مبلغ ۷۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به عنوان بودجه سال آینده شهرداری تهران تنظیم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بودجه باشگاه استقلال با تغییرات صورت گرفته در قراردادها به زیر 300 میلیارد تومان آمد.
حسین شهریاری می‌گوید صندوق حمایت از پیشکسوتان کلا ۷۵ میلیارد تومان بودجه سالیانه دارد و امکان کمک ۱۵۰ میلیاردی نخواهد داشت.
اردلان: می‌خواستم در پیکان بمانم اما آن‌ها نسبت به سال قبل افزایش بودجه نداشتند.
باشگاه شمس آذر قزوین بودجه مصوب خود در فصل جدید را اعلام کرد.
تجمیع تبصره ۱۴ در ضمن بودجه عمومی، مولدسازی درآمدهای دولت، ارائه لایحه بودجه به‌صورت دوسالانه و تکلیف طرح‌های عمرانی طولانی شده از جمله موارد مطرح شده در نخستین جلسه ستاد بودجه سال ۱۴۰۳ بود.
رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به مشکلات مالی که در همه فدراسیون ها وجود دارد گفت: اعزام ملی پوشان به رویدادهای بین المللی هزینه سنگینی به همراه دارد.
وزارت ورزش عربستان سعودی ۱۷ میلیارد پوند (۲۱.۸ میلیارد دلار) برای خرید بازیکنان جدید به باشگاه‌های این کشور تا سال ۲۰۳۰ اختصاص داده است.
وزارت ورزش عربستان ۱۹ میلیارد یورو برای نقل و انتقالات اختصاص داده است.
شرکت فرهنگی، ورزشی پرسپولیس فرم بودجه فصل ( ۱۴۰۳-۱۴۰۲) خود را که به تصویب خزانه دار، هیات مدیره و رییس مجمع آن شرکت رسیده است به سازمان لیگ ارسال کرد.
باشگاه پرسپولیس بودجه خود را مطابق انتظار بر اساس سقف قرارداد به سازمان لیگ ارسال کرد.
محمود فکری می‌گوید کمترین بودجه در نقل و انتقالات تابستانی متعلق به هوادار بوده است.
بودجه اعلامی توسط باشگاه نساجی به سازمان لیگ فوتبال ایران مشخص شد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ۷۵ درصد برنامه‌های پنج ساله توسعه کشور در ۶ دوره قبلی اجرا نشده است و دولت‌ها باید پاسخگو باشند که چرا قانون‌ را روی زمین گذاشتند.
طی سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ تعداد دانشجوفرستی ایران ۴ برابر شده است. در سال ۲۰۱۰ رتبه جهانی مهاجرفرستی ایران ۱۴ بوده که در سال ۲۰۲۰، این رتبه به ۱۷ افزایش یافته است که مشکلات اقتصادی و ناتوانی در تامین هزینه‌های مهاجرت، دلایل کاهش مهاجرت بیان شده است.
زهره قائمی که از اعضای تراز اول سازمان مجاهدین خلق ایران بود روز یکشنبه دهم شهریورماه سال ۱۳۹۲ در جریان حمله گروهی به پادگان اشرف واقع در خاک عراق در سن ۴۹ سالگی همراه حدود ۷۰ نفر دیگر از اعضای سازمان منافقین به هلاکت رسید. او طی سال‌های ۷۲ تا ۷۵ از مسئولان دفتر‌های مریم رجوی بود. در برخی از منابع آمده است که او از جمله «توابین» سال ۶۷ بوده، اما پس از رهایی از زندان بلافاصله برای پیوستن به گروهک تروریستی منافقین به عراق رفته است.
مبلغ ۷۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به عنوان بودجه سال آینده شهرداری تهران تنظیم شد.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: احتمالا شهرداری بودجه خود را به مبلغ ۷۰ الی ۷۵ هزار میلیارد تومان ارائه کند.
در روزهای اخیر با رونمایی از لایحه بودجه ۱۴۰۲ نگرانی‌هایی در رابطه با اثر افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها از ۵هزار به ۷هزار تومان ایجاد شده است.
ما در تهران به چیزی حدود ۷ هزار دستگاه اتوبوس جدید نیاز داریم. اگر قیمت هر دستگاه ۵ میلیارد تومان باشد، برای تامین این تعداد اتوبوس به چیزی حدود ۳۵ هزار میلیارد تومان نیاز است، ولی قرار نیست همه این بودجه را شهرداری بپردازد و براساس قانون ۷۵ تا ۸۰درصد آن باید ازسوی دولت پرداخت شود. دولت هم الان پای کار آمده است ولی باز هم روند تامین اتوبوس‌های نو کند است.
اعمال سقف ۵ هزار تومانی برای نرخ خوراک و همچنین اعمال سقف ۲ هزار تومانی برای سوخت این واحد‌ها باعث عدم النفع بیش از ۷۵ هزار میلیارد تومانی دولت در سال جاری و در نتیجه کسری بودجه و به تبع آن افزایش تورم شده است.
عیسی بزرگ زاده، مدیر کل دفتر برنامه ریزی کلان منابع آب، در خصوص بحران آب در ایران، گفت: ایران از گذشته یک اقلیم خشک بوده، یعنی حدود ۷۵ درصد کشور جزو اقلیم‌های خشک، نیمه خشک وحتی فراخشک است.
عضو هیئت مدیره اتاق تعاون استان تهران گفت: ۷۵ درصد خانه هایی که کارمندان و کارگران توانسته اند تهیه کنند، با مشارکت شرکت های تعاونی مسکن بوده است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: متهم اصلی عبدالباقی؛ در این پرونده ۷۵ درصد مقصر بوده و دیه اولیای دم از اموال این فرد تادیه می‌شود.
ساترا از ابتدای سال ۱۴۰۰ پروانه ساخت صادر نکرده و فقط موافقت اصولی صادر شده که برای آن هم صاحب اثر باید قسمت‌های اول را تحویل می‌داده تا پروانه صادر شود ولی بعد از ارائه قسمت‌های اول، کارها رد شده‌اند. همچنین در وزارت ارشاد بیش از ۵۰ متقاضی پروانه ساخت وجود داشته که از این تعداد فقط برای حدود ۱۰ فیلمنامه پروانه ساخت صادر شده؛ این در حالی است که در گذشته دوره‌هایی بوده که در شش ماه ابتدایی سال بیش از ۱۱۰ پروانه ساخت و در نیمه دوم سال حداقل ۷۵ پروانه صادر می‌شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ