باشگاه پرسپولیس از یک‌ساله بودن قرارداد یورگن لوکادیا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام رسمی باشگاه چلسی، کریستوفر انکونکو به دلیل مصدومیت زانو در شیکاگو زیر تیغ جراحان خواهد رفت و انتظار می‌رود چهار ماه دور از میادین باشد.
با اعلام رسمی باشگاه چلسی، کریستوفر انکونکو به دلیل مصدومیت زانو در شیکاگو زیر تیغ جراحان خواهد رفت و انتظار می رود چهار ماه دور از میادین باشد.
لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی اینتر میامی، تاکید کرد که با توجه به سنی که دارد زمان زیادی تا خداحافظی اش فوتبال نمانده است.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: امیدوارم قرارداد غلات دریای سیاه حداقل به مدت ۳ ماه تمدید شود؛ البته گزینه بهتر این است که آن را برای ۲ سال دیگر اجرا کنیم.
وریا غفوری اعلام کرد که قصد دارد در بخش مدیریت، وارد فضای فوتبال شود.
رییس‌جمهور ترکیه اعلام کرد که توافق غلات برای ۲ ماه دیگر تمدید شده است.
به موجب اعلام وصول استیضاح فاطمی‌امین وزیر صمت حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز موظف به حضور در مجلس و ارائه توضیحات در جلسه علنی مجلس خواهد بود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: به همه طرف‌ ها نه تنها به صورت شفاهی، بلکه از طریق یادداشت‌ های ویژه اطلاع رسانی شد؛ فدراسیون روسیه با تمدید قرارداد به مدت ۶۰ روز موافقت کرده است.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد که توافق غلات به مدت ۲ ماه تمدید شده است.
با اعلام باشگاه سپاهان قرارداد امید نورافکن یکی از بازیکنان تاثیر گذار این تیم به مدت سه فصل دیگر تمدید شد.
باشگاه چلسی اعلام کرد میخائیلو مودریک، پدیده جوان فوتبال اوکراین، را با امضای قراردادی به مدت 8 سال و نیم به خدمت گرفت.
مدیرعامل بانک آینده و جمعی از اعضای هیات مدیره این بانک با حضور در سایپا و نشستی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این گروه خودروساز در خصوص ارتقا و تقویت سطح تعاملات فی مابین به گفتگو نشستند.
دروازه بان استقلال اعلام کرد هیچ اخطاری به این باشگاه برای دریافت مطالباتش نداده است.
طبق اعلام منابع نزدیک به باشگاه لیورپول، مصدومیت ویرژیل فن دایک جدی تر از تصورات است و او ممکن است چندین هفته به دور از میادین باشد.
وزیر خارجه روسیه گفت که کشورهای غربی به رهبری یک قدرت هسته ای (ایالات متحده) در حال جنگ با روسیه هستند و این رویارویی بعد از کودتای کی یف اعلام شده است.
مدیرعامل شرکت شهر سالم، با اعلام اینکه ۸۰ درصد از بیمارستان‌های تراز اول تهران با ما قرارداد دارند، گفت: در مدت اخیر، حدود ۱۵ درصد به آمار داروخانه‌های طرف قرارداد با شرکت شهرسالم افزوده شد.
بپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر، اعلام کرد که این باشگاه در یک قدیمی امضای قراردادی طولانی مدت با میلان اشکرینیار قرار دارد.
بر اساس اعلام سازمان بورس، با دستور وزیر اقتصاد جلسات فوق العاده راهکارهای کوتاه مدت حمایت از بازار سهام در دستور کار قرار گرفت.
رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون مدت محرومیت سرمربی تیم استقلال مشخص شد.
رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون مدت محرومیت سرمربی تیم استقلال مشخص شد.
سومین مرحله از رقابت‌های گرندپری در سال 2022 به مدت 3 روز به میزبانی انگلستان در شهر منچستر برگزار خواهد شد.
رئیس جمهور آمریکا در سخنانی اعلام کرد که اگرچه اوکراین در جببه جنگ پیشرفت کرده، اما این جنگ طولانی مدت خواهد بود.
دولت لندن به مناسبت درگذشت ملکه الیزابت دوم به مدت ۱۰ روز عزای ملی اعلام کرد.
سخنگوی واتساپ اعلام کرد که قابلیت حذف پیام‌ها پس از دو روز را برای کاربران به این شبکه اجتماعی اضافه کرده و در حال توسعه قابلیت مخفی کردن شماره‌های مخاطبان در گروه‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ