نیمار : امیدوارم این فصل هم برای این تیم بازی کنم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاتنهام مذاکرات جدیدی را برای جذب روملو لوکاکو از چلسی آغاز کرده است.
امیر عابدزاده، دروازه‌بان ملی‌پوش ایران که در باشگاه پونفرادینا اسپانیا بازی می‌کرد و کار خود را با این تیم به پایان برد، حالا در مرحله انتخاب تیم جدید است و گفته می‌شود ممکن است به فوتبال ایران بیاید؛ اما با توجه به حضور دو دروازه‌بان ملی‌پوش در استقلال و پرسپولیس احتمالا مقصد او هیچکدام از این دو تیم نباشد.
باشگاه استون ویلا برای جذب نیکولو زانیولو با باشگاه گالاتاسرای به توافق دست پیدا کرده است.
لئاندرو پاردس، بازیکن پاری سن ژرمن، در آستانه انتقال به گالاتاسرای ترکیه قرار گرفته است.
یک روزنامه اماراتی مدعی شد آندرس اینیستا امروز راهی این کشور می‌شود و با تیم الامارات قرارداد امضا خواهد کرد.
آندرس اینیستا، هافبک اسپانیایی سابق بارسلونا به باشگاه راس‌الخیمه امارات می‌پیوندد تا رویای هم تیمی شدن دوباره او لیونل مسی در اینتر میامی پایان یابد.
حسین امیرعبداللهیان پس از دیدار نهایی با همتای پاکستانی خود و جمع بندی مذاکرات دو روز گذشته، کراچی را به مقصد تهران ترک کرد.
باشگاه یوونتوس تمایل دارد تا لئوناردو بونوچی به آژاکس منتقل شود.
متیو رتگی، مهاجم تیم ملی ایتالیا، برای پیوستن به جنوا با مدیران این باشگاه به توافق رسیده است.
دومینیک لیواکوویچ، گلر کرواسی در جام جهانی، با فنرباغچه ترکیه به توافق نهایی رسید. سال گذشته گفته می‌شد بایرن مونیخ او را می‌خواهد.
آبگوشت، محصول زندگی یکجانشینی است و کباب، خوراک زندگی کوچ‌نشینی و کوچندگان تنها هنگامی که به مقصد نهایی می‌رسیدند، فرصت و شرایط بارگذاشتن آبگوشت را می‌یافتند.
سرخیو بوسکتس تا زمانی که مسی برای فصل بعد خود تصمیم نگیرد، مقصد آینده خود را انتخاب نخواهد کرد.
جامعه مدرسین در بیانیه‌ای تاکید کرد: قویاً اعلام کنیم قاطبه مردم فهیم ایران مقید به احکام شرع و موازین اخلاقی هستند و آن چه تعداد محدود هنجار شکنان را بیش نمایی می‌کند مسأله شبه روایت‌ها و انتشار سازمان یافته ناهنجاری‌ها در رسانه‌های خاص است. تکثیر و باز نشر افراطی این فیلم‌ها و عکس‌ها، جامعه بانشاط را دچار نوعی سرخوردگی می‌کند.
برخی از نقاط گردشگری بسیار شلوغ و پرجمعیت‌اند و به همین دلیل معمولا گران‌تر از نقاط دیگر هستند؛ بنابراین اگر می‌خواهید سفری ارزان‌قیمت داشته باشید، مقصد‌هایی را در نظر بگیرید که خلوت و ارزان‌تر هستند.
رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده، در نهایت با لبخند رضایت تهران را به مقصد اصفهان ترک کردند.
کتانی سفید دنی آلوز ممکن است در نهایت باعث شوند او در ماجرای رسوایی تعرض جنسی علیه یک زن جوان مقصر شناخته شود.
مدیر ورزشی باشگاه اتلتیکو ایندپندینته اعلام کرد که اعضا و هواداران این باشگاه نسبت به بازگشت مارتینز در هر زمانی هیجان زده هستند.
مادر المیرا اظهار کرد: در نهایت فهمیدیم که حامد عکس‌های خصوصی المیرا را نه تنها برای بهزاد بلکه برای فامیل و دوست و آشنایان ارسال کرده است. دخترم وقتی از این ماجرا باخبر شد از شدت ناراحتی تا صبح نخوابید. صبح روز بعد هم با ناراحتی به محل کارش رفت، اما چند ساعت بعد به ما خبر دادند که او فوت کرده است. ما حامد را در مرگ دخترم مقصر می‌دانیم و از او شکایت داریم.
دو ماده شیر گله‌ای بزرگ از بوفالو‌ها را به دام انداختند و از ابتدا مشخص بود که قصدشان دزدیدن یکی از گوساله است. آن‌ها برای اینکه به مقصد خود برسند از هر طرف به گله حمله کردند تا بوفالو‌ها دچار ترس شوند و یکی از ماده شیر‌ها موفق به دزدیدن بچه بوفالو شود. نقشه‌ای که در نهایت به ثمر می‌نشیند و دو ماده شیر موفق به دزدیدن گوساله و شکارش می‌شوند.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: احتمالاً سفر استانی بعدی رئیس‌جمهور نیز به استان بوشهر باشد و در صورت نهایی شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.
موضوع این است که مشخصا فروش اموال و انتشار اوراق نوعی منبع درآمد موقت محسوب می‌شود و نمی‌توان برای هزینه‌های ثابت و پایدار، روی آن‌ها حساب باز کنیم. اما متاسفانه مجلس در دوره‌های مختلف به این نکته توجه نداشته و هر بار به هزینه دولت افزوده است و بودجه‌هایی را به تصویب رسانده که در نهایت به کسری بودجه شدید ختم شده است. زیرا همین فروش اموال انتشار اوراق را به دلیل آسیب‌های جانبی که دارد، نمی‌توان به صورت دائم انجام داد
یکی از نزدیکان مهدی طارمی به ما خبر داد که مقصد نهایی این مهاجم ملی پوش و بوشهری کشورمان، پرسپولیس خواهد بود.
در برزیل هنوز حذف از جام جهانی را باور ندارند و تیته را مقصر اصلی ناکامی بزرگ برابر کرواسی در یک چهارم نهایی می دانند.
از فهرست نهایی کارلوس کی‌روش برای جام‌جهانی2014، تنها «3‌بازیکن» هنوز در تیم ملی عضویت دارند؛ 3‌بازیکنی که حالا می‌توانند یک تجربه فوق‌العاده را در قطر به‌دست بیاورند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ