کارلوس کی‌روش پس از جدایی از تیم ملی فوتبال ایران به قطر می‌رود و قرارداد خود را با تیم ملی این کشور که تا جام جهانی ۲۰۲۶ اعتبار دارد، امضا می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتنهام مذاکرات جدیدی را برای جذب روملو لوکاکو از چلسی آغاز کرده است.
امیر عابدزاده، دروازه‌بان ملی‌پوش ایران که در باشگاه پونفرادینا اسپانیا بازی می‌کرد و کار خود را با این تیم به پایان برد، حالا در مرحله انتخاب تیم جدید است و گفته می‌شود ممکن است به فوتبال ایران بیاید؛ اما با توجه به حضور دو دروازه‌بان ملی‌پوش در استقلال و پرسپولیس احتمالا مقصد او هیچکدام از این دو تیم نباشد.
باشگاه استون ویلا برای جذب نیکولو زانیولو با باشگاه گالاتاسرای به توافق دست پیدا کرده است.
لئاندرو پاردس، بازیکن پاری سن ژرمن، در آستانه انتقال به گالاتاسرای ترکیه قرار گرفته است.
یک روزنامه اماراتی مدعی شد آندرس اینیستا امروز راهی این کشور می‌شود و با تیم الامارات قرارداد امضا خواهد کرد.
آندرس اینیستا، هافبک اسپانیایی سابق بارسلونا به باشگاه راس‌الخیمه امارات می‌پیوندد تا رویای هم تیمی شدن دوباره او لیونل مسی در اینتر میامی پایان یابد.
باشگاه یوونتوس تمایل دارد تا لئوناردو بونوچی به آژاکس منتقل شود.
نیمار : امیدوارم این فصل هم برای این تیم بازی کنم
کارلو انچلوتی در نشست خبری امروز خود بار دیگر از وینیسیوس دفاع کرد و گفت که هیچکس فراموش نکند که وینیسیوس در جریانات اخیر قربانی است و نه مقصر.
«میک مک‌درموت» مربی سابق تیم ملی ایران و استقلال از همکاران خود در یک باشگاه ایرلندی خداحافظی و اعلام کرد که قصد دارد به کادر فنی کارلوس کی‌روش در قطر اضافه شود.
محمدحسین کنعانی‌زادگان در پی انتشار کامنتی پای پست اینستاگرامی کارلوس کی‌روش از سوی کمیته اخلاق مقصر شناخته شد.
طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، کارلوس کی‌روش قطعا سرمربی تیم ملی قطر خواهد شد.
کارلوس کی‌روش پس از جدایی از تیم ملی فوتبال ایران امروز به قطر می‌رود و قرارداد خود را با تیم ملی این کشور که تا جام جهانی ۲۰۲۶ اعتبار دارد، امضا می‌کند.
مورایس مقصد بعدی کارلوس کی‌روش را اعلام کرد!
کارلوس کی‌روش بامداد امروز همراه با دستیاران خود تهران را به مقصد لیسبون ترک کرد.
ظاهرا بلیط برگشت کارلوس کی روش و دستیارانش تهیه شده و آنها یکشنبه تهران را به مقصد زادگاهشان ترک می کنند.
شاگردان کارلوس کی‌روش با تعداد پاس کم و آمار ضعیف‌تر نسبت به تمام رقبای خود جام جهانی را تمام کردند.
جواد خیابانی در اظهاراتی به شدت از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی انتقاد کرد و خطاب به او گفت: «فکر می‌کنی علامه دهری!» او از اینکه کارلوس کی روش یک فوروارد اضافه به جام جهانی نبرد انتقاد کرد. خیابانی گفت: «چرا کارلوی کی‌روش نمی‌پذیرد که مقصر باخت اوست.»
تیم ملی فوتبال ایران با کارلوس کی‌روش پنجمین ناکامی خود را هم تجربه کرد تا فدراسیون فوتبال پس از میلیاردها تومان هزینه در ۱۱ سال گذشته نتواند به دو خواسته اهالی این رشته جامه عمل بپوشاند.
تیم ملی فوتبال ایران با ارائه عملکردی فاجعه‌بار سنگین‌ترین شکست خود را در تاریخ جام‌های جهانی با سرمربیگری کارلوس کی‌روش تجربه کرد.
سعید عزت‌اللهی یکی از ۲۶ بازیکن دعوت‌شده کارلوس کی‌روش به تیم‌ملی خواهد بود.
پی اس جی شب گذشته با وجود برتری 2-1 در زمین یوونتوس نتوانستدبه عنوان صدرنشین راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود. کیلیان امباپه غیبت نیمار در این بازی را تاثیرگذار عنوان کرد.
از فهرست نهایی کارلوس کی‌روش برای جام‌جهانی2014، تنها «3‌بازیکن» هنوز در تیم ملی عضویت دارند؛ 3‌بازیکنی که حالا می‌توانند یک تجربه فوق‌العاده را در قطر به‌دست بیاورند.
سرمربی اسبق تیم ملی ایران روز سه شنبه مقصد بعدی خود را مشخص خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ