طبق اطلاعیه سامانه جامع تجارت، ثبت‌سفارش‌های با نوع ارز درهم یا دارای ردیف تخصیص ارز با نوع ارز درهم (که فاقد تامین ارز یا ترخیص بوده اند) با کشور مبدا/ذی‌نفع/تولیدکننده چین، تعلیق شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه انتقال آب از دریاچه خلیج فارس به دریاچه آزادی نه منطقی است و نه امکان پذیر، گفت: تصور می‌کنم با توجه به محدودیت دسترسی شهروندان به دریاچه آزادی و استفاده تعداد نفرات کمتر از این دریاچه، طبیعی است که عکس این موضوع اتفاق بیافتد.
وزارت دادگستری آمریکا از یک قاضی فدرال خواست تا با هدف جلوگیری از افشای جزئیات «حساس» جلسات دادرسی رئیس جمهور سابق این کشور، علیه او دستور محدودیت استفاده از فضای مجازی صادر کند.
رگولاتور فضای سایبری چین پیش نویس دستورالعملی برای سخت تر کردن محدودیت های مربوط به استفاده از اپ، پایانه های هوشمند و فروشگاه های اپلیکیشن برای کاربران زیر سن قانونی آماده کرده است.
طبق گزارشی جدید یک قابلیت مهم اپل که به والدین اجازه می دهد میزان استفاده کودکان از دستگاه را کنترل کنند، ماه هاست که مشکل دارد.
پارلمان فرانسه با ضمن تصویب لایحه‌ای جدید استفاده نوجوانان زیر ۱۵ سال از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را محدودتر کرد.
به نظر می رسد کنگره محدودیت های سختگیرانه ای بر استفاده از چت جی پی تی و ابزارهای هوش مصنوعی مولد مشابه وضع کرده است.
بررسی ها نشان می دهد که در برخی از مناطق خانه های مسکونی دو منظوره استفاده می شود هم شرکت است و هم واحد مسکونی که این موضوع موجب شده کارکرد آپارتمان ها با مخاطره مواجه شود.
کرمی گفت: درزمان اجرای محدودیت به هیچ وجه اجازه ورود به جاده چلوس داده نمی‌شود و مسافران اصرار به ادامه سفر نداشته باشند و درصورت ضرورت می‌توانند از محور‌های جایگزین استفاده کنند.
شرکت تحقیقاتی استاتیستا با استفاده از داده‌های منتشرشده توسط Top ۱۰ Vpn، روسیه، ایران و قزاقستان را سه کشوری معرفی کرده است که بیشترین خسارت را از محدودیت در دسترسی در اینترنت دیده‌اند.
نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای وزارت نفت را مکلف کردند که حداقل ۹۰ درصد خودرو‌های بنزین سوز و ۹۵ درصد خودرو‌های نفت گاز سوز صرفاً از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.
واردات خودروهای دست دوم، محدودیت استفاده از درهم برای واردات از چین، برقراری ارتباط مستقیم بانکی ایران و روسیه و رفع تعهد ارزی با واردات طلا و به صورت اسکناس از جمله اخبار مهم حوزه صمت بود.
تولید کنندگان ژاپنی ماشین آلات تولید نیمه رسانا و مواد مورد استفاده برای ساخت تراشه ها از تصمیم این دولت برای وضع محدودیت های صادراتی به چین آگاه نیستند.
اگر ویژگی‌هایی مانند رمزگذاری سرتاسر، نمایش خوانده شدن پیام‌ها، نشانگر‌های تایپ، و استفاده بدون محدودیت از کاراکتر (در مقابل محدودیت ۱۶۰ کاراکتری برای سرویس‌های پیامکی) را می‌خواهید، باید از برنامه پیام‌رسان گوگل استفاده کنید که می‌توان آن را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کرد.
فرزین گفت: هیچ محدودیت ارزی برای تأمین نیاز‌های ارزی کشور نداریم. منابع ارزی قابل دسترس شده است. نتایج مذاکرات منطقه‌ای بسیار مثبت است. منابع ارزی آزاد است ارز را تأمین می‌کنیم، ولی در فضای مجازی بازار را ملتهب می‌کنند.
دو نکته قابل توجه درباره این ویژگی، اینکه صدای ضبط شده شما در قسمت استاتوس نمی‌تواند از محدودیت زمانی ۳۰ ثانیه‌ای بیشتر باشد. همچنین اگر مخاطبین شما از نسخه قدیمی اپلیکیشن استفاده می‌کنند، نمی‌توانند آن را بشنوند.
قربانی درباره این موضوع که ایجاد محدودیت برای اینترنت موجب ایجاد رانت برای عده خاص می‌شود، تصریح کرد: «اتحادیه‌ها و اتاق اصناف مختارند که برای اعضای خود از چنین طرحی استفاده کنند. در واقع این موضوع به اعضا و رویکرد اتحادیه‌ها بازمی‌گردد، ولی ما در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که حدود ۷هزار شرکت در کل کشور دارد، با این کار مخالفیم؛ بنابراین اینکه برای اعضای خود امتیاز‌های جدایی را دریافت کنیم، به نفع اعضا و شرکت‌ها نمی‌دانیم؛ اینترنت طبقاتی ایده خطرناکی است.»
هنگ کنگ از ژاپن خواست تا محدودیت استفاده از فرودگاه ها برای پروازهای هنگ کنگ را لغو کند تا وضعیت ۶۰ هزار مسافر مشخص شود.
اپلیکیشن بیمه سینا یکی از خدمات بیمه‌ای الکترونیک این شرکت است که مشتریان از طریق آن می‌توانند بدون محدودیت زمانی و با استفاده از گوشی همراه عملیات بیمه‌ای را انجام دهند.
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: در شرایط فعلاً پتروشیمی‌ها نه کمبود گاز دارند و نه محدودیت استفاده گاز ابلاغ نشده است.
قانون استفاده از بازیکنان خارجی با دو احتمال روی میز مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد و به زودی درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.
قانون استفاده از بازیکنان خارجی با دو احتمال روی میز مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد و به زودی درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.
زارع‌پور گفت: درباره محدودیت شبکه‌های اجتماعی و اینکه آیا فروش فیلترشکن مجاز است یا خیر گفت: همانطور که بار‌ها کارشناسان اعلام کردند استفاده از ابزار‌های موسوم به فیلترشکن حتما آسیب پذیری جدی برای دستگاه‌ها و گوشی‌ها و لپ تاپ‌ها و رایانه اینگونه ادوات دارد، زیرا راه رخنه هکر‌ها را به گوشی‌های مردم‌تسهیل می‌کند؛ به عنوان کارشناس توصیه این است مردم تا جایی که می‌توانند، از این ابزار‌ها استفاده نکنند.
وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با استقبال از فعال سازی مناسبات دو کشور در حوزه های مختلف بر نبود محدودیت در ارتقای روابط فیمابین و استفاده از ظرفیتهای موجود برای توسعه مناسبات تاکید کرد.
در ماده هشتاد همین دستوالعمل آمده است رسانه ها در صورتی مجازند از اشخاص تاثیرگذار در تبلیغات استفاده کنند که ممنوع الکار نباشند. این ماده مغایر حق نخستین کار و فعالیت اشخاص است. بر اساس قانون، ممنوعیت اشتغال یا ایجاد محدودیت از حقوق اجتماعی فقط به موجب قانون یا رای قطعی دادگاه صالح امکان پذیر است. اینکه صدا و سیما مایل است رفتار غیر قانونی خودش را در قبال فعالان این رسانه به پلتفرم های بخش خصوصی هم تسری دهد از ایرادات حقوقی این دستورالعمل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ