خود پس از جدایی از استقلال، اعلام کرد این تصمیم و حضور در اتحاد کلباء برای او خیلی سخت و دشوار بوده است.
جذب غیرمنتظره پیام نیازمند به یکباره رشید مظاهری را در برزخ قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ