رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لیست نمایندگانی که در رای گیری‌های مجلس شرکت نمی‌کنند، تا پایان هفته اعلام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دنبال انتشار گزارش مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر سازمان ملل متحد نظرات و ملاحظات خود را در مورد گزارش مدیرکل به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره موافقتنامه پادمانی NPT با جمهوری اسلامی ایران (GOV/۲۰۲۳/۲۶، ۳۱ May ۲۰۲۳) اعلام کرد.
همزمان با راه‌اندازی سامانه اعلام آرای نمایندگان و انتشار داوطلبانه این آرا، آرای رئیس مجلس شورای اسلامی نیز شفاف شد.
همزمان با راه‌اندازی سامانه اعلام آرای نمایندگان و انتشار داوطلبانه این آرا، آرای رئیس مجلس شورای اسلامی نیز شفاف شد.
صبح امروز (شنبه ۶ اسفند ماه) نشست علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۱۰  و با حضور ۲۳۴ نماینده آغاز شد.در این روز نمایندگان مجلس در ۳ شیفت صبح ، عصر و شب جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ را در بخش درآمدی تا تبصره ۶ بررسی نمودند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شرکت‌های دولتی اجازه دادند تا در سال آینده تا سقف یکصد هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی منتشر کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شرکت های دولتی اجازه دادند تا در سال ۱۴۰۲ تا سقف یکصد هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی منتشر کنند.
پیگیری های خبرنگار مهر حاکی از این است که اعلام اسامی ساختمان های ناایمن بازهم به موعد دیگری موکول شد.
دفتر علی لاریجانی با انتشار اطلاعیه‌ای به نقل قول منتشر شده از وی توسط یکی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه اصلاح تبصره ۵ قانون بودجه ۱۴۰۱ مبنی بر تسویه بدهی دولت به حوزه برق با انتشار اوراق مالی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه اصلاح تبصره ۵ قانون بودجه ۱۴۰۱ مبنی بر تسویه بدهی دولت به حوزه برق با انتشار اوراق مالی موافقت کردند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: هفته گذشته نمایندگان مجلس با اقشار مختلف جامعه از جمله دانش آموزان، دانشجویان، جوانان دیدار و گفتگو کرده و نقطه نظرات آنان را شنیدند.
در حالی که انتظار می‌رفت لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی امروز اعلام شود، اما تا به حال این اتفاق رخ نداده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بانک مرکزی را موظف به انتشار مشروح مذاکرات و مصوبات شورای فقهی بر تارنمای بانک مرکزی و انتشار برای عموم مردم کرد.
فدراسیون جهانی فوتبال تاکید کرد تغییر لیست تیم‌های ملی برای جام جهانی قطر تنها در یک صورت و با شرایط خاص امکانپذیر است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،گفت: ادعای معاندین نظام و رسانه های بیگانه در خصوص هک سایت مجلس و انتشار شماره تماس نمایندگان بی اساس است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: ادعای معاندین نظام و رسانه‌های بیگانه در خصوص هک سایت مجلس و انتشار شماره تماس نمایندگان بی اساس است.
نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح بانکداری اسلامی مصوب کردند؛ هرگونه انتشار خبر کذب درخصوص «اشخاص تحت نظارت» توسط رسانه‌ها یا سایر اشخاص، به قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی، جرم محسوب می‌شود.
نماینده قم البته نگفته که همکار نماینده‌اش در کدام محله خانه اجاره کرده و متراژ خانه هم چقدر بوده است. این قبیل زمزمه‌ها اگر برای افزایش پرداختی‌ها به نمایندگان است، این افراد باید توجه داشته باشند که اقشار محروم جامعه در آلونک زندگی می‌کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی موارد مستثنی در انتشار مذاکرات و مصوبات هیئت عالی و سایر ارکان بانک مرکزی را تعیین کردند.
نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در فشار هستند و کم کم دیگر به نمایندگان اعتماد نمی‌کنند و می‌گویند که انگار مجلس در مقابل دولت کوتاه می‌آید و از حق و حقوق مردم دفاع نمی‌کند.
نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در فشار هستند و کم کم دیگر به نمایندگان اعتماد نمی کنند و می گویند که انگار مجلس در مقابل دولت کوتاه می آید و از حق و حقوق مردم دفاع نمی کند.
خبر‌های رسیده بیانگر آن است که با مجوز سران قوا، اختیارات بانک مرکزی در بازار ارز افزایش یافته و این بانک مجاز است، نامحدود در بازار مداخله کند.
انتشار اسامی ورزشکاران دوپینگی ایران در سال ۱۴۰۰
نشست علنی امروز (یکشنبه 22 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حالی ساعت 10 و 22 دقیقه صبح آغاز شد که نمایندگان مردم در ساعات ابتدایی، جلسه را به صورت غیر علنی با حضور 3 عضو کابینه دولت سیزدهم برگزار کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ